Keyword Stuffing

Co to jest Keyword stuffing? – Definicja

Keyword stuffing to nieetyczna metoda poprawy widoczności strony internetowej zaliczana do praktyk Black Hat SEO, polegająca na sztucznym i nadmiernym upychaniem słów kluczowych w treści i kodzie na stronie internetowej.

Polega na powtarzaniu słów najbardziej dopasowanych do pozycjonowanego adresu. Powszechną praktyką wykorzystywaną na potrzeby tej techniki jest oznaczanie ich innym kolorem (najczęściej białym) lub wprowadzanie Tooltipów – komentarzy ukazujących się po najechaniu kursorem na wybrany element.

Czym jest Keyword stuffing - definicja

Jak stuffing wpływa na naszą stronę?

Technika była skuteczna, dopóki Google nie wdrożył algorytmu Panda. Od 2011 roku wyszukiwarka obniża pozycje stron odznaczających się działaniami spamerskimi. Strona wykorzystująca metodę keyword stuffingu musi liczyć się z więc konsekwencjami. Jeśli adres www nie zostanie odsiany przez filtry antyspamowe, Google może nałożyć na niego filtr lub zbanować stronę. Aby uniknąć kar, utrzymuj poziom użycia fraz kluczowych w treści na poziomie 2-5%.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Silnik Google i mechanizm Ads we własnym sklepie – o rozwiązaniach AI dla e-commerce

Silnik Google i mechanizm Ads we własnym sklepie – o rozwiązaniach AI dla e-commerce

Google to nie tylko wyszukiwarka internetowa. To też zestaw narzędzi analitycznych i marketingowych – Analytics, Ads, Data Studio… oraz setki usług chmury obliczeniowej, z użyciem których te narzędzia zostały stworzone. Te same technologie możemy wykorzystać do ulepszenia własnego serwisu czy aplikacji; między innymi do wsparcia sprzedaży w e-commerce dzięki inteligentnym rekomendacjom produktów.

Czytaj więcej
Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Zaletą prowadzenia działań marketingowych w sieci jest możliwość stosunkowo łatwego mierzenia skuteczności realizowanych kampanii. Możesz weryfikować, ile przekierowań na Twoją stronę przyniosło dane źródło, jaką udało się w jego przypadku osiągnąć konwersję i na tej podstawie ustalać, jak optymalizować działania. Pomogą Ci w tym między innymi tagi UTM. Czym są i jak z nich korzystać?

Czytaj więcej