Znacznik strong

Co to jest znacznik strong? – Definicja

Znacznik strong (tag strong, tag <strong>) jest znacznikiem języka HTML a jego zastosowanie powoduje pogrubienie tekstu. Umieszczamy go na stronie internetowej, w celu wyróżnienia partii tekstu bądź pojedynczych słów, które mają szczególne znaczenie.

Znacznik strong – czym się różni od znacznika bold?

Znacznik strong definicja

Znacznik <b> wyróżnia tekst jedynie wizualnie, z kolei znacznik strong robi to zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Informuje przeglądarkę, że wyróżniony fragment jest istotny, i że warto zwrócić na niego uwagę.

Znacznik strong jest również ważny w kontekście SEO – robot Google zauważa, że wyrazy umieszczone w tym znaczniku są ważniejsze od innych elementów na stronie, dlatego warto stosować go w celu wyróżnienia odpowiednio dobranych do danej podstrony słów kluczowych.

Mamy nadzieję, że powyższa definicja okazała się pomocna i wiesz już czym jest znacznik strong.

Czy ta definicja była pomocna?
(7)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej