Naver

Co to jest Naver?

Naver to popularna wyszukiwarka internetowa z Korei Południowej, która światło dzienne ujrzała w 1999 roku i jeszcze niedawno była najpopularniejszą wyszukiwarką na tym obszarze (w 2017 roku 75% wyszukiwań w internecie odbywało się właśnie przez Naver).

Naver był pierwszą na świecie wyszukiwarką, która pokazywała wyniki z różnych katalogów na jednej stronie z wynikami wyszukiwania (od 2000 roku, podczas gdy Google podobną funkcję wprowadził dopiero 5 lat później). Naver wprowadził też wiele innych usług, takich jak portal Q&A – Knowledge iN (podobne do Yahoo! Answers, tutaj Naver też wyprzedził popularną wyszukiwarkę), Naver Blog, Naver Webtoon czy Naver Cafe.

Naver definicja

SEO w Naver

Naver mocno promuje swoje usługi, dlatego w wynikach wyszukiwania zajmują one dużą część. Treści oceniane są za pomocą 2 głównych algorytmów i innych pobocznych czynników. 2 algorytmy to C-Rank (Creator Rank), który ocenia sygnały pochodzące z produktów Navera, oraz P-Rank, oparty na sztucznej inteligencji. Warto zadbać o prawidłową hierarchię nagłówków, treści przygotowane z myślą o użytkowniku oraz naturalne linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej