Znacznik bold

Co to jest znacznik bold? – Definicja

Znacznik bold (znacznik <b>) to umieszczony w nawiasach tekst, będący częścią języka HTML, umożliwiający formatowanie tekstu. Bold to nic innego jak pogrubienie tekstu, które pozwala na wyróżnienie poszczególnych fragmentów strony. Znacznik bold stosowany jest po to, aby wyróżnić tekst pod względem wizualnym. Umieszczając go w tekście, nie przypisuje się mu wartości merytorycznej (w odróżnieniu od znacznika <strong>).

Jak to wygląda w praktyce?

Jeśli tworzymy jakiś tekst, z reguły zależy nam na tym, aby był on czytelny. Pisząc długie treści, chcemy, aby czytelnik zwrócił uwagę na wybrane frazy kluczowe, czy nazwy opisywanych produktów. Stosując w tekście znacznik bold mamy pewność, że nasz tekst zostanie odpowiednio sformatowany i przejrzysty dla czytelnika.

Przykład użycia

Znacznik <b> bold definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej