Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Łomża

Już teraz zacznij pozycjonować swoją firmę w Łomży. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

Pozycjonowanie strony w Łomży

Pozycjonowanie to rozwiązanie, które gwarantuje wiele korzyści. Dlatego tak wiele firm decyduje się inwestować pieniądze w promocję w sieci. Nie trać czasu i Ty również pozwól swojej firmie wypłynąć na szerokie wody.

Pozycjonowanie strony w Łomży — dlaczego warto?

Skoro jesteśmy już w temacie korzyści, które gwarantuje pozycjonowanie strony w Łomży, to trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na 3 najważniejsze aspekty. Po pierwsze większy ruch na stronie, co daje szansę na zyskanie nowych klientów. Po drugie wyższa sprzedaż i stabilniejsza pozycja Twojej firmy. Po trzecie pozycja lidera i eksperta w Twojej branży w danym regionie.

Jak pozycjonować stronę w Łomży?

1. Pozycjonowanie lokalne

Piła - pozycjonowanie lokalne mapa

Skoro jesteś już zdecydowany na pozycjonowanie, to teraz musisz wybrać jeszcze najskuteczniejszą strategię. Wybór jest szeroki, ale coraz częściej okazuje się, że najwięcej korzyści możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu lokalnemu. Wyróżnia się ono tym, że wykorzystuje frazy lokalne, które zawierają nazwę miasta i pomagają w dotarciu do osób np. z Łomży. Wtedy też nie będziesz musiał konkurować z firmami z całej Polski, co sprawi, że efekty związane z pozycjonowaniem będą szybciej widoczne.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Łomża880
Noclegi Łomża390
Restauracja Łomża1000
Meble Łomża260

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Kolejną możliwością jest pozycjonowanie szerokie. W tym przypadku do frazy kluczowej dodajemy wyrazy, które mają jeszcze bardziej szczegółowo określić dany produkt czy usługę. Pomimo tego, że takie słowa kluczowe wyróżniają się mniejszą liczbą wyświetleń, to jednak warto je wybierać, gdyż konkurencyjność w ich przypadku jest dość niska. Dzięki temu możesz być wysoko w Google.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Łomża10
Pozycjonowanie stron Łomża10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Łomży

Coraz popularniejsze jest pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego. Dzięki niemu właściciele sklepów w Łomży mogą zyskiwać nowych klientów w sieci, ale też jednocześnie zwiększać liczbę odwiedzających fizyczną siedzibę. Dzięki działaniom SEO zyskujesz zoptymalizowaną witrynę, wyposażoną w unikalne treści i widoczną w wynikach organicznych Google na wiele różnych słów kluczowych. Wszystko to sprawi, że lada moment znacząco zwiększysz swoje zyski.

Pozycjonowanie stron Łomża
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Łomża„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Łomży.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Łomży

Nie musisz być na mapach Google. Jednak zdecydowanie jest to opcja, która będzie w stanie zwiększyć Twoją lokalną widoczność w Łomży.

Analiza słów kluczowych to bardzo ważny etap, który wymaga doświadczenia i wiedzy. Oprócz chłodnej analizy konieczne jest wykorzystanie odpowiednich narzędzi, np. Planera Słów Kluczowych od Google.

Tak. Nie ma żadnych przeciwwskazań związanych z pozycjonowaniem strony w wielu różnych miastach.

W tym celu konieczna jest szczegółowa analiza. Musisz wziąć pod uwagę takie kwestie jak konkurencyjność w danym rejonie czy potencjalne zainteresowanie Twoją ofertą. Niezbędna będzie również analiza słów kluczowych.

Łomża a biznes — czy warto?

Łomża jest miastem położonym w województwie podlaskim, nad rzeką Narew. Zgodnie z danymi z 2019 roku mieszka tam 62 945 osób. Z kolei powierzchnia miasta liczy 32,67 km2. To tyle, jeśli chodzi o ogólne informacje na temat Łomży. Warto jednak zwrócić uwagę na kwestie związane z biznesem czy typowo z gospodarką w tym mieście. Otóż uznaje się, że jest to obszar, który ukierunkowany jest w stronę rolnictwa i leśnictwa. Na drugim planie znajdują się przedsiębiorstwa, specjalizujące się w przemyśle, elektronice, branży spożywczej czy w browarnictwie. Wśród najbardziej znanych firm z tego rejonu można wymienić na pewno Browar Łomża, DOMEL czy UniGlass Polska. W Łomży dominują przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa, które coraz chętniej dostrzegają potencjał w promocji online.

Łomża – kilka ciekawostek:

  • Łomża to trzecie pod względem wielkości miasto, znajdujące się w województwie podlaskim.
  • Notuje się, że miasto zostało założone w IX wieku.
  • Prawdopodobnie nazwa miasta wzięła się od miejsca, gdzie był jakiś łom, którym były tak naprawdę kamienne bloki czy też połamane drzewa.
  • W trakcie II wojny światowej zniszczono prawie 70% miasta.

Wspierane technologie

W pracy mamy do czynienia z wieloma różnymi systemami zarządzania treścią — zarówno polskimi, jak i zagranicznymi.

Wykorzystywane narzędzia

W trakcie realizowania strategii SEO pomagają nam różne narzędzia, oto kilka przykładowych: