Senuto

Co to jest Senuto? – Definicja

Senuto oferuje usługi doradcze z zakresu pozycjonowania. Tworzy także narzędzie analityczne, które mają na celu kompleksowe wsparcie działań SEO. Dwa najważniejsze to Platforma Senuto, która służy do szczegółowej analizy stron oraz pomaga w kreowaniu strategii SEO, a także Senuto Enterprise, które jest mocno nakierowane na budowanie indywidualnych rozwiązań dla Twojej strony.

Charakterystyka narzędzi analitycznych

Platforma Senuto

Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Analiza widoczności – estymowane informacje o widoczności w Google: ilość fraz w TOP3, TOP10, TOP50, informacje o frazach kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce, analiza działań konkurencji.
  • Monitoring pozycji fraz kluczowych – dla różnych krajów i języków, możesz też sprawdzić pozycje konkurencji, itp.
  • Baza słów kluczowych – dzięki niej sprawdzisz słowa kluczowe, ich wolumeny, statystyki, sezonowość i wiele innych.
  • Narzędzia – sprawdzisz tu np. kanibalizację słów kluczowych, przeanalizujesz konkurencję, porównasz wyniki w SERP dla poszczególnych fraz, itp.

Senuto Enterprise

Najważniejsze funkcje:

  • Planowanie contentu – możesz przygotować kompleksowy plan contentowy, przeanalizujesz treści na swojej stronie, na stronie konkurencji oraz dobrać kategorię tematyczną (co pomaga przy budowaniu Topical Authority).
  • Analiza linkowania wewnętrznego – szczegółowy plan linkowania wewnętrznego w oparciu o dane statystyczne i technologie machine learning.
  • Dedykowane rozwiązania – na podstawie analizy danych oraz zaawansowanych algorytmów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej