Kiedy chcesz, aby Twoja firma wreszcie naprawdę rozwinęła skrzydła, musisz postawić na promocję w Internecie. Wiele firm w Lublinie już zrozumiało, że pozycjonowanie, to jedyna droga, żeby stać się liderem branży i docierać do większej liczby klientów. Najważniejsze jest to, aby działać tak, by każdy krok przynosił korzyści. Dzięki nam będzie to możliwe.
Pozycjonowanie stron w Lublinie Dlaczego warto?
Lublin skupia wokół siebie wiele małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Przez to, że współcześni klienci podejmują decyzje na bazie wyników w wyszukiwarce i opinii w wizytówkach Google, musisz to wykorzystać. Jak? Oczywiście poprzez inwestowanie w pozycjonowanie w Lublinie. Z chęcią podpowiemy Ci, jaką drogę musisz wybrać, żeby dotrzeć na szczyt listy wyszukiwań i przegonić swoją konkurencję.
Kiedy działasz w Lublinie i w okolicy, to nie opłaca Ci się pozycjonowanie na cały kraj. Znacznie lepsze efekty uzyskasz przy pomocy pozycjonowania lokalnego, które wyróżnia się mniejszą konkurencyjnością. Takie rozwiązanie też znacząco obniży koszty, jakie będziesz musiał ponieść. Przekonaj się sam, że wbrew pozorom wyszukiwań na lokalne słowa kluczowe, tj. z nazwą miasta, jest całkiem sporo.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Nawet w Lublinie możesz zetknąć się z naprawdę sporą konkurencją na niektóre lokalne frazy. Dlatego nie zawsze opłaca się wybierać ogólne słowa kluczowe. Lepsze i szybciej widoczne efekty możesz jednak osiągnąć, gdy zdecydujesz się na szerokie pozycjonowanie. Przy pomocy większej liczby wyrazów wchodzących w skład frazy kluczowej, trafisz do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna
Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Lublin
390
Pozycjonowanie Lublin cena
10
Pozycjonowanie stron Lublin
210
Pozycjonowanie stron internetowych Lublin
70
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Lublinie
To oczywiste, że pozycjonowanie lokalne daje wiele korzyści dla biznesu internetowego, jednak okazuje się, że takie rozwiązanie ma znacznie więcej zalet. Szczególne znaczenie ma to, gdy masz zarówno biznes internetowy, jak i stacjonarny. Kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne sklepu online, możesz jednocześnie zwiększyć zasięg w sieci, zdobywać nowych klientów oraz zachęcać ich do tego, aby robili zakupy także w Twoim sklepie stacjonarnym w Lublinie. Jak to możliwe? Otóż nadal wielu kupujących woli osobiście przekonać się o jakości towaru na własne oczy. Z kolei dzięki Twojemu sklepowi internetowemu mogą oni poznać asortyment w dowolnej chwili, porównać ceny, a później przymierzyć np. sukienkę, idąc już do sklepu.
Wybór Słów Kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Lublin„.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Lublinie.
Jakościowy Link Building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
FAQ Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Lublinie
1. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Lublinie muszę mieć stronę internetową?
Nie, nie potrzebujesz strony internetowej, aby założyć i prowadzić wizytówkę w Mapach Google.
2. Ile kosztuje pozycjonowanie w Lublinie?
Koszty związane z pozycjonowaniem są naprawdę różne. Wiele zależy od tego, na jak konkurencyjne frazy chcesz promować swoją firmę. Na pewno cena będzie niższa niż w Warszawie, ale dokładną cenę ustalimy dopiero po wstępnej analizie strony i po rozmowie.
3. Czy mogę pozycjonować swoją stronę w wielu miastach?
Oczywiście, że tak! Jeśli działasz w całej Polsce lub w kilku wybranych miastach, to zdecydowanie powinieneś wykorzystać potęgę pozycjonowania lokalnego w różnych miastach. W ten sposób nie tylko zwiększysz zasięg swojej firmy, ale też podbijesz kilka rynków, co pozytywnie wpłynie na Twoje zyski.
Dokładnie przeanalizujemy, w jakich miastach opłaca Ci się pozycjonować witrynę, aby zyskać nowych klientów i dotrzeć do TOP10.
4. Jak zdecydować, w jakim mieście pozycjonować stronę?
Podczas wybierania miasta, w którym będziesz pozycjonować swoją witrynę, możesz zwrócić uwagę na kilka aspektów. Wskazówkami mogą być — siedziba firmy, pobliskie miasta, miejsca, gdzie znajdują się oddziały oraz lokalizacje, w których konkurencyjność jest dość niska, a liczba wyświetleń dla danej frazy spora. Być może obszar Twojej działalności dotyczy jakiegoś rejonu — gminy, powiatu, województwa itp., wtedy koniecznie postaw na pozycjonowanie lokalne na kilka miast. Nie zawsze opłaca się wybierać tylko największe miasta, gdyż wtedy konkurencyjność jest największa.
Wykorzystywane technologie
Lublin a biznes Czy warto?
Lublin jest dziewiątym co do liczby populacji miastem w Polsce oraz szesnastym pod względem powierzchni. Liczy około 339 784 mieszkańców, ulokowanych na 147,5 km2.
Dziś Lublin prężnie się rozwija dzięki inwestycjom z funduszy UE. Doprowadziło to do tego, że miasto stało się perspektywicznym ośrodkiem nauki, turystyki, sportu, przemysłu, transportu czy usług. Obecnie na terenie Lublina zarejestrowanych jest ok. 43 450 przedsiębiorstw, co jest bardzo imponującym wynikiem.
Tak duża liczba przedsiębiorstw sprawia, że konkurencyjność także jest spora, zatem konieczna jest przemyślana strategia, żeby strona firmowa mogła znaleźć się na szczycie listy Google.
Lublin – kilka ciekawostek:
Motto miasta to „Lublin, miasto inspiracji”.
Okazuje się, że aż dwukrotnie Lublin bywał stolicą Polski, jednak za każdym razem jedynie przez kilka miesięcy.
Nazwa Lublin wzięła się od imienia Lubla.
Przed II Wojną Światową Lublin był nazywany Żydowskim Oxfordem.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.