Yahoo

Co to jest Yahoo? – Definicja

Yahoo to przeglądarka internetowa oraz wyszukiwarka. Umożliwia ona użytkownikom dostęp do szerokiej gamy stron internetowych i usług, takich jak wiadomości, pogoda, sport i rozrywka. Yahoo jest dostępna w wielu językach i można ją łatwo obsługiwać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.

Różnica między Google a Yahoo

Yahoo bywa często porównywane do Google. Obie mają swoje zalety i wady, ale różnią się one głównie tym, że Google jest bardziej rozbudowana, funkcjonalna i używa jej znacznie więcej osób, podczas gdy Yahoo jest prostsza i mniej złożona.

Google oferuje szeroki wachlarz funkcji, które umożliwiają użytkownikom dostosowanie wyników wyszukiwania do ich potrzeb. Na przykład można filtrować wyniki według daty publikacji, rodzaju dokumentu, lokalizacji i innych kryteriów. Ponadto Google umożliwia wyszukiwanie obrazów, wiadomości, a nawet map.

Yahoo oferuje podobne funkcje, ale ich liczba jest ograniczona w porównaniu z tym, co oferuje Google. Yahoo ma również mniej dostępnych narzędzi filtrowania wyników wyszukiwania niż Google.

Funkcje, które wyróżniają Yahoo

  • wyszukiwanie bez reklam, co jest dużym udogodnieniem dla użytkowników,
  • Finanse Yahoo
  • Flickr
  • Raportowanie linków zwrotnych

Czym jest Yahoo Gemini?

Yahoo Gemini to specjalny program marketingowy dedykowany dla Yahoo. Jest to jeden z niewielu sposobów na pozyskiwanie ruchu na stronie internetowej przez Yahoo. Funkcjonuje on w podobny sposób do innych programów partnerskich, takich jak Google Ads czy Facebook Ads.

Czy ta definicja była pomocna?
(0)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej