Znacznik bold

Co to jest znacznik bold? – Definicja

Znacznik bold (znacznik <b>) to umieszczony w nawiasach tekst, będący częścią języka HTML, umożliwiający formatowanie tekstu. Bold to nic innego jak pogrubienie tekstu, które pozwala na wyróżnienie poszczególnych fragmentów strony. Znacznik bold stosowany jest po to, aby wyróżnić tekst pod względem wizualnym. Umieszczając go w tekście, nie przypisuje się mu wartości merytorycznej (w odróżnieniu od znacznika <strong>).

Jak to wygląda w praktyce?

Jeśli tworzymy jakiś tekst, z reguły zależy nam na tym, aby był on czytelny. Pisząc długie treści, chcemy, aby czytelnik zwrócił uwagę na wybrane frazy kluczowe, czy nazwy opisywanych produktów. Stosując w tekście znacznik bold mamy pewność, że nasz tekst zostanie odpowiednio sformatowany i przejrzysty dla czytelnika.

Przykład użycia

Znacznik <b> bold definicja

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej