Znacznik strong

Co to jest znacznik strong? – Definicja

Znacznik strong (tag strong, tag <strong>) jest znacznikiem języka HTML a jego zastosowanie powoduje pogrubienie tekstu. Umieszczamy go na stronie internetowej, w celu wyróżnienia partii tekstu bądź pojedynczych słów, które mają szczególne znaczenie.

Znacznik strong – czym się różni od znacznika bold?

Znacznik strong definicja

Znacznik <b> wyróżnia tekst jedynie wizualnie, z kolei znacznik strong robi to zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Informuje przeglądarkę, że wyróżniony fragment jest istotny, i że warto zwrócić na niego uwagę.

Znacznik strong jest również ważny w kontekście SEO – robot Google zauważa, że wyrazy umieszczone w tym znaczniku są ważniejsze od innych elementów na stronie, dlatego warto stosować go w celu wyróżnienia odpowiednio dobranych do danej podstrony słów kluczowych.

Mamy nadzieję, że powyższa definicja okazała się pomocna i wiesz już czym jest znacznik strong.

Czy ta definicja była pomocna?
(7)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej