SEMstorm

Co to jest SEMstorm? – Definicja

SEMstorm to narzędzie służące do monitorowania i planowania skutecznych działań SEO i SEM. Rozbudowany system posiada wiele praktycznych funkcji, które znacznie ułatwiają osiąganie sukcesów w marketingu internetowym. Narzędzie SEMstorm wspiera działania polegające na pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach internetowych. Przydaje się m.in. w analizowaniu widoczności witryny, doborze i monitorowaniu słów kluczowych, a także służy do analizy konkurencji.

Możliwości narzędzia

SEMstorm pozwala na:

  • monitorowanie słów kluczowych dla dowolnego miejsca na świecie,
  • analizowanie i właściwy dobór fraz kluczowych,
  • przeprowadzanie szczegółowej analizy konkurencji, w tym analizy porównawczej,
  • planowanie strategii content marketingowej i dobór nowych tematów,
  • badanie widoczności strony internetowej,
  • audytowanie strony i porównanie jej z konkurencją.

Innymi praktycznymi narzędziami używanymi często przez SEOwców są Senuto i SEMrush.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej