Znacznik bold

Co to jest znacznik bold? – Definicja

Znacznik bold (znacznik <b>) to umieszczony w nawiasach tekst, będący częścią języka HTML, umożliwiający formatowanie tekstu. Bold to nic innego jak pogrubienie tekstu, które pozwala na wyróżnienie poszczególnych fragmentów strony. Znacznik bold stosowany jest po to, aby wyróżnić tekst pod względem wizualnym. Umieszczając go w tekście, nie przypisuje się mu wartości merytorycznej (w odróżnieniu od znacznika <strong>).

Jak to wygląda w praktyce?

Jeśli tworzymy jakiś tekst, z reguły zależy nam na tym, aby był on czytelny. Pisząc długie treści, chcemy, aby czytelnik zwrócił uwagę na wybrane frazy kluczowe, czy nazwy opisywanych produktów. Stosując w tekście znacznik bold mamy pewność, że nasz tekst zostanie odpowiednio sformatowany i przejrzysty dla czytelnika.

Przykład użycia

Znacznik <b> bold definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej