Senuto

Co to jest Senuto? – Definicja

Senuto oferuje usługi doradcze z zakresu pozycjonowania. Tworzy także narzędzie analityczne, które mają na celu kompleksowe wsparcie działań SEO. Dwa najważniejsze to Platforma Senuto, która służy do szczegółowej analizy stron oraz pomaga w kreowaniu strategii SEO, a także Senuto Enterprise, które jest mocno nakierowane na budowanie indywidualnych rozwiązań dla Twojej strony.

Charakterystyka narzędzi analitycznych

Platforma Senuto

Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Analiza widoczności – estymowane informacje o widoczności w Google: ilość fraz w TOP3, TOP10, TOP50, informacje o frazach kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce, analiza działań konkurencji.
  • Monitoring pozycji fraz kluczowych – dla różnych krajów i języków, możesz też sprawdzić pozycje konkurencji, itp.
  • Baza słów kluczowych – dzięki niej sprawdzisz słowa kluczowe, ich wolumeny, statystyki, sezonowość i wiele innych.
  • Narzędzia – sprawdzisz tu np. kanibalizację słów kluczowych, przeanalizujesz konkurencję, porównasz wyniki w SERP dla poszczególnych fraz, itp.

Senuto Enterprise

Najważniejsze funkcje:

  • Planowanie contentu – możesz przygotować kompleksowy plan contentowy, przeanalizujesz treści na swojej stronie, na stronie konkurencji oraz dobrać kategorię tematyczną (co pomaga przy budowaniu Topical Authority).
  • Analiza linkowania wewnętrznego – szczegółowy plan linkowania wewnętrznego w oparciu o dane statystyczne i technologie machine learning.
  • Dedykowane rozwiązania – na podstawie analizy danych oraz zaawansowanych algorytmów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej