.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie IdoSell Shop

Pozycjonowanie sklepu internetowego IdoSell Shop to doskonały sposób na poprawę sprzedaży w twoim ecommerce!

Na czym polega pozycjonowanie na IdoSell z Delante?

Analiza fraz kluczowych i ułożenie skutecznej strategii SEO

Ustawienie przyjaznych adresów URL, tagów title i meta description

Nasycenie sklepu, kategorii i produktów wartościowymi treściami

Stały proces link buildingu

Przemek Jaskierski - Senior SEO Specialist

Przemek Jaskierski

Senior SEO Specialist

Porozmawiajmy o tym, jak zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie!

Pozycjonowanie stron
na IdoSell Shop

Marzysz o większej widoczności w sieci? W takim razie zacznij pozycjonować swoją stronę internetową lub sklep online, który jest zbudowany na IdoSell Shop, czyli dawnym IAI-Shop. Dzięki temu zajmiesz wyższą pozycję w wyszukiwarce, ale też staniesz się rozpoznawalny wśród Internautów. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci znajomość algorytmów Google, a także dostosowanie witryn do zasad SEO. Sprawdź, dlaczego pozycjonowanie strony Ci się opłaca!

SEO na IdoSell Shop
Dlaczego warto?

IdoSell Shop to system CMS oparty na modelu SaaS i stworzony przez polską firmę. Od wielu lat cieszy się stale rosnącą popularnością. Właśnie z tego powodu w Polsce jest to jeden z najchętniej wybieranych CMS-ów do sklepów online – szacuje się, że takich witryn jest już ok. 5000. Ten system zarządzania treścią jest regularnie aktualizowany, co dodatkowo zwiększa Twoje bezpieczeństwo. Zwróć jednak uwagę na to, że sklepy znajdują się na serwerze dostawcy, a to często wiąże się z pewnym ryzykiem.

IdoSell Shop
Krótka charakterystyka

IdoSell Shop, czyli do niedawna IAI-Shop umożliwia obsługę naprawdę wielu zamówień w ciągu miesiąca – nawet kilkudziesięciu tysięcy. Dlatego jest to dobra opcja zarówno dla średnich, jak i dużych sklepów. Poza tym ten CMS wyróżnia się sporą funkcjonalnością. Masz również stały dostęp do wielu integracji – płatnych oraz darmowych. Dodatkowo z IdoSell Shop możesz korzystać nawet wtedy, gdy prowadzisz sprzedaż międzynarodową. Przede wszystkim jest to związane z obecnością dodatkowych funkcji, ułatwiających sprzedaż w wielu walutach. Ten system zarządzania treścią ułatwia także zmianę języka i wybranie gotowych masek sklepów.

Co wyróżnia IdoSell Shop od innych CMSów?

Szukasz CMS-a, który stale się rozwija? W takim razie IdoSell Shop na pewno Cię nie zawiedzie. W końcu twórcy dbają o to, aby regularnie zwiększać możliwości silnika sklepu. Jednak nie jest to jedyny atut tego CMS. Zwróć także uwagę na dostęp do sprawnego wsparcia technicznego. Poza tym model SaaS sprawia, że nie musisz mieć własnego serwera. Wśród zalet znajdziesz też konkurencyjną cenę, choć korzystając z IdoSell Shop, musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami za instalację czy za inne dodatki. IdoSell Shop ma również kilka wad. Jedną z nich jest na pewno skomplikowany i trudny w obsłudze panel administracyjny.

Przykład strony opartej na IdoSell Shop

Pozycjonowanie IAI - przykład sklepu

Dla kogo jest IdoSell Shop?

Możliwości IdoSell Shop sprawiają, że jest to ciekawa opcja dla małych i dużych sklepów. Tak naprawdę z tego CMS-a będą też zadowolone hurtownie, ponieważ miesięcznie możesz tam obsługiwać wiele tysięcy zamówień. Dostępna jest także integracja z firmami dostawczymi, magazynami czy hurtowniami, co znacznie ułatwia dropshipping. IdoSell Shop umożliwia również bezproblemową obsługę kilku sklepów przy pomocy jednego panelu administracyjnego. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą online, to możesz skorzystać z wygodnej opcji One Page Shop, która została specjalnie stworzona dla witryn z niewielką liczbą produktów.

IdoSell Shop a SEO

IdoSell Shop bywa trudny w optymalizacji. Jednocześnie masz dostęp do wielu wygodny funkcji, które znacznie ułatwią dostosowanie strony www do zasad SEO czy pozycjonowania e-commerce. Szczególnie pomaga w tym:

  • możliwość dodawania meta tagów,
  • dostępne są integracje wspomagające pozycjonowanie,
  • tworzenie mapy witryny,
  • przyjazny adres URL,
  • nagłówki od H1 do H3,
  • tworzenie przekierowania 301,
  • responsywna wersja strony,
  • dostępne są płatne i darmowe wtyczki.
Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony!

Przykłady wtyczek do IdoSell Shop,
które wspierają SEO

IdoSellShop ułatwia Ci korzystanie z licznych integracji, które wspomagają pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego. Oprócz tego możesz zainstalować wiele darmowych i płatnych wtyczek. Zastanawiasz się, jakie masz opcje? Zatem poznaj najpopularniejsze rozszerzenia dla witryn opartych na IdoSell Shop!

1. Enhanced Ecommerce

Dodatkowy moduł Enhanced Ecommerce umożliwia Ci sprawne analizowanie sprzedaży w sklepie. Dzięki temu odkryjesz najczęstsze zachowania klientów, poznasz ich ścieżkę zakupową, ale też stale będziesz monitorować ilość porzuconych koszyków. Po prostu przy pomocy tego modułu dowiesz się, co zachęca, a co zniechęca Internautów do skorzystania z Twojej oferty.

2. Certyfikat SSL

Tworząc sklep internetowy na IdoSell Shop otrzymujesz darmowy dodatek w postaci certyfikatu Commercial Wildcard SSL. Przy jego pomocy skutecznie zwiększysz zaufanie Internautów, dzięki czemu na pewno chętniej będą robili zakupy w Twoim sklepie. Obecność certyfikatu SSL zwiększy też Twoją pozycję w Google.

3. IAI Downloader

Dodatek IAI Downloader umożliwia automatyczny import, aktualizację i integrację ofert, które zapewniają dostawcy. Przy pomocy tej funkcji możesz masowo zmieniać opisy produktów, zdjęcia oraz ceny poszczególnych towarów.

Jak pozycjonować
stronę opartą na IdoSell Shop?

Możesz samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie swojej strony opartej na IdoSell Shop. Wystarczy, że zadbasz o regularne działanie, ponieważ dopiero wtedy zobaczysz pozytywne efekty. Oprócz tego ważna jest stała analiza i opracowanie skutecznej strategii. Wówczas na pewno Twój sklep online zacznie zajmować wyższą lokatę w Google.

Jak pozycjonować stronę IdoSell Shop – krok po kroku:

  1. Upewnij się, że wszystkie techniczne elementy zostały poprawnie wdrożone:
  • strona jest prawidłowo zindekosowana,
  • plik robots.txt jest poprawny,
  • została wdrożona mapa strony,
  • witryna jest połączona z GA i GSC.
  1. Zrób analizę słów kluczowych

W trakcie pozycjonowania strony internetowej ważny jest wybór odpowiednich słów kluczowych. Dlatego wykonaj dokładną analizę i na jej podstawie zdecyduj się na właściwe frazy. Kieruj się przede wszystkim tym, co najchętniej wpisują użytkownicy. Weź również pod uwagę lokalizację. W takim przypadku doskonale sprawdzą się lokalne frazy kluczowe. Jednak do wyboru masz także ogólne słowa lub tzw. długi ogon – to najlepsza opcja podczas pisania artykułów. Jak widzisz, masz wiele opcji, więc z łatwością zdecydujesz się na najkorzystniejsze rozwiązanie.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie IAI 10
long-tail pozycjonowanie IdoSell 10

 

    1. Pisz treści na każdą podstronę

Kolejnym istotnym elementem podczas pozycjonowania strony opartej na IdoSell Shop, jest treść. Zadbaj o to, aby na każdej podstronie znalazły się merytoryczne teksty. Koniecznie wpleć w nie wybrane frazy kluczowe. Wtedy treści będą przydatne nie tylko dla użytkowników, ale również dla robotów Google. Poza tym opisy produktów, kategorii czy też artykuły na bloga powinny mieć odpowiednią długość – minimum 300 słów.

    1. Wdrażaj optymalizacje techniczne na podstronach
  • osobny tytuł dla każdej podstrony,
  • indywidualnie stworzony meta opis dla poszczególnych podstron,
  • nagłówki H1, H2 i H3.
    1. Zdobywaj linki do Twojej strony z zewnętrznych źródeł, które zwiększą jej autorytet
Stwórzmy razem strategię pozycjonowania Twojej strony!

Jak wygląda pozycjonowanie
z Delante

Pozycjonowanie SEO – wybór słów kluczowych

Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

pozycjonowanie zagraniczne – Różnice w wyszukiwarkach

Audyt
SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

pozycjonowanie międzynarodowe – optymalizacja techniczna

Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

budowanie treści w SEO

Budowanie
treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

optymalizacja treści seo

Optymalizacja
treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na IdoSell.

Jakościowy
link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

pozycjonowanie stron w internecie – optymalizacja treści

Analiza
i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
ze specjalistą

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

IAI Shop a pozycjonowanie
wady i zalety

IAI Shop – zalety IAI Shop – wady
Dostęp do marketing automation Skomplikowany panel administracyjny
System dostosowany do sprzedaży międzynarodowej Zmiany programistyczne generują dodatkowe koszty
Duży wybór integracji

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021