Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Szczecin
Szukasz firmy, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej w Szczecinie? Sprawdź, jak my działamy!
Pozycjonowanie strony w Szczecinie
Chcesz, żeby Twoja strona w Szczecinie stała się bardziej widoczna w wynikach organicznych? Pozycjonowanie to zapewnia, ponieważ w trakcie wykonywania tego procesu specjaliści biorą pod uwagę kilkaset algorytmów Google, które są nieustannie modyfikowane. Dlatego do osiągnięcia celu, konieczna jest skuteczna strategia SEO. Dowiedz się więcej na ten temat!
Pozycjonowanie strony w Szczecinie — dlaczego warto?
Szczecin to doskonałe miejsce do rozwoju biznesu, co ma ogromny wpływ na konkurencyjność w różnych branżach. Zauważalne jest to też w Internecie, ponieważ wiele stron korzysta z tych samych słów kluczowych. Dlatego tylko dzięki analizie, wybraniu odpowiednich fraz, a także zaplanowaniu i wdrożeniu strategii SEO można zyskać przewagę nad konkurencją. Stale zwiększająca się grupa osób korzystających z Internetu pokazuje, że takie działania mają naprawdę duży potencjał.
Jak pozycjonować stronę w Szczecinie?
1. Pozycjonowanie lokalne
Wykorzystując pozycjonowanie lokalne w Szczecinie, najważniejsze jest wybranie tzw. fraz lokalnych. W tym przypadku do słowa kluczowego zostaje dodana konkretna lokalizacja. Właśnie z tego powodu metoda ta jest chętnie wybierana przez mieszkańców Szczecina, szukających jakiegoś produktu bądź usługi. Oprócz tego frazy lokalne są również popularne wśród użytkowników, którzy chcą odwiedzić Szczecin. Każdego miesiąca takich zapytań jest naprawdę dużo, zatem dzięki pozycjonowaniu lokalnym odbiorcy trafią właśnie na Twoją stronę. Poza tym wpłyniesz też pozytywnie na widoczność Twojej strony w mapach Google.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Weterynarz Szczecin | 4400 |
Restauracja Szczecin | 12100 |
Fryzjer Szczecin | 6600 |
Meble Szczecin | 1600 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Czy możliwe jest pozycjonowanie lokalne, a do tego szerokie? Tak! Wystarczy wykorzystać dłuższą frazę kluczową, która składa się z kilku wyrazów. Takie wyszukiwania są bardziej konkretne i mają mniejszą konkurencyjność, jednak nadal zapewniają sporą widoczność, głównie lokalną. Jednym z przykładów jest fraza „nocleg Szczecin Dąbie”, która będzie wyszukiwana przez użytkowników, szukających noclegu dokładnie w tej lokalizacji. Dla nich hasło „nocleg Szczecin” będzie zbyt ogólne.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Szczecin | 170 |
Pozycjonowanie stron Szczecin | 210 |
Pozycjonowanie lokalne Szczecin | 10 |
Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin | 10 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Szczecinie
Pozycjonowanie sklepu internetowego lokalnie zapewnia zarówno widoczność w sieci, jak i większy ruch. Oprócz tego zachęca też do odwiedzenia sklepu stacjonarnego. W końcu bardzo duża grupa odbiorców najpierw szuka informacji na temat danego produktu w Internecie, a później chce się z nim zapoznać „na żywo”. Dzięki temu zakupy są jeszcze bardziej przemyślane, co minimalizuje ryzyko zwrotów. Poza tym takie działanie jest związane z efektem ROPO (Szukaj Online, Kup Offline), a zgodnie z badaniami aż 21% użytkowników zawsze kupuje w ten sposób produkty, z czego 71% czasem tak robi. Ta grupa jest naprawdę spora, a pozycjonowanie lokalne sprawi, że zainteresują się właśnie Twoim sklepem.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Szczecinie
Nie. Posiadanie firmy/siedziby/oddziału w Szczecinie nie jest konieczne do pozycjonowania strony na tę lokalizację.
W trakcie szacowania kosztów pozycjonowania strony bierzemy pod uwagę historię witryny, konkurencyjność danej frazy i branży. Poza tym ważny jest fakt, czy strona jest już w jakimś stopniu zoptymalizowana, a także jakie działania pozycjonujące zostały przeprowadzone w przeszłości.
Tak. Nie ma limitu miast w trakcie pozycjonowania lokalnego. Jednak zastanów się nad tym, gdzie dokładnie znajduje się Twoja grupa docelowa. Jeżeli chcesz działać regionalnie, to wybierz pobliskie miejscowości.
Zastanów się nad tym, gdzie znajduje się Twoja grupa docelowa i właśnie taką lokalizację wybierz. Jeżeli np. oferujesz noclegi w Szczecinie, to użyj właśnie tego miasta w trakcie pozycjonowania lokalnego.
Szczecin a biznes — czy warto?
Szczecin to stolica województwa zachodniopomorskiego. Miasto to zachęca do odwiedzenia bliskością morza, granicą z Niemcami, a także wydarzeniami kulturalnymi i licznymi zabytkami. Takie możliwości sprawiły, że Szczecin jest znany jako doskonałe miejsce do zamieszkania, o czym świadczy fakt, iż zajmuje siódmą lokatę w Polsce pod względem liczebności — 401 907 tys. mieszkańców. Szczecin jest również jednym z największych miast w kraju — z powierzchnią 300,55 km² plasuje się na trzeciej pozycji. Warunki i możliwości, jakie stwarza ten region, przyczyniły się do prężnego rozwoju tamtejszej gospodarki. Spowodowało to powstanie kilku podstref gospodarczych, gdzie przedsiębiorcy mogą skorzystać z częściowego zwolnienia z podatku dochodowego CIT. Wpłynęło to na zwiększenie konkurencyjności — w mieście i Internecie.
Szczecin – kilka ciekawostek:
- Szczecin jest nazywany Paryżem Północy ze względu na gwiaździste place wybudowane na wzór stolicy Francji.
- Szczecin leży w odległości ok. 65 km od Morza Bałtyckiego, ale ma dostęp do 4 jezior — w tym m.in. do Jeziora Dąbie.
- Jedną z najsłynniejszych miejskich legend jest ta mówiąca o Bursztynowej Komnacie, która została skradziona przez Niemców w trakcie II wojny światowej.
- W Szczecinie znajduje się jedno z najstarszych kin na świecie — Kino Pionier 1907 działa nieprzerwanie od 1909 roku.
Wspierane technologie
Mamy ogromne doświadczenie w pracy z indywidualnymi CMS, a także polskimi oraz zagranicznymi systemami zarządzania treścią.















Wykorzystywane narzędzia
Stosujemy nowoczesne i skuteczne narzędzia do mierzenia efektów naszej pracy. Najczęściej korzystamy z:











