Pozycjonowanie

Pozycjonowanie SkyShop

Zdecyduj się na pozycjonowanie strony na SkyShop. Pomożemy Ci zacząć czerpać z tego korzyści – przekonaj się, jak to zrobimy!

Pozycjonowanie stron na SkyShop

Chcesz zacząć zajmować wyższą pozycję w wyszukiwarce Google? Zatem koniecznie zadbaj o pozycjonowanie strony opartej na SkyShop! Pracę rozpocznij od przygotowania witryny bądź sklepu online do działań SEO. Dzięki temu już wkrótce zaczniesz zajmować coraz wyższe lokaty, a użytkownicy nie będą mieli problemów z odnalezieniem Twojej witryny. Przekonaj się, jakie jeszcze korzyści może zapewnić Ci skuteczne pozycjonowanie strony!

SEO na SkyShop — dlaczego warto?

SkyShop został stworzony w 2009 roku, a od tego czasu ten polski CMS stale się rozwija, co pozwoliło zyskać coraz większą popularność nie tylko w kraju, ale również na świecie. W 2017 roku z tej opcji skorzystało aż 6 tys. sklepów i hurtowni, a liczby te ciągle rosną. Oprócz tego ten system zarządzania treścią działa w modelu SaaS, jest stosunkowo w obsłudze oraz naprawdę intuicyjny – twórcy zapewniają, że sklep można założyć już w ciągu 5 minut. Poza tym SkyShop ułatwia pozycjonowanie – sam się o tym przekonaj!

ShopGold — krótka charakterystyka

Sam decydujesz o tym, ile chcesz płacić za otwarcie sklepu lub hurtowni na SkyShopie. W końcu do dyspozycji masz kilka opcji, więc z łatwością dopasujesz kwotę abonamentu do swojego budżetu. Najtańszy pakiet – Basic – kosztuje w zależności od tego, na jak długo chcesz go zamówić, od 99 do 129 zł. Jednak w tym przypadku licz się również z ograniczeniami, ponieważ podstawowy abonament zapewnia mniejszą liczbę e-maili czy administratorów. Poza tym nie możesz skorzystać z raportów oraz licznych dodatków. Jeżeli zależy Ci na nich, to postaw na wariant Business lub Supreme. Do dyspozycji masz również 14 dni darmowego dostępu do platformy. Oprócz tego możesz kupić gotowy sklep internetowy, co jest dobrą opcją dla początkujących. Wówczas otrzymujesz cały pakiet dodatków, potrzebnych do uruchomienia własnego biznesu online.

Co wyróżnia SkyShop od innych CMSów?

Ogromną zaletą SkyShop jest możliwość łatwego połączenia sklepu z licznymi hurtowaniami, porównywarkami cenowymi czy stronami aukcyjnymi. Dostępne integracje są na tyle intuicyjne, że nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy, aby samodzielnie to zrobić. Ważne jest również to, iż SkyShop zawiera podstawowe elementy, ułatwiające pozycjonowanie sklepu online. Zwróć takę uwagę na pojawianie się regularnych aktualizacji tego systemu zarządzania treścią – każdego miesiąca publikowane są raporty z wprowadzonych zmian.

Oprócz zalet SkyShop ma również wady. Jedna z nich polega na przechowywaniu wszystkich sklepów na jednym serwerze, co wiąże się ze sporym ryzykiem. W końcu w razie awarii serwera wszystkie witryny przestaną działać. Wpływa to także na mniejszą moc sklepu online.

Przykład strony opartej na SkyShopie

Sky Shop - przykład sklepu

Dla kogo jest SkyShop?

SkyShop to ciekawa opcja dla małych i średnich firm, a także dla hurtowni. W takim przypadku łatwa obsługa, a przede wszystkim sprawnie działający support znacznie ułatwi proces zakładania sklepu. Poza tym SkyShop został zaopatrzony w szereg integracji, usprawniających korzystanie z Ceneo czy z Allegro. SkyShop to również dobre rozwiązanie dla firm, które szukają tanich rozwiązań, a jednocześnie nie zależy im na tym, aby sklep był indywidualnie zaprojektowany. W innym przypadku ten CMS może nie być wystarczający.

SkyShop a SEO

Przy pomocy SkyShop możesz zacząć skutecznie pozycjonować swoją stronę www. Pomogą Ci w tym następujące elementy:

  • możliwość ustawiania metatagów,
  • dodawanie pliku robots.txt,
  • dodawanie opisów kategorii,
  • tworzenie unikalnych linków,
  • przekierowania 301,
  • generowanie mapy strony,
  • dostęp do wielu darmowych i płatnych dodatków.

Przykłady wtyczek do SkyShop, które wspierają SEO

SkyShop to CMS, który zapewnia dostęp do licznych darmowych i płatnych integracji oraz do wielu dodatków. Dzięki temu Twój sklep online może stać się jeszcze bardziej funkcjonalny. Poszczególne rozszerzenia ułatwiają równie pozycjonowanie. Sprawdź, jakie wtyczki zyskały największą popularność!

1. Wyszukiwanie po opisach produktów

W formie abonamentu na rok, dwa lub trzy lata możesz wykupić dodatkową usługę, polegającą na wyszukiwaniu danych produktów po ich opisach, a nie jedynie po ich nazwach Dzięki temu nawet użytkownicy, nieznający nazwy asortymentu i tak będą mogli z łatwością go znaleźć w sieci. Taka opcja zwiększa też zasięg Twojej oferty.

2. Certyfikat SSL

Kolejną dodatkową usługą SkyShop są certyfikaty SSL, które zwiększają bezpieczeństwo Twojego sklepu. Do wyboru masz kilka opcji, a ceny wahają się od 99 zł do 890 zł za rok. Poszczególne pakiety różnią się m.in. wysokością gwarancji.

Jak pozycjonować stronę opartą na SkyShop?

Sam możesz zacząć pozycjonować swoją stronę internetową opartą na SkyShop. W końcu ten CMS umożliwia Ci dodawania podstawowych elementów. Pamiętaj też o tym, jak ważne jest działanie zgodnie z określonymi zasadami SEO. Poza tym pozycjonowanie wymaga od Ciebie maksymalnego skupienia, zaangażowania, regularnej pracy, a przede wszystkim dokładnej analizy. Wtedy faktycznie zaczniesz dostrzegać rosnące korzyści, jakie zapewni Ci SEO.

Jak pozycjonować stronę SkyShop – krok po kroku:

  1. Upewnij się, że wszystkie techniczne elementy zostały poprawnie wdrożone:
  • prawidłowe zindeksowanie strony,
  • dodanie pliku robots.txt,
  • wgranie mapy strony,
  • podłączenie witryny do GA i GSC.
  1. Zrób analizę słów kluczowych

Pozycjonowanie strony opartej na SkyShop lub innym CMSie, zacznij od wybrania dopasowanych słów kluczowych. W tym przypadku bardzo ważna jest analiza działań konkurencji, sprawdzenia jakie frazy cieszą się powodzeniem wśród odbiorców, a przede wszystkim dopasowanie ich do Twojej oferty. Koniecznie weź też pod uwagę swoją grupę docelową. Dzięki temu z łatwością określisz, jaki rodzaj słów kluczowych sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku – do wyboru masz ogólne frazy, lokalne, a nawet tzw. długi ogon.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie SkyShop 10
long-tail SkyShop SEO 10
    1. Pisz treści na każdą podstronę

Dla robotów wyszukiwarki Google bardzo ważne jest to, abyś zadbał o wartościowe teksty. Przede wszystkim stwórz treści przydatne dla użytkowników i wpleć w nie wybrane frazy kluczowe. To właśnie przy ich pomocy odnajdą Cię użytkownicy! Pamiętaj tylko o tym, żeby teksty miały odpowiednią budowę – zadbaj o obecność różnych nagłówków i wypunktowań. Teksty powinny też mieć określoną długość – minimum 300 słów.

    1. Wdrażaj optymalizacje techniczne na podstronach
  • tytuły dla każdej podstrony,
  • dopasowane meta opisy,
  • nagłówki – od H1 do H3.
    1. Zdobywaj linki do Twojej strony z zewnętrznych źródeł, które zwiększą jej autorytet

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na SkyShop.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

SkyShop a pozycjonowanie – wady i zalety

Sky-Shop – zalety Sky-Shop – wady
Stale rozwijany CMS Nieprzyjazne adresy URL
Spore możliwości SEO Wszystkie sklepy znajdują się na tym samym serwerze
Dostęp do wielu integracji
Obecność elementów, wspomagających pozycjonowanie

Wykorzystywane narzędzia

Stawiamy na profesjonalne i sprawdzone narzędzia, sprawiające, że efekty naszych działań są jeszcze skuteczniejsze. Przede wszystkim korzystamy z: