Znacznik em

Co to jest znacznik em? – Definicja

Znacznik em (tag em, tag <em>) jest znacznikiem języka HTML, definiującym tzw. emfazę (ang. emphasis – nacisk w wymowie). Jego użycie powoduje pochylenie opatrzonego nim tekstu. Umieszczamy go na stronie internetowej w celu wyróżnienia części tekstu lub pojedynczych słów, które w opinii autora powinny zostać zaakcentowane.

Przykład użycia

Znacznik <em> nie jest znacznikiem samozamykającym się. Jego poprawne użycie wygląda następująco: <em>ciąg słów lub pojedynczy wyraz</em>

Co to jest znacznik em?

Czym się różni od znacznika <i>?

Pomimo, że efekt wizualny, który można osiągnąć poprzez zastosowanie znacznika <em> jest bardzo podobny do tego, który daje znacznik <i> – kursywa, roboty wyszukiwarek zwracają uwagę tylko na ten pierwszy. Właśnie dlatego warto jest wyróżniać przy jego pomocy słowa lub frazy silnie związane z tematyką danej podstrony. Użycie znacznika <em> daje sygnał robotom, że wyodrębniony fragment tekstu jest szczególnie istotny oraz warto zwrócić na niego uwagę.

Sprawdź także do czego służy znacznik strong.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej