Senuto

Co to jest Senuto? – Definicja

Senuto oferuje usługi doradcze z zakresu pozycjonowania. Tworzy także narzędzie analityczne, które mają na celu kompleksowe wsparcie działań SEO. Dwa najważniejsze to Platforma Senuto, która służy do szczegółowej analizy stron oraz pomaga w kreowaniu strategii SEO, a także Senuto Enterprise, które jest mocno nakierowane na budowanie indywidualnych rozwiązań dla Twojej strony.

Charakterystyka narzędzi analitycznych

Platforma Senuto

Jakie są jego najważniejsze funkcje?

  • Analiza widoczności – estymowane informacje o widoczności w Google: ilość fraz w TOP3, TOP10, TOP50, informacje o frazach kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce, analiza działań konkurencji.
  • Monitoring pozycji fraz kluczowych – dla różnych krajów i języków, możesz też sprawdzić pozycje konkurencji, itp.
  • Baza słów kluczowych – dzięki niej sprawdzisz słowa kluczowe, ich wolumeny, statystyki, sezonowość i wiele innych.
  • Narzędzia – sprawdzisz tu np. kanibalizację słów kluczowych, przeanalizujesz konkurencję, porównasz wyniki w SERP dla poszczególnych fraz, itp.

Senuto Enterprise

Najważniejsze funkcje:

  • Planowanie contentu – możesz przygotować kompleksowy plan contentowy, przeanalizujesz treści na swojej stronie, na stronie konkurencji oraz dobrać kategorię tematyczną (co pomaga przy budowaniu Topical Authority).
  • Analiza linkowania wewnętrznego – szczegółowy plan linkowania wewnętrznego w oparciu o dane statystyczne i technologie machine learning.
  • Dedykowane rozwiązania – na podstawie analizy danych oraz zaawansowanych algorytmów.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej
SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej