Yandex

Co to jest Yandex? – Definicja

Yandex to rosyjska wyszukiwarka internetowa stworzona w 1997 roku, którą znaleźć można pod adresem: https://yandex.ru, a w wersji międzynarodowej  https://yandex.com. W Rosji cieszy się większą popularnością niż Google – posiada około 50% udziału w tamtejszym rynku.

Yandex co to jest

Ciekawostki na temat wyszukiwarki YANDEX

Ciekawostką jest, że strona Yandex.ru zajmuje czwarte miejsce w kategorii najbardziej popularnych witryn w Rosji oraz 5 miejsce w rankingu wyszukiwarek na całym świecie. Yandex, oprócz Rosji, celuje także w rynki: ukraiński, turecki, kazaski i białoruski. Dostarcza użytkownikom wiele usług dodatkowych takich jak m.in.: poczta elektroniczna, mapy, translator i własna przeglądarka internetowa.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej