.animate-view{opacity: 1 !important;}

Reklama displayowa

Co to jest reklama displayowa? – definicja

Reklama displayowa to reklama promocyjna w sieci reklamowej, w skład której wchodzą tysiące witryn internetowych osób trzecich, zarówno największe portale jak onet.pl, interia.pl, wp.pl, gazeta.pl, jak i małe specjalistyczne serwisy poświęcone wybranym tematom. Do sieci reklamowej należą też usługi Google takie jak Youtube czy Gmail.

Kampania displayowa umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców oraz zwiększa rozpoznawalność marki. Obecnie można bardzo precyzyjnie definiować odbiorców tego typu reklam. Reklama displayowa jest bardzo ważna z punktu widzenia skuteczności, w szczególności, gdy na rynku działają firmy o ugruntowanej pozycji. Aby z nimi skutecznie konkurować, konieczna jest promocja marki.

Rodzaje reklamy dispayowej

Wyróżniamy 3 rodzaje reklam displayowych: statyczna, elastyczna i html5.

W reklamie elastycznej wymagany jest: nagłówek krótki (do 30 znaków), nagłówek długi (do 90 znaków), tekst reklamy, nazwa firmy, adres URL oraz obraz kwadratowy i w orientacji poziomej.

Reklama statyczna wymaga jedynie dodania obrazu oraz adresu URL witryny, natomiast html5 korzysta z formatów graficznych utworzonych w aplikacji Google Web Designer.

Zalety reklam displayowych

  • możliwość rozszerzenia zasięgu reklam poza wyszukiwarkę Google: 35 milionów witryn i aplikacji + usługi Google takie jak Youtube czy Gmail,
  • budowanie świadomości marki, produktu czy też usługi,
  • zwiększenie ruchu w witrynie,
  • zwiększenie liczby potencjalnych klientów,
  • kierowanie reklam na podstawie wyboru odbiorców, słów kluczowych, miejsc docelowych, tematów,
  • korzystanie z systemów automatycznych: inteligentne określanie stawek,
  • możliwość utworzenia kampanii remarketingowych w sieci reklamowej,
  • reklamy prezentowane są w formie graficznej.

reklama displayowa

Przeczytaj powiązane posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM