Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Oświęcim

Chcesz zacząć pozycjonować swoją witrynę w sieci? Zatem już teraz dowiedz się, jakie kroki trzeba podjąć, aby było to możliwe!

Pozycjonowanie strony w Oświęcimiu

Kiedy szukasz sposobu na zwiększenie ruchu na stronie i skuteczne powiększenie grona klientów, to koniecznie postaw na pozycjonowanie witryny. Wybierz nasze usługi w Oświęcimiu i dowiedz się, jak wiele korzyści może Ci to przynieść.

Pozycjonowanie strony w Oświęcimiu — dlaczego warto?

Pozycjonowanie w Oświęcimiu to popularna usługa, gdyż przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, jak ważna jest promocja i pozyskiwanie klientów w sieci. Dzięki naszym usługom skutecznie zwiększysz ruch na stronie, sprzedaż, ale też usprawnisz działanie witryny.

Jak pozycjonować stronę w Oświęcimiu ?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Oświęcim - mapa

Kiedy kierujesz swoją ofertę do klientów z danego rejonu np. z Oświęcimia, to koniecznie postaw na pozycjonowanie lokalne. Wyróżnia się ono tym, że wykorzystywane w obrębie strony słowa kluczowe zawierają nazwę miejscowości. Dzięki temu klienci z tego rejonu, kiedy wpiszą do wyszukiwarki Google „fryzjer Oświęcim”, trafią do Ciebie. Co sprawi, że zwiększysz zyski, ale przy okazji zaoszczędzisz na kosztach promocji, gdyż nie będziesz pozycjonować się na cały kraj.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Oświęcim1000
Noclegi Oświęcim880
Kwiaciarnia Oświęcim590
Meble Oświęcim320

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Kolejną opcją, na którą warto się zdecydować, jest pozycjonowanie lokalne szerokie. Wyróżnia się ono tym, że frazy kluczowe składają się z większej liczby wyrazów — w tym także z nazwy miasta, dzielnicy czy z ulicy. Co daje takie rozwiązanie? Otóż w praktyce wychodzisz naprzeciw osobom, które są naprawdę zainteresowane Twoją ofertą, a wręcz zdecydowane na nią. Skoro znają już konkretne szczegóły produktów, które chcą kupić czy usług, z których chcą skorzystać, to wystarczy, że do nich dotrzesz, a zapewne zwiększysz swoje zyski. To zdecydowanie opcja, która wyróżnia się dużą konwersją. W końcu konkurencyjność takich fraz kluczowych także jest dość niska.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Oświęcim10
Pozycjonowanie stron Oświęcim10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Oświęcimiu

Pozycjonować lokalnie można zarówno strony internetowe, jak i sklepy. W końcu to doskonały sposób na dotarcie do klientów, którzy wolą najpierw upewnić się, czy potrzebny produkt znajduje się w asortymencie, a następnie obejrzeć go na żywo. Powoduje to częstsze odwiedzanie fizycznych sklepów, aby zaoszczędzić na kosztach dostawy czy przekonać się o jakości towarów przed dokonaniem zakupu.

Nie da się ukryć, że inną korzyścią związaną ze wdrożeniem działań SEO jest polepszenie efektywności strony — jej prędkości ładowania, jakości treści i optymalizacji procesu zakupowego. Dzięki temu klienci mogą sprawnie dokonać zakupów i wiedzą, że produkty trafią do nich często nawet tego samego dnia lub nazajutrz.

Pozycjonowanie stron Warszawa
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Oświęcim„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Oświęcimiu.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Oświęcimiu

1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Oświęcimiu?

Nie. Jeśli nie chcesz, nie musisz tworzyć wizytówkę w Mapach Google, kiedy decydujesz się na pozycjonowanie lokalne.

2. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Oświęcimiu muszę mieć stronę internetową?

Nie masz obowiązku mieć zarówno stronę, jak i wizytówkę w Mapach Google. Jednak takie połączenie znacznie zwiększa Twoje szanse na to, że klienci zdecydują się wybrać Twoją ofertę, a nie Twojej konkurencji.

3. Ile trwa pozycjonowanie strony w Oświęcimiu ?

Trudno oszacować, jak długo będzie trwało pozycjonowanie akurat w przypadku Twojej witryny. Tym bardziej że musisz pamiętać, iż to proces długotrwały i konieczne jest regularne działanie. Jednak pierwsze efekty będziesz w stanie zaobserwować już zapewne w ciągu około 2 miesięcy.

4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Oświęcimiu ?

Podobnie jest z ceną. Nie da się z góry określić, ile zapłacisz za pozycjonowanie w Oświęcimiu. Potrzebna jest do tego analiza słów kluczowych, konkurencyjności w Twojej branży oraz sprawdzenie, na ile jest zoptymalizowana Twoja witryna.

Oświęcim a biznes — czy warto?

Oświęcim jest miastem położonym w województwie małopolskim. Powierzchnia miasta to 30 km2, a liczba ludności sięga według statystyk 38 005 osób. Sprawia to, że gęstość zaludnienia wynosi ok. 1266,8 os./km2.

Co roku tysiące turystów poruszonych historią obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu przyjeżdża do miasta. To rejon, gdzie turystyka odgrywa dużą rolę, dlatego powstaje tu wiele firm czy konkretnie biur podróży, które organizują wycieczki dla osób, które chcą spróbować pojąć ogrom tragedii, jaki spotkał więźniów obozu. Dużą rolę odgrywa tam również hotelarstwo, handel czy przemysł.

Oświęcim – kilka ciekawostek:

  • W 1939 roku miasto zostało zajęte przez Wehrmacht. W trakcie II wojny światowej znajdował się tam największy niemiecki obóz koncentracyjnych.
  • Przed wojną w Oświęcimiu mieściła się znana na całym świecie rafineria spirytusu oraz fabryka likierów.
  • W Oświęcimiu mieszka lub wychowało się wielu miłośników łyżwiarstwa figurowego.
  • Legenda mówi, że w budynku Haberfeldów znajduje się skarb.

Wspierane technologie

Mamy doświadczenie związane z pracą przy różnych systemach zarządzania treścią – w tym polskich, zagranicznych oraz dedykowanych.

Wykorzystywane narzędzia

W naszej pracy pomagają nam zaawansowane narzędzia. Dzięki nim wiemy też, jakie są efekty naszej pracy.