Naver

Co to jest Naver?

Naver to popularna wyszukiwarka internetowa z Korei Południowej, która światło dzienne ujrzała w 1999 roku i jeszcze niedawno była najpopularniejszą wyszukiwarką na tym obszarze (w 2017 roku 75% wyszukiwań w internecie odbywało się właśnie przez Naver).

Naver był pierwszą na świecie wyszukiwarką, która pokazywała wyniki z różnych katalogów na jednej stronie z wynikami wyszukiwania (od 2000 roku, podczas gdy Google podobną funkcję wprowadził dopiero 5 lat później). Naver wprowadził też wiele innych usług, takich jak portal Q&A – Knowledge iN (podobne do Yahoo! Answers, tutaj Naver też wyprzedził popularną wyszukiwarkę), Naver Blog, Naver Webtoon czy Naver Cafe.

Naver definicja

SEO w Naver

Naver mocno promuje swoje usługi, dlatego w wynikach wyszukiwania zajmują one dużą część. Treści oceniane są za pomocą 2 głównych algorytmów i innych pobocznych czynników. 2 algorytmy to C-Rank (Creator Rank), który ocenia sygnały pochodzące z produktów Navera, oraz P-Rank, oparty na sztucznej inteligencji. Warto zadbać o prawidłową hierarchię nagłówków, treści przygotowane z myślą o użytkowniku oraz naturalne linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej