Pozycjonowanie
Pozycjonowanie SkyShop
Zdecyduj się na pozycjonowanie strony na SkyShop. Pomożemy Ci zacząć czerpać z tego korzyści – przekonaj się, jak to zrobimy!
Pozycjonowanie stron na SkyShop
Chcesz zacząć zajmować wyższą pozycję w wyszukiwarce Google? Zatem koniecznie zadbaj o pozycjonowanie strony opartej na SkyShop! Pracę rozpocznij od przygotowania witryny bądź sklepu online do działań SEO. Dzięki temu już wkrótce zaczniesz zajmować coraz wyższe lokaty, a użytkownicy nie będą mieli problemów z odnalezieniem Twojej witryny. Przekonaj się, jakie jeszcze korzyści może zapewnić Ci skuteczne pozycjonowanie strony!
SEO na SkyShop — dlaczego warto?
SkyShop został stworzony w 2009 roku, a od tego czasu ten polski CMS stale się rozwija, co pozwoliło zyskać coraz większą popularność nie tylko w kraju, ale również na świecie. W 2017 roku z tej opcji skorzystało aż 6 tys. sklepów i hurtowni, a liczby te ciągle rosną. Oprócz tego ten system zarządzania treścią działa w modelu SaaS, jest stosunkowo w obsłudze oraz naprawdę intuicyjny – twórcy zapewniają, że sklep można założyć już w ciągu 5 minut. Poza tym SkyShop ułatwia pozycjonowanie – sam się o tym przekonaj!
ShopGold — krótka charakterystyka
Sam decydujesz o tym, ile chcesz płacić za otwarcie sklepu lub hurtowni na SkyShopie. W końcu do dyspozycji masz kilka opcji, więc z łatwością dopasujesz kwotę abonamentu do swojego budżetu. Najtańszy pakiet – Basic – kosztuje w zależności od tego, na jak długo chcesz go zamówić, od 99 do 129 zł. Jednak w tym przypadku licz się również z ograniczeniami, ponieważ podstawowy abonament zapewnia mniejszą liczbę e-maili czy administratorów. Poza tym nie możesz skorzystać z raportów oraz licznych dodatków. Jeżeli zależy Ci na nich, to postaw na wariant Business lub Supreme. Do dyspozycji masz również 14 dni darmowego dostępu do platformy. Oprócz tego możesz kupić gotowy sklep internetowy, co jest dobrą opcją dla początkujących. Wówczas otrzymujesz cały pakiet dodatków, potrzebnych do uruchomienia własnego biznesu online.
Co wyróżnia SkyShop od innych CMSów?
Ogromną zaletą SkyShop jest możliwość łatwego połączenia sklepu z licznymi hurtowaniami, porównywarkami cenowymi czy stronami aukcyjnymi. Dostępne integracje są na tyle intuicyjne, że nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy, aby samodzielnie to zrobić. Ważne jest również to, iż SkyShop zawiera podstawowe elementy, ułatwiające pozycjonowanie sklepu online. Zwróć takę uwagę na pojawianie się regularnych aktualizacji tego systemu zarządzania treścią – każdego miesiąca publikowane są raporty z wprowadzonych zmian.
Oprócz zalet SkyShop ma również wady. Jedna z nich polega na przechowywaniu wszystkich sklepów na jednym serwerze, co wiąże się ze sporym ryzykiem. W końcu w razie awarii serwera wszystkie witryny przestaną działać. Wpływa to także na mniejszą moc sklepu online.
Przykład strony opartej na SkyShopie
Dla kogo jest SkyShop?
SkyShop to ciekawa opcja dla małych i średnich firm, a także dla hurtowni. W takim przypadku łatwa obsługa, a przede wszystkim sprawnie działający support znacznie ułatwi proces zakładania sklepu. Poza tym SkyShop został zaopatrzony w szereg integracji, usprawniających korzystanie z Ceneo czy z Allegro. SkyShop to również dobre rozwiązanie dla firm, które szukają tanich rozwiązań, a jednocześnie nie zależy im na tym, aby sklep był indywidualnie zaprojektowany. W innym przypadku ten CMS może nie być wystarczający.
SkyShop a SEO
Przy pomocy SkyShop możesz zacząć skutecznie pozycjonować swoją stronę www. Pomogą Ci w tym następujące elementy:
- możliwość ustawiania metatagów,
- dodawanie pliku robots.txt,
- dodawanie opisów kategorii,
- tworzenie unikalnych linków,
- przekierowania 301,
- generowanie mapy strony,
- dostęp do wielu darmowych i płatnych dodatków.
Przykłady wtyczek do SkyShop, które wspierają SEO
SkyShop to CMS, który zapewnia dostęp do licznych darmowych i płatnych integracji oraz do wielu dodatków. Dzięki temu Twój sklep online może stać się jeszcze bardziej funkcjonalny. Poszczególne rozszerzenia ułatwiają równie pozycjonowanie. Sprawdź, jakie wtyczki zyskały największą popularność!
1. Wyszukiwanie po opisach produktów
W formie abonamentu na rok, dwa lub trzy lata możesz wykupić dodatkową usługę, polegającą na wyszukiwaniu danych produktów po ich opisach, a nie jedynie po ich nazwach Dzięki temu nawet użytkownicy, nieznający nazwy asortymentu i tak będą mogli z łatwością go znaleźć w sieci. Taka opcja zwiększa też zasięg Twojej oferty.
2. Certyfikat SSL
Kolejną dodatkową usługą SkyShop są certyfikaty SSL, które zwiększają bezpieczeństwo Twojego sklepu. Do wyboru masz kilka opcji, a ceny wahają się od 99 zł do 890 zł za rok. Poszczególne pakiety różnią się m.in. wysokością gwarancji.
Jak pozycjonować stronę opartą na SkyShop?
Sam możesz zacząć pozycjonować swoją stronę internetową opartą na SkyShop. W końcu ten CMS umożliwia Ci dodawania podstawowych elementów. Pamiętaj też o tym, jak ważne jest działanie zgodnie z określonymi zasadami SEO. Poza tym pozycjonowanie wymaga od Ciebie maksymalnego skupienia, zaangażowania, regularnej pracy, a przede wszystkim dokładnej analizy. Wtedy faktycznie zaczniesz dostrzegać rosnące korzyści, jakie zapewni Ci SEO.
Jak pozycjonować stronę SkyShop – krok po kroku:
- Upewnij się, że wszystkie techniczne elementy zostały poprawnie wdrożone:
- prawidłowe zindeksowanie strony,
- dodanie pliku robots.txt,
- wgranie mapy strony,
- podłączenie witryny do GA i GSC.
- Zrób analizę słów kluczowych
Pozycjonowanie strony opartej na SkyShop lub innym CMSie, zacznij od wybrania dopasowanych słów kluczowych. W tym przypadku bardzo ważna jest analiza działań konkurencji, sprawdzenia jakie frazy cieszą się powodzeniem wśród odbiorców, a przede wszystkim dopasowanie ich do Twojej oferty. Koniecznie weź też pod uwagę swoją grupę docelową. Dzięki temu z łatwością określisz, jaki rodzaj słów kluczowych sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku – do wyboru masz ogólne frazy, lokalne, a nawet tzw. długi ogon.
Rodzaj frazy | Przykład frazy | Wolumen wyszukiwania |
ogólna | pozycjonowanie | 5400 |
long-tail | pozycjonowanie SkyShop | 10 |
long-tail | SkyShop SEO | 10 |
-
- Pisz treści na każdą podstronę
Dla robotów wyszukiwarki Google bardzo ważne jest to, abyś zadbał o wartościowe teksty. Przede wszystkim stwórz treści przydatne dla użytkowników i wpleć w nie wybrane frazy kluczowe. To właśnie przy ich pomocy odnajdą Cię użytkownicy! Pamiętaj tylko o tym, żeby teksty miały odpowiednią budowę – zadbaj o obecność różnych nagłówków i wypunktowań. Teksty powinny też mieć określoną długość – minimum 300 słów.
-
- Wdrażaj optymalizacje techniczne na podstronach
- tytuły dla każdej podstrony,
- dopasowane meta opisy,
- nagłówki – od H1 do H3.
-
- Zdobywaj linki do Twojej strony z zewnętrznych źródeł, które zwiększą jej autorytet
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
SkyShop a pozycjonowanie – wady i zalety
Sky-Shop – zalety | Sky-Shop – wady |
Stale rozwijany CMS | Nieprzyjazne adresy URL |
Spore możliwości SEO | Wszystkie sklepy znajdują się na tym samym serwerze |
Dostęp do wielu integracji | |
Obecność elementów, wspomagających pozycjonowanie |
Wykorzystywane narzędzia
Stawiamy na profesjonalne i sprawdzone narzędzia, sprawiające, że efekty naszych działań są jeszcze skuteczniejsze. Przede wszystkim korzystamy z:











