Keyword Stuffing

Co to jest Keyword stuffing? – Definicja

Keyword stuffing to nieetyczna metoda poprawy widoczności strony internetowej zaliczana do praktyk Black Hat SEO, polegająca na sztucznym i nadmiernym upychaniem słów kluczowych w treści i kodzie na stronie internetowej.

Polega na powtarzaniu słów najbardziej dopasowanych do pozycjonowanego adresu. Powszechną praktyką wykorzystywaną na potrzeby tej techniki jest oznaczanie ich innym kolorem (najczęściej białym) lub wprowadzanie Tooltipów – komentarzy ukazujących się po najechaniu kursorem na wybrany element.

Czym jest Keyword stuffing - definicja

Jak stuffing wpływa na naszą stronę?

Technika była skuteczna, dopóki Google nie wdrożył algorytmu Panda. Od 2011 roku wyszukiwarka obniża pozycje stron odznaczających się działaniami spamerskimi. Strona wykorzystująca metodę keyword stuffingu musi liczyć się z więc konsekwencjami. Jeśli adres www nie zostanie odsiany przez filtry antyspamowe, Google może nałożyć na niego filtr lub zbanować stronę. Aby uniknąć kar, utrzymuj poziom użycia fraz kluczowych w treści na poziomie 2-5%.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Jak pozycjonować PDFy w Google?

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że za pomocą jednego kliknięcia w sieci możemy znaleźć potrzebne materiały: e-booki, poradniki, samouczki, czy instrukcje, które najczęściej udostępniane są w formie plików PDF. Jeśli zastanawiasz się, jak trafić do użytkowników z wysokiej jakości treścią i przydatnymi materiałami, to zobacz, na czym polega pozycjonowanie PDF i w jaki sposób optymalizować pliki w tym formacie!

Czytaj więcej
O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej