- Gdzie opublikować artykuł sponsorowany?
- Jak wybrać serwis do publikacji artykułu sponsorowanego? Checklista
- Jakie są parametry DA i DR?
- Jaki jest ruch organiczny i widoczność domeny w Google?
- Jaka jest tematyka strony?
- Ile linków możesz umieścić w jednym artykule?
- Czy wydawca umieszcza linki dofollow?
- Czy dopuszczalne są linki exact match?
- Po czyjej stronie leży przygotowanie treści?
- Jaki jest koszt publikacji?
- Czy portal jest lokalny?
- Jak dana strona jest oceniana?
- Jak długo artykuł będzie wyświetlany na stronie?
- Czy jest możliwość śledzenia ruchu?
- W jaki sposób będzie oznaczony artykuł?
- Jaki jest odsetek publikacji sponsorowanych na stronie?
- Czy dany serwis publikuje treści pochodzące z innych stron?
- Gdzie publikuje konkurencja?
Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce publikacji artykułu sponsorowanego? Checklista
d-tags
28 maja 2021
Od lat jednym z ważniejszych czynników rankingowych Google pozostaje link building, jednak jego zasady przez lata diametralnie się zmieniły. Kiedyś znaczenie miała liczba linków, a obecnie kluczowa jest ich jakość. Sposobem na pozyskanie wartościowych odnośników są m.in. artykuły sponsorowane. Zastanawiasz się, gdzie opublikować artykuł sponsorowany i czym się kierować przy wyborze? Przygotowałam dla Ciebie kilka wskazówek.