Znacznik strong

Co to jest znacznik strong? – Definicja

Znacznik strong (tag strong, tag <strong>) jest znacznikiem języka HTML a jego zastosowanie powoduje pogrubienie tekstu. Umieszczamy go na stronie internetowej, w celu wyróżnienia partii tekstu bądź pojedynczych słów, które mają szczególne znaczenie.

Znacznik strong – czym się różni od znacznika bold?

Znacznik strong definicja

Znacznik <b> wyróżnia tekst jedynie wizualnie, z kolei znacznik strong robi to zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Informuje przeglądarkę, że wyróżniony fragment jest istotny, i że warto zwrócić na niego uwagę.

Znacznik strong jest również ważny w kontekście SEO – robot Google zauważa, że wyrazy umieszczone w tym znaczniku są ważniejsze od innych elementów na stronie, dlatego warto stosować go w celu wyróżnienia odpowiednio dobranych do danej podstrony słów kluczowych.

Mamy nadzieję, że powyższa definicja okazała się pomocna i wiesz już czym jest znacznik strong.

Czy ta definicja była pomocna?
(7)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej
SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej