Seznam

Co to jest Seznam? – Definicja

Seznam to czeska wyszukiwarka, z której korzysta ponad 10% Czechów. Stanowi realną konkurencję dla Google, gdyż koncentruje się głównie na rynku lokalnym. Dobrze zna preferencje i życzenia użytkowników w tym kraju, dlatego dla części z nich jest wyszukiwarką numer jeden.

Seznam definicja

Kiedy powstał? Jak wygląda?

Początkowo Seznam był katalogiem stron internetowych, który z czasem przerodził się w portal. Szybko stał się dobrze rozpoznawalną wyszukiwarką w Czechach, którą stopniowo wyposażano w dodatkowe funkcje – jest naprawdę świetnie dopasowany do potrzeb użytkowników tego kraju. Ukierunkowanie na potrzeby lokalnego rynku zapewnia mu niezmienną popularność.

Wyglądem zupełnie nie przypomina Google, gdyż jest serwisem z wbudowaną wyszukiwarką.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej