Senuto

Co to jest Senuto? – Definicja

Senuto oferuje usługi doradcze z zakresu pozycjonowania. Tworzy także narzędzie analityczne, które mają na celu kompleksowe wsparcie działań SEO. Dwa najważniejsze to Platforma Senuto, która służy do szczegółowej analizy stron oraz pomaga w kreowaniu strategii SEO, a także Senuto Enterprise, które jest mocno nakierowane na budowanie indywidualnych rozwiązań dla Twojej strony.

Charakterystyka narzędzi analitycznych

Platforma Senuto

Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Analiza widoczności – estymowane informacje o widoczności w Google: ilość fraz w TOP3, TOP10, TOP50, informacje o frazach kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce, analiza działań konkurencji.
  • Monitoring pozycji fraz kluczowych – dla różnych krajów i języków, możesz też sprawdzić pozycje konkurencji, itp.
  • Baza słów kluczowych – dzięki niej sprawdzisz słowa kluczowe, ich wolumeny, statystyki, sezonowość i wiele innych.
  • Narzędzia – sprawdzisz tu np. kanibalizację słów kluczowych, przeanalizujesz konkurencję, porównasz wyniki w SERP dla poszczególnych fraz, itp.

Senuto Enterprise

Najważniejsze funkcje:

  • Planowanie contentu – możesz przygotować kompleksowy plan contentowy, przeanalizujesz treści na swojej stronie, na stronie konkurencji oraz dobrać kategorię tematyczną (co pomaga przy budowaniu Topical Authority).
  • Analiza linkowania wewnętrznego – szczegółowy plan linkowania wewnętrznego w oparciu o dane statystyczne i technologie machine learning.
  • Dedykowane rozwiązania – na podstawie analizy danych oraz zaawansowanych algorytmów.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jak założyć sklep internetowy - poradnik krok po kroku

Jeżeli szukasz pomysłu na biznes, sprzedaż online może okazać się trafioną formą działalności, bo to właśnie w Internecie dzisiaj łatwiej znaleźć przyszłych klientów. Dlatego zapoznaj się z naszym poradnikiem, w którym przedstawiamy, jak założyć sklep internetowy - od rejestracji przez projekt i wdrożenie aż po promocję.

Czytaj więcej
AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

AI w content marketingu, czyli jak sztuczna inteligencja może wspomóc tworzenie treści? Szanse i zagrożenia

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe sprawdziły się w marketingu cyfrowym, ale czy zabiorą pracę twórcom treści? W rzeczywistości generatory treści AI mogą służyć jako wysoce wydajny asystent zwiększający ich produktywność. Dlaczego warto zainteresować się tym zagadnieniem, a jednocześnie zachować rozwagę? W naszym artykule dowiesz się więcej o szansach i zagrożeniach wynikających z zastosowania AI w content marketingu, a także poznasz generatory treści bazujące na działaniu sztucznej inteligencji. Zapraszamy!

Czytaj więcej