Pozycjonowanie to rozwiązanie, które gwarantuje wiele korzyści. Dlatego tak wiele firm decyduje się inwestować pieniądze w promocję w sieci. Nie trać czasu i Ty również pozwól swojej firmie wypłynąć na szerokie wody.
Skoro jesteśmy już w temacie korzyści, które gwarantuje pozycjonowanie strony w Łomży, to trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na 3 najważniejsze aspekty. Po pierwsze większy ruch na stronie, co daje szansę na zyskanie nowych klientów. Po drugie wyższa sprzedaż i stabilniejsza pozycja Twojej firmy. Po trzecie pozycja lidera i eksperta w Twojej branży w danym regionie.
Skoro jesteś już zdecydowany na pozycjonowanie, to teraz musisz wybrać jeszcze najskuteczniejszą strategię. Wybór jest szeroki, ale coraz częściej okazuje się, że najwięcej korzyści możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu lokalnemu. Wyróżnia się ono tym, że wykorzystuje frazy lokalne, które zawierają nazwę miasta i pomagają w dotarciu do osób np. z Łomży. Wtedy też nie będziesz musiał konkurować z firmami z całej Polski, co sprawi, że efekty związane z pozycjonowaniem będą szybciej widoczne.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Łomża | 880 |
Noclegi Łomża | 390 |
Restauracja Łomża | 1000 |
Meble Łomża | 260 |
Kolejną możliwością jest pozycjonowanie szerokie. W tym przypadku do frazy kluczowej dodajemy wyrazy, które mają jeszcze bardziej szczegółowo określić dany produkt czy usługę. Pomimo tego, że takie słowa kluczowe wyróżniają się mniejszą liczbą wyświetleń, to jednak warto je wybierać, gdyż konkurencyjność w ich przypadku jest dość niska. Dzięki temu możesz być wysoko w Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Łomża | 10 |
Pozycjonowanie stron Łomża | 10 |
Coraz popularniejsze jest pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego. Dzięki niemu właściciele sklepów w Łomży mogą zyskiwać nowych klientów w sieci, ale też jednocześnie zwiększać liczbę odwiedzających fizyczną siedzibę. Dzięki działaniom SEO zyskujesz zoptymalizowaną witrynę, wyposażoną w unikalne treści i widoczną w wynikach organicznych Google na wiele różnych słów kluczowych. Wszystko to sprawi, że lada moment znacząco zwiększysz swoje zyski.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Łomża„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Łomży.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Nie musisz być na mapach Google. Jednak zdecydowanie jest to opcja, która będzie w stanie zwiększyć Twoją lokalną widoczność w Łomży.
Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap, który wymaga doświadczenia i wiedzy. Oprócz chłodnej analizy konieczne jest wykorzystanie odpowiednich narzędzi, np. Planera Słów Kluczowych od Google.
Tak. Nie ma żadnych przeciwwskazań związanych z pozycjonowaniem strony w wielu różnych miastach.
W tym celu konieczna jest szczegółowa analiza. Musisz wziąć pod uwagę takie kwestie jak konkurencyjność w danym rejonie czy potencjalne zainteresowanie Twoją ofertą. Niezbędna będzie również analiza słów kluczowych.
Łomża jest miastem położonym w województwie podlaskim, nad rzeką Narew. Zgodnie z danymi z 2019 roku mieszka tam 62 945 osób. Z kolei powierzchnia miasta liczy 32,67 km2. To tyle, jeśli chodzi o ogólne informacje na temat Łomży. Warto jednak zwrócić uwagę na kwestie związane z biznesem czy typowo z gospodarką w tym mieście. Otóż uznaje się, że jest to obszar, który ukierunkowany jest w stronę rolnictwa i leśnictwa. Na drugim planie znajdują się przedsiębiorstwa, specjalizujące się w przemyśle, elektronice, branży spożywczej czy w browarnictwie. Wśród najbardziej znanych firm z tego rejonu można wymienić na pewno Browar Łomża, DOMEL czy UniGlass Polska. W Łomży dominują przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa, które coraz chętniej dostrzegają potencjał w promocji online.
Łomża – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.