SEMstorm

Co to jest SEMstorm? – Definicja

SEMstorm to narzędzie służące do monitorowania i planowania skutecznych działań SEO i SEM. Rozbudowany system posiada wiele praktycznych funkcji, które znacznie ułatwiają osiąganie sukcesów w marketingu internetowym. Narzędzie SEMstorm wspiera działania polegające na pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach internetowych. Przydaje się m.in. w analizowaniu widoczności witryny, doborze i monitorowaniu słów kluczowych, a także służy do analizy konkurencji.

Możliwości narzędzia

SEMstorm pozwala na:

  • monitorowanie słów kluczowych dla dowolnego miejsca na świecie,
  • analizowanie i właściwy dobór fraz kluczowych,
  • przeprowadzanie szczegółowej analizy konkurencji, w tym analizy porównawczej,
  • planowanie strategii content marketingowej i dobór nowych tematów,
  • badanie widoczności strony internetowej,
  • audytowanie strony i porównanie jej z konkurencją.

Innymi praktycznymi narzędziami używanymi często przez SEOwców są Senuto i SEMrush.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej