Naver

Co to jest Naver?

Naver to popularna wyszukiwarka internetowa z Korei Południowej, która światło dzienne ujrzała w 1999 roku i jeszcze niedawno była najpopularniejszą wyszukiwarką na tym obszarze (w 2017 roku 75% wyszukiwań w internecie odbywało się właśnie przez Naver).

Naver był pierwszą na świecie wyszukiwarką, która pokazywała wyniki z różnych katalogów na jednej stronie z wynikami wyszukiwania (od 2000 roku, podczas gdy Google podobną funkcję wprowadził dopiero 5 lat później). Naver wprowadził też wiele innych usług, takich jak portal Q&A – Knowledge iN (podobne do Yahoo! Answers, tutaj Naver też wyprzedził popularną wyszukiwarkę), Naver Blog, Naver Webtoon czy Naver Cafe.

Naver definicja

SEO w Naver

Naver mocno promuje swoje usługi, dlatego w wynikach wyszukiwania zajmują one dużą część. Treści oceniane są za pomocą 2 głównych algorytmów i innych pobocznych czynników. 2 algorytmy to C-Rank (Creator Rank), który ocenia sygnały pochodzące z produktów Navera, oraz P-Rank, oparty na sztucznej inteligencji. Warto zadbać o prawidłową hierarchię nagłówków, treści przygotowane z myślą o użytkowniku oraz naturalne linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jak utworzyć i skonfigurować konto Google Merchant Center?

Jeżeli rozważasz rozpoczęcie prowadzenia kampanii produktowych w Google Ads, niezbędne będzie utworzenie oraz poprawne skonfigurowanie konta Google Merchant Center. Nie jesteś pewien, jak się do tego zabrać? Nie martw się! Specjalnie dla Ciebie przygotowałam dokładną instrukcję zakładania takiego konta. Czytaj dalej!

Czytaj więcej