.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie Lublin

Chcesz zacząć pozycjonować swoją stronę internetową w Lublinie? Już teraz dowiedz się, dlaczego opłaca Ci się nas wybrać.
Zamów bezpłatną wycenę
Pozycjonowanie strony w Lublinie

Kiedy chcesz, aby Twoja firma wreszcie naprawdę rozwinęła skrzydła, musisz postawić na promocję w Internecie. Wiele firm w Lublinie już zrozumiało, że pozycjonowanie, to jedyna droga, żeby stać się liderem branży i docierać do większej liczby klientów. Najważniejsze jest to, aby działać tak, by każdy krok przynosił korzyści. Dzięki nam będzie to możliwe.

Pozycjonowanie stron w Lublinie
Dlaczego warto?

Lublin skupia wokół siebie wiele małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Przez to, że współcześni klienci podejmują decyzje na bazie wyników w wyszukiwarce i opinii w wizytówkach Google, musisz to wykorzystać. Jak? Oczywiście poprzez inwestowanie w pozycjonowanie w Lublinie. Z chęcią podpowiemy Ci, jaką drogę musisz wybrać, żeby dotrzeć na szczyt listy wyszukiwań i przegonić swoją konkurencję.

Jak pozycjonować stronę w Lublinie?

1. Pozycjonowanie lokalne

Kiedy działasz w Lublinie i w okolicy, to nie opłaca Ci się pozycjonowanie na cały kraj. Znacznie lepsze efekty uzyskasz przy pomocy pozycjonowania lokalnego, które wyróżnia się mniejszą konkurencyjnością. Takie rozwiązanie też znacząco obniży koszty, jakie będziesz musiał ponieść. Przekonaj się sam, że wbrew pozorom wyszukiwań na lokalne słowa kluczowe, tj. z nazwą miasta, jest całkiem sporo.

Pozycjonowanie lokalne w Lublinie

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Mechanik Lublin 1600
Elektryk Lublin 720
Restauracja Lublin 9900
Rowery Lublin 2400


*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Nawet w Lublinie możesz zetknąć się z naprawdę sporą konkurencją na niektóre lokalne frazy. Dlatego nie zawsze opłaca się wybierać ogólne słowa kluczowe. Lepsze i szybciej widoczne efekty możesz jednak osiągnąć, gdy zdecydujesz się na szerokie pozycjonowanie. Przy pomocy większej liczby wyrazów wchodzących w skład frazy kluczowej, trafisz do osób najbardziej zainteresowanych Twoją ofertą.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Lublin 390
Pozycjonowanie Lublin cena 10
Pozycjonowanie stron Lublin 210
Pozycjonowanie stron internetowych Lublin 70


*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Lublinie

To oczywiste, że pozycjonowanie lokalne daje wiele korzyści dla biznesu internetowego, jednak okazuje się, że takie rozwiązanie ma znacznie więcej zalet. Szczególne znaczenie ma to, gdy masz zarówno biznes internetowy, jak i stacjonarny. Kiedy zdecydujesz się na pozycjonowanie lokalne sklepu online, możesz jednocześnie zwiększyć zasięg w sieci, zdobywać nowych klientów oraz zachęcać ich do tego, aby robili zakupy także w Twoim sklepie stacjonarnym w Lublinie. Jak to możliwe? Otóż nadal wielu kupujących woli osobiście przekonać się o jakości towaru na własne oczy. Z kolei dzięki Twojemu sklepowi internetowemu mogą oni poznać asortyment w dowolnej chwili, porównać ceny, a później przymierzyć np. sukienkę, idąc już do sklepu.

Zamów bezpłatną wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Lublin„.

Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

pozycjonowanie e-commerce – optymalizacja strony

Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

budowanie treści w SEO zagranicznym

Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Lublinie.

Website indexing service helps during Google’s core updates

Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

agencja facebook ads – propozycja optymalnych miejsc do reklam

Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ
Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Lublinie

1. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Lublinie muszę mieć stronę internetową?

Nie, nie potrzebujesz strony internetowej, aby założyć i prowadzić wizytówkę w Mapach Google.

2. Ile kosztuje pozycjonowanie w Lublinie?

Koszty związane z pozycjonowaniem są naprawdę różne. Wiele zależy od tego, na jak konkurencyjne frazy chcesz promować swoją firmę. Na pewno cena będzie niższa niż w Warszawie, ale dokładną cenę ustalimy dopiero po wstępnej analizie strony i po rozmowie.

3. Czy mogę pozycjonować swoją stronę w wielu miastach?

Oczywiście, że tak! Jeśli działasz w całej Polsce lub w kilku wybranych miastach, to zdecydowanie powinieneś wykorzystać potęgę pozycjonowania lokalnego w różnych miastach. W ten sposób nie tylko zwiększysz zasięg swojej firmy, ale też podbijesz kilka rynków, co pozytywnie wpłynie na Twoje zyski.

Dokładnie przeanalizujemy, w jakich miastach opłaca Ci się pozycjonować witrynę, aby zyskać nowych klientów i dotrzeć do TOP10.

4. Jak zdecydować, w jakim mieście pozycjonować stronę?

Podczas wybierania miasta, w którym będziesz pozycjonować swoją witrynę, możesz zwrócić uwagę na kilka aspektów. Wskazówkami mogą być — siedziba firmy, pobliskie miasta, miejsca, gdzie znajdują się oddziały oraz lokalizacje, w których konkurencyjność jest dość niska, a liczba wyświetleń dla danej frazy spora. Być może obszar Twojej działalności dotyczy jakiegoś rejonu — gminy, powiatu, województwa itp., wtedy koniecznie postaw na pozycjonowanie lokalne na kilka miast. Nie zawsze opłaca się wybierać tylko największe miasta, gdyż wtedy konkurencyjność jest największa.

Wykorzystywane technologie

CMS - WordPress CMS - Prestashop CMS - Woocommerce CMS - Magento CMS - Shoper CMS - Drupal CMS - oscommerce CMS - opencart CMS - goshop CMS - sote CMS - ebexo CMS -Shoplo CMS - redcart CMS - shopify CMS - skyshop CMS - Idosell CMS - Shopgold
Lublin a biznes
Czy warto?

Lublin jest dziewiątym co do liczby populacji miastem w Polsce oraz szesnastym pod względem powierzchni. Liczy około 339 784 mieszkańców, ulokowanych na 147,5 km2.

Dziś Lublin prężnie się rozwija dzięki inwestycjom z funduszy UE. Doprowadziło to do tego, że miasto stało się perspektywicznym ośrodkiem nauki, turystyki, sportu, przemysłu, transportu czy usług. Obecnie na terenie Lublina zarejestrowanych jest ok. 43 450 przedsiębiorstw, co jest bardzo imponującym wynikiem.

Tak duża liczba przedsiębiorstw sprawia, że konkurencyjność także jest spora, zatem konieczna jest przemyślana strategia, żeby strona firmowa mogła znaleźć się na szczycie listy Google.

Lublin – kilka ciekawostek:

  • Motto miasta to „Lublin, miasto inspiracji”.
  • Okazuje się, że aż dwukrotnie Lublin bywał stolicą Polski, jednak za każdym razem jedynie przez kilka miesięcy.
  • Nazwa Lublin wzięła się od imienia Lubla.
  • Przed II Wojną Światową Lublin był nazywany Żydowskim Oxfordem.

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - Gazele Biznesu 2023

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM