Senuto

Co to jest Senuto? – Definicja

Senuto oferuje usługi doradcze z zakresu pozycjonowania. Tworzy także narzędzie analityczne, które mają na celu kompleksowe wsparcie działań SEO. Dwa najważniejsze to Platforma Senuto, która służy do szczegółowej analizy stron oraz pomaga w kreowaniu strategii SEO, a także Senuto Enterprise, które jest mocno nakierowane na budowanie indywidualnych rozwiązań dla Twojej strony.

Charakterystyka narzędzi analitycznych

Platforma Senuto

Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Analiza widoczności – estymowane informacje o widoczności w Google: ilość fraz w TOP3, TOP10, TOP50, informacje o frazach kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce, analiza działań konkurencji.
  • Monitoring pozycji fraz kluczowych – dla różnych krajów i języków, możesz też sprawdzić pozycje konkurencji, itp.
  • Baza słów kluczowych – dzięki niej sprawdzisz słowa kluczowe, ich wolumeny, statystyki, sezonowość i wiele innych.
  • Narzędzia – sprawdzisz tu np. kanibalizację słów kluczowych, przeanalizujesz konkurencję, porównasz wyniki w SERP dla poszczególnych fraz, itp.

Senuto Enterprise

Najważniejsze funkcje:

  • Planowanie contentu – możesz przygotować kompleksowy plan contentowy, przeanalizujesz treści na swojej stronie, na stronie konkurencji oraz dobrać kategorię tematyczną (co pomaga przy budowaniu Topical Authority).
  • Analiza linkowania wewnętrznego – szczegółowy plan linkowania wewnętrznego w oparciu o dane statystyczne i technologie machine learning.
  • Dedykowane rozwiązania – na podstawie analizy danych oraz zaawansowanych algorytmów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej