Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Rzeszów

Dzięki nam pozycjonowanie strony w Rzeszowie jest szybsze, skuteczniejsze i tańsze. Poznaj szczegóły naszej oferty.

Pozycjonowanie strony w Rzeszowie

Pozycjonowanie to doskonały sposób, jeśli chcesz zacząć promować stronę swojej firmy w Internecie. Jednak, zanim zaczniesz czerpać korzyści związane z działaniami SEO, koniecznie zaufaj najlepszym i sprawdzonym specjalistom na rynku. Razem z nami ustal strategię, która całkowicie odmieni Twój biznes. Przekonaj się o tym jak najszybciej!

Pozycjonowanie strony w Rzeszowie — dlaczego warto?

Przemyślane działania oparte na szczegółowej analizie sprawiają, że Twoja strona wkrótce zacznie piąć się na liście wyników Google. To zadanie nie jest takie proste, gdyż wymaga zrozumienia i dostosowania się do sporej liczby algorytmów najpopularniejszej wyszukiwarki na świecie. Jednak taka inwestycja naprawdę się opłaca, bo możesz zyskać oczekiwany ruch na stronie, zwiększyć sprzedaż, przegonić konkurencję, a nawet pozostać w świadomości użytkowników.

Jak pozycjonować stronę w Rzeszowie?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Rzeszów - mapa

Stawiając na pozycjonowanie, musisz podjąć jednak jeszcze kilka kolejnych decyzji. Na przykład zastanów się, czy chcesz, aby Twoja strona była widoczna w całej Polsce czy raczej trafiała do mieszkańców Rzeszowa. Jeśli postawić na tę drugą opcję, to oznacza, że pozycjonowanie lokalne jest tym, czego potrzebujesz. Słowa kluczowe z dodaną nazwą miasta są rzadziej wpisywane w Google ale są bardziej konkretne. Do tego cechują się one znacznie mniejszą konkurencyjnością niż frazy ogólne, trafiające do osób z całej Polski. Przez to koszty pozycjonowania w Rzeszowie są niższe. Wszystko to sprawia, że tę opcję wybiera zdecydowana większość naszych klientów.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Meble Rzeszów1600
Kwiaciarnia Rzeszów2900
Apteka Rzeszów3600
Elektryk Rzeszów260

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne także można wyodrębnić. Jednym z ciekawych i opłacalnych rodzajów jest pozycjonowanie szerokie. Dlaczego daje ono tak wiele korzyści? Otóż frazy kluczowe, które są wtedy wykorzystywane, składają się z kilku wyrazów, w tym z nazwy miejscowości. Oznacza to, że szczegółowo opisują, czego dotyczy usługa czy produkt. Zatem kierowane są do osób zdecydowanych, zwiększając jeszcze bardziej szanse na to, że klient wybierze Twoją ofertę. Frazy szerokie cechują się sporą konwencją i mają duży potencjał, gdy działasz lokalnie.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Rzeszów170
Pozycjonowanie stron Rzeszów110
Pozycjonowanie stron www Rzeszów20
SEO Rzeszów30

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Rzeszowie

Co ciekawe, gdy decydujesz się na pozycjonowabnie lokalne sklepu internetowego i jednocześnie będziesz prowadzić sklep stacjonarny, możesz sporo zyskać. Co dokładnie? Otóż pozycjonowanie sprawia, że Twój sklep czy marka stają się bardziej rozpoznawalne. To prowadzi do tego, że więcej użytkowników do niego trafia — chodzi tutaj zarówno o fizyczny sklep, jak i online. Jak się okazuje sporo osób, zanim dokona zakupu woli dotknąć materiał, przymierzyć ubranie czy przekonać się, jakie tworzywo zostało wykorzystane do produkcji. Zatem dzięki działaniom SEO nastawionym na lokalny rynek także więcej osób odwiedzi Twój sklep stacjonarny.

Pozycjonowanie stron Rzeszów
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Rzeszów„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Rzeszowie.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Rzeszowie

1. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Rzeszowie muszę mieć stronę internetową?

Nie. Nie masz obowiązku łączyć wizytówki ze stroną internetową. Jednak, kiedy się na to zdecydujesz, więcej zyskasz.

2. Ile kosztuje pozycjonowanie w Rzeszowie?

Cena związana z pozycjonowaniem ustalana jest indywidualnie. Wszystko przez to, że zależy od wielu różnych czynników, takich jak np. konkurencyjności wybranych fraz w danej branży i w mieście bądź od optymalizacji lub autorytetu strony.

3. Czy mogę pozycjonować swoją stronę w wielu miastach?

Tak. Jeśli Twoja firma ma więcej oddziałów lub świadczysz usługi bądź sprzedajesz produkty w całym kraju, to możesz pozycjonować firmę w wielu miastach. Dzięki nam dowiesz się, w których miastach najbardziej Ci się to opłaca.

4. Jak zdecydować, w jakim mieście pozycjonować stronę?

Pierwszą wskazówką będzie siedziba Twojej firmy czy miasto, w którym mieszka czy pracuje najwięcej Twoich klientów. Jednak to nie wszystko. Dzięki szczegółowej analizie wskażemy Ci, na jakie jeszcze inne miasta warto pozycjonować stronę.

Rzeszów a biznes — czy warto?

Rzeszów to stolica województwa podkarpackiego. Żyje tam 196 208 osób. Co ciekawe z roku na rok wzrasta liczba mieszkańców, którzy decydują się przeprowadzić do Rzeszowa — między czerwcem 2019 a grudniem przybyło tam ponad 1500 osób. Powierzchnia miasta to 126,57 km2, a gęstość zaludnienia wynosi 1550,2 osoby na km2.

Od lat Rzeszów uchodzi za miasto o niskiej stopie bezrobocia. Do tego też zajął 2. miejsce w rankingu Forbes na „Miasta Atrakcyjne dla Biznesu” w kategorii od 150 do 300 tysięcy mieszkańców. Zresztą to nie bierze się znikąd, gdyż Rzeszów słynie z inwestycji oraz przedsiębiorczości. Szczególnie dużą popularnością cieszą się tutaj firmy propagujące najnowszą technologię, lotnictwo, przemysł, hotelarstwo czy handel.

Rzeszów – kilka ciekawostek:

  • Na przełomie XIX-XX wieku Rzeszów był nazywany Mojżeszowem.
  • Rzeszów otrzymał prawa miejskie w 1354 roku od króla Polski — Kazimierza Wielkiego.
  • W Rzeszowie notuje się największą liczbę studentów w Polsce na 1000 mieszkańców.
  • Organizowany jest co roku międzynarodowy festiwal muzyczny Carpathia Festival.

Wspierane technologie

Mamy bogate doświadczenie związane z pozycjonowaniem stron i dotąd pracowaliśmy z wieloma indywidualnymi, polskimi czy zagranicznymi systemami zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

Zastanawiasz się, gdzie tkwi sekret naszej skuteczności? Łączymy doświadczenie, wiedzę i pracę z najlepszymi narzędziami na rynku. Korzystamy przede wszystkim z: