SEMstorm

Co to jest SEMstorm? – Definicja

SEMstorm to narzędzie służące do monitorowania i planowania skutecznych działań SEO i SEM. Rozbudowany system posiada wiele praktycznych funkcji, które znacznie ułatwiają osiąganie sukcesów w marketingu internetowym. Narzędzie SEMstorm wspiera działania polegające na pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach internetowych. Przydaje się m.in. w analizowaniu widoczności witryny, doborze i monitorowaniu słów kluczowych, a także służy do analizy konkurencji.

Możliwości narzędzia

SEMstorm pozwala na:

  • monitorowanie słów kluczowych dla dowolnego miejsca na świecie,
  • analizowanie i właściwy dobór fraz kluczowych,
  • przeprowadzanie szczegółowej analizy konkurencji, w tym analizy porównawczej,
  • planowanie strategii content marketingowej i dobór nowych tematów,
  • badanie widoczności strony internetowej,
  • audytowanie strony i porównanie jej z konkurencją.

Innymi praktycznymi narzędziami używanymi często przez SEOwców są Senuto i SEMrush.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować sklepy B2B?

Jak pozycjonować sklepy B2B?

B2B i B2C to segmenty rynkowe, które się różnią, ale jeśli chodzi o kanały, za pomocą których możesz dotrzeć do klientów zainteresowanych ofertą, są bardzo podobne. Jednym ze sposobów na sprzedaż jest prowadzenie sklepu online i pozyskiwanie zamówień dzięki ruchowi z organicznych wyników wyszukiwania Google. Nie jest jednak tak, że wszystkie kroki będą tutaj wyglądać identycznie. Sprawdź, jak pozycjonować sklepy B2B.

Czytaj więcej
10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej