Seznam

Co to jest Seznam? – Definicja

Seznam to czeska wyszukiwarka, z której korzysta ponad 10% Czechów. Stanowi realną konkurencję dla Google, gdyż koncentruje się głównie na rynku lokalnym. Dobrze zna preferencje i życzenia użytkowników w tym kraju, dlatego dla części z nich jest wyszukiwarką numer jeden.

Seznam definicja

Kiedy powstał? Jak wygląda?

Początkowo Seznam był katalogiem stron internetowych, który z czasem przerodził się w portal. Szybko stał się dobrze rozpoznawalną wyszukiwarką w Czechach, którą stopniowo wyposażano w dodatkowe funkcje – jest naprawdę świetnie dopasowany do potrzeb użytkowników tego kraju. Ukierunkowanie na potrzeby lokalnego rynku zapewnia mu niezmienną popularność.

Wyglądem zupełnie nie przypomina Google, gdyż jest serwisem z wbudowaną wyszukiwarką.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej