.animate-view{opacity: 1 !important;}

Co to jest Naver?

Naver to popularna wyszukiwarka internetowa z Korei Południowej, która światło dzienne ujrzała w 1999 roku i jeszcze niedawno była najpopularniejszą wyszukiwarką na tym obszarze (w 2017 roku 75% wyszukiwań w internecie odbywało się właśnie przez Naver).

Naver był pierwszą na świecie wyszukiwarką, która pokazywała wyniki z różnych katalogów na jednej stronie z wynikami wyszukiwania (od 2000 roku, podczas gdy Google podobną funkcję wprowadził dopiero 5 lat później). Naver wprowadził też wiele innych usług, takich jak portal Q&A – Knowledge iN (podobne do Yahoo! Answers, tutaj Naver też wyprzedził popularną wyszukiwarkę), Naver Blog, Naver Webtoon czy Naver Cafe.

Naver definicja

SEO w Naver

Naver mocno promuje swoje usługi, dlatego w wynikach wyszukiwania zajmują one dużą część. Treści oceniane są za pomocą 2 głównych algorytmów i innych pobocznych czynników. 2 algorytmy to C-Rank (Creator Rank), który ocenia sygnały pochodzące z produktów Navera, oraz P-Rank, oparty na sztucznej inteligencji. Warto zadbać o prawidłową hierarchię nagłówków, treści przygotowane z myślą o użytkowniku oraz naturalne linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM