Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Olsztyn

Chcesz zacząć pozycjonować stronę w Olsztynie? Dowiedz się, jak my to robimy!

Pozycjonowanie strony w Olsztynie

Większa widoczność w sieci i wysoka pozycja w Google? To jest możliwe! Dzięki pozycjonowaniu strony w Olsztynie. Konieczne jest jednak przemyślane działanie, które będzie zgodne z algorytmami Google. Ważna jest też strategia SEO, skutecznie zwiększająca ruch na stronie. Sprawdź, jak wypozycjonujemy Twoją witrynę.

Pozycjonowanie strony w Olsztynie — dlaczego warto?

Olsztyn to jedno z najważniejszych miast Warmii i Mazur, dlatego panuje tam spora konkurencyjność. Większość firm stosuje ogólne frazy kluczowe, więc trudno jest przy ich pomocy zyskać pozycję w TOP5 Google. Właśnie z tego powodu konieczne są przemyślane działania, a także odpowiednio dobrane słowa kluczowe. Wtedy na pewno osiągniesz sukces, o którym marzysz i zajmiesz wysoką lokatę w wyszukiwarce Google.

Jak pozycjonować stronę w Olsztynie?

1. Pozycjonowanie lokalne

pozycjonowanie Olsztyn - mapa Google

Pozycjonowanie lokalne w Olsztynie sprawi, że Twoja strona stanie się bardziej widoczna w wynikach organicznych wyszukiwarki. W tym celu wykorzystywane są tzw. frazy lokalne, które uwzględniają konkretną lokalizację. To ogromne ułatwienie dla osób szukających produktów bądź usług w danym mieście. Pozycjonowanie lokalne umożliwia też znalezienie Twojej strony przez użytkowników z innych regionów, którzy np. chcą zaplanować urlop w Olsztynie. Liczba takich wyszukań stale rośnie, dlatego możesz zyskać nowe grono odbiorców odwiedzających Twoją stronę. Dodatkowo wpłyniesz pozytywnie na widoczność firmy w Mapach Google.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fotograf Olsztyn1600
Weterynarz Olsztyn1900
Nocleg Olsztyn2900
Fryzjer Olsztyn5400

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie lokalne polega na wykorzystaniu większej liczby wyrazów, które będą składały się na frazę kluczową. Dzięki temu hasła są jeszcze bardziej szczegółowe i choć są często wyszukiwane przez użytkowników, to jednak odznaczają się mniejszą konkurencyjnością. Dlatego masz sporą szansę na zwiększenie widoczności strony, a także na zajęcie wymarzonej pozycji w TOP3 wyszukiwarki Google. Po prostu zamiast frazy „restauracja Olsztyn”, która jest bardzo ogólna, postaw na słowo kluczowe „restauracja Olsztyn stare miasto”, a wtedy bez problemu trafisz do grupy docelowej.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Olsztyn260
Pozycjonowanie stron Olsztyn140
Pozycjonowanie stron internetowych Olsztyn30
SEO Olsztyn40

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Olsztynie

Pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego to skuteczny sposób na wzrost wiarygodności, rozpoznawalności w sieci, a także na zwiększenie przewagi nad konkurencją. Poza tym możesz skutecznie wypromować swoją siedzibę i umiejętnie połączyć sprzedaż internetową ze stacjonarną. Klienci stosunkowo często stawiają właśnie na takie sklepy — w końcu dokonują wtedy bardziej przemyślanych zakupów, a przy okazji doskonale poznają produkt, który chcą wybrać. Poza tym nie muszą ponosić dodatkowych kosztów związanych z dostawą, ale też bardzo szybko mogą skorzystać z Twojej oferty.

Pozycjonowanie Olsztyn
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Olsztyn„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Olsztynie.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Olsztynie

Nie. Połączenie wizytówki Google ze stroną internetową nie jest obowiązkowe. Tak samo w trakcie zakładania wizytówki nie musisz mieć swojej witryny.

Nie. Możesz pozycjonować swoją stronę www na dowolną lokalizację. Nawet wtedy, gdy nie masz firmy, siedziby czy oddziału w Olsztynie. Po prostu wybierz ten region, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa i właśnie na takie miasto pozycjonuj witrynę.

Dokładne koszty oszacujemy wtedy, gdy poznamy lokalizację, branże i słowa kluczowe. Zbadamy również stopień zoptymalizowania Twojej strony oraz historię witryny.

Tak. Możesz pozycjonować stronę na dowolną liczbę miast. Jednak najpierw określ, w jakim regionie faktycznie chcesz działać i zacznij od lokalizacji, które są dla Ciebie najważniejsze.

Olsztyn a biznes — czy warto?

Olsztyn jest nie tylko stolicą województwa warmińsko-mazurskiego, ale również największym miastem na Warmii — w końcu jego powierzchnia wynosi ok. 88,33 km². Jako jeden z najważniejszych ośrodków tego regionu przyciąga też ludność z całej Polski — obecnie mieszka tam 171 979 osób. Sprawiło to, że miasto doskonale rozwija się nie tylko pod względem turystyki, ale również handlu i przemysłu. Ogromnym atutem jest również bliskość granicy z Litwą i Rosją, co ułatwia zdobycie zagraniczny kontrahentów, a także import oraz eksport towarów.

Możliwości, jakie zapewnia Olsztyn, zostały dostrzeżone przez przedsiębiorców, gdyż wpływa to na zwiększającą się konkurencję — także w wyszukiwarce Google.

Olsztyn – kilka ciekawostek:

  • W obrębie Olsztyna znajduje się aż 16 jezior.
  • Po zakończeniu I wojny światowej w Olsztynie odbył się plebiscyt, podczas którego mieszkańcy mieli zdecydować, do jakiego kraju chcą się przyłączyć — blisko 98% Olsztynian wybrało Niemcy.
  • Po II wojnie światowej 40% miasta zostało spalone.
  • W Olsztynie znajduje się jedna z najstarszych w Polsce czynnych wind osobowych — można z niej skorzystać, będąc w budynku Książnicy Polskiej.

Wspierane technologie

Pracujemy na polskich, zagranicznych i dedykowanych systemach zarządzania treścią. Dlatego na pewno poradzimy sobie z Twoim CMS.

Wykorzystywane narzędzia

Korzystamy z licznych narzędzi, dzięki którym stale monitorujemy efekty naszej pracy. Dzięki temu wiemy, że przeprowadzone przez nas działania są skuteczne. Wśród wybieranych przez nas narzędzi znajdziesz: