Czy chcesz, żeby Twoja strona w Niepołomicach stała się widoczna w wynikach organicznych wyszukiwarki Google? Pomoże Ci w tym pozycjonowanie, czyli długotrwały proces, który wymaga analizy, a także wdrożenia strategii SEO. Swoje działania opieramy na algorytmach Google. Poznaj więcej szczegółów!
Niepołomice są znane jako doskonały region do inwestycji, dlatego tak wiele firm działa w tym mieście. Ma to ogromny wpływ na konkurencyjność w sieci — szczególnie wtedy, gdy stosujesz ogólne słowa kluczowe. Dlatego my przygotujemy dla Ciebie odpowiednie frazy, strategię SEO i sprawimy, że staniesz się widoczny w sieci, a także zajmiesz wysoką lokatę w Google.
W trakcie pozycjonowania lokalnego w Niepołomicach największe znaczenie ma uwzględnienie lokalizacji. Wtedy frazy kluczowe będą nakierowane na konkretną grupę osób. Szczególnie dotyczy to mieszkańców Niepołomic i okolic, którzy szukają w pobliżu miejsca zamieszkania jakiegoś usługodawcy czy produktu. Poza tym, frazy lokalne są chętnie wyszukiwane przez osoby z innych części Polski wtedy, gdy np. szukają restauracji bądź noclegu w Niepołomicach. Obie te grupy użytkowników są naprawdę spore, co przekłada się na liczbę wyświetleń. Dlatego pozycjonowanie lokalne pomoże Ci trafić do tych odbiorców, a przy okazji pozytywnie wpłynąć na widoczność Twojej firmy w Mapach Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Niepołomice | 880 |
Fotograf Niepołomice | 320 |
Hotel Niepołomice | 880 |
Mechanik Niepołomice | 170 |
Pozycjonowanie szerokie polega na wykorzystaniu większej liczby wyrazów i z nich utworzeniu frazy kluczowej. Dzięki temu hasło staje się bardziej szczegółowe, ale też charakteryzuje się mniejszą konkurencyjnością. W ten sposób możesz zająć wyższą pozycję w Google, co znacznie ułatwi odbiorcom znalezienie Twojej oferty. Ważne jest też to, że w trakcie pozycjonowania szerokiego słowa kluczowe są naprawdę konkretne, więc jeszcze lepiej trafiają do Twojej grupy docelowej.
Pozycjonowanie lokalne sklepu ma wiele zalet — w końcu nie tylko umożliwi Ci zajęcie wysokiej lokaty w wyszukiwarce Google, ale też zwiększy Twoją wiarygodność. Poza tym sprawisz, że Twoja witryna stanie się bardziej kompletna i dopasowana do potrzeb klientów. W końcu w trakcie pozycjonowania w sklepie zaczną pojawiać się zoptymalizowane opisy produktów czy kategorii, a nawet wpisy na blogu firmowym. Dzięki temu klient zyska większą wiedzę na temat towarów bądź usług, które sprzedajesz oraz świadczysz i z łatwością podejmie decyzję czy spełniają jego oczekiwania. Przy tym zwiększysz grono osób, odwiedzających także Twój sklep stacjonarny, aby na żywo obejrzeć produkty.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Niepołomice„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Niepołomicach.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Większa widoczność witryny na frazy lokalne nie wymaga posiadania wizytówki. Zwróć jednak uwagę na to, że wielu użytkowników po wpisaniu słów kluczowych sprawdza wyniki na mapach Google.
W trakcie ustalania ceny bierzemy pod uwagę konkurencyjność lokalizacji, słów kluczowych, a także fakt, czy strona jest zoptymalizowana. Ważna jest też historia witryny oraz działania podjęte w przeszłości.
Tak. Możesz pozycjonować swoją witrynę na dowolną liczbę miast. Jednak pamiętaj o tym, żeby wziąć pod uwagę lokalizację, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa.
Przede wszystkim kieruj się tym, do kogo chcesz trafić ze swoją ofertą. Jeżeli działasz w Niepołomicach, to pozycjonuj się na to miasto oraz te znajdujące się w pobliżu. W przypadku, gdy wybierasz sprzedaż ogólnopolską, to zacznij od większych miejscowości typu.
Niepołomice to jedno z najbardziej urokliwych miast w Małopolsce — na każdym kroku możesz podziwiać tam odrestaurowane budowle, które pamiętają jeszcze czasy Piastów i Jagiellonów. Miasto jest zamieszkiwane przez 13 564 osób, a jego powierzchnia wynosi 27,4 km². Każdego roku Niepołomice są odwiedzane przez rzesze turystów chętnych zobaczyć tamtejszy zamek — nazywany drugim Wawelem. Jednak nie tylko turystyka doskonale rozwija się w tym regionie, ponieważ Niepołomice są też znane jako bardzo dobry ośrodek do inwestycji. Właśnie dlatego znajdują się tam siedziby światowych marek typu Coca-Cola czy MAN Truck. Specjalne strefy ekonomiczne również zachęcają przedsiębiorców do wybrania tego regionu na siedzibę firmy.
Niepołomice – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.