Naver

Co to jest Naver?

Naver to popularna wyszukiwarka internetowa z Korei Południowej, która światło dzienne ujrzała w 1999 roku i jeszcze niedawno była najpopularniejszą wyszukiwarką na tym obszarze (w 2017 roku 75% wyszukiwań w internecie odbywało się właśnie przez Naver).

Naver był pierwszą na świecie wyszukiwarką, która pokazywała wyniki z różnych katalogów na jednej stronie z wynikami wyszukiwania (od 2000 roku, podczas gdy Google podobną funkcję wprowadził dopiero 5 lat później). Naver wprowadził też wiele innych usług, takich jak portal Q&A – Knowledge iN (podobne do Yahoo! Answers, tutaj Naver też wyprzedził popularną wyszukiwarkę), Naver Blog, Naver Webtoon czy Naver Cafe.

Naver definicja

SEO w Naver

Naver mocno promuje swoje usługi, dlatego w wynikach wyszukiwania zajmują one dużą część. Treści oceniane są za pomocą 2 głównych algorytmów i innych pobocznych czynników. 2 algorytmy to C-Rank (Creator Rank), który ocenia sygnały pochodzące z produktów Navera, oraz P-Rank, oparty na sztucznej inteligencji. Warto zadbać o prawidłową hierarchię nagłówków, treści przygotowane z myślą o użytkowniku oraz naturalne linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej