Znacznik strong

Co to jest znacznik strong? – Definicja

Znacznik strong (tag strong, tag <strong>) jest znacznikiem języka HTML a jego zastosowanie powoduje pogrubienie tekstu. Umieszczamy go na stronie internetowej, w celu wyróżnienia partii tekstu bądź pojedynczych słów, które mają szczególne znaczenie.

Znacznik strong – czym się różni od znacznika bold?

Znacznik strong definicja

Znacznik <b> wyróżnia tekst jedynie wizualnie, z kolei znacznik strong robi to zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Informuje przeglądarkę, że wyróżniony fragment jest istotny, i że warto zwrócić na niego uwagę.

Znacznik strong jest również ważny w kontekście SEO – robot Google zauważa, że wyrazy umieszczone w tym znaczniku są ważniejsze od innych elementów na stronie, dlatego warto stosować go w celu wyróżnienia odpowiednio dobranych do danej podstrony słów kluczowych.

Mamy nadzieję, że powyższa definicja okazała się pomocna i wiesz już czym jest znacznik strong.

Czy ta definicja była pomocna?
(7)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej