.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie SkyShop

Pozycjonowanie sklepu internetowego SkyShop może przynieść świetne efekty! Ten CMS daje sporo możliwości optymalizacyjnych. Aby w pełni je wykorzystać, potrzebujesz strategii SEO dla e-commerce

Na czym polega pozycjonowanie SkyShop?

  • Analiza fraz kluczowych i ułożenie skutecznej strategii SEO
  • Ustawienie przyjaznych adresów URL, tagów title i meta description
  • Nasycenie sklepu, kategorii i produktów wartościowymi treściami
  • Stały proces link buildingu

Porozmawiajmy o tym, zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie!

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie stron
na SkyShop

Chcesz zacząć zajmować wyższą pozycję w wyszukiwarce Google? Zatem koniecznie zadbaj o pozycjonowanie strony opartej na SkyShop! Pracę rozpocznij od przygotowania witryny bądź sklepu online do działań SEO. Dzięki temu już wkrótce zaczniesz zajmować coraz wyższe lokaty, a użytkownicy nie będą mieli problemów z odnalezieniem Twojej witryny. Przekonaj się, jakie jeszcze korzyści może zapewnić Ci skuteczne pozycjonowanie strony!

SEO na SkyShop
Dlaczego warto?

SkyShop został stworzony w 2009 roku, a od tego czasu ten polski CMS stale się rozwija, co pozwoliło zyskać coraz większą popularność nie tylko w kraju, ale również na świecie. W 2017 roku z tej opcji skorzystało aż 6 tys. sklepów i hurtowni, a liczby te ciągle rosną. Oprócz tego ten system zarządzania treścią działa w modelu SaaS, jest stosunkowo w obsłudze oraz naprawdę intuicyjny – twórcy zapewniają, że sklep można założyć już w ciągu 5 minut. Poza tym SkyShop ułatwia pozycjonowanie – sam się o tym przekonaj!

SkyShop
Krótka charakterystyka

Sam decydujesz o tym, ile chcesz płacić za otwarcie sklepu lub hurtowni na SkyShopie. W końcu do dyspozycji masz kilka opcji, więc z łatwością dopasujesz kwotę abonamentu do swojego budżetu. Najtańszy pakiet – Basic – kosztuje w zależności od tego, na jak długo chcesz go zamówić, od 99 do 129 zł. Jednak w tym przypadku licz się również z ograniczeniami, ponieważ podstawowy abonament zapewnia mniejszą liczbę e-maili czy administratorów. Poza tym nie możesz skorzystać z raportów oraz licznych dodatków. Jeżeli zależy Ci na nich, to postaw na wariant Business lub Supreme. Do dyspozycji masz również 14 dni darmowego dostępu do platformy. Oprócz tego możesz kupić gotowy sklep internetowy, co jest dobrą opcją dla początkujących. Wówczas otrzymujesz cały pakiet dodatków, potrzebnych do uruchomienia własnego biznesu online.

Co wyróżnia SkyShop od innych CMSów?

Ogromną zaletą SkyShop jest możliwość łatwego połączenia sklepu z licznymi hurtowaniami, porównywarkami cenowymi czy stronami aukcyjnymi. Dostępne integracje są na tyle intuicyjne, że nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy, aby samodzielnie to zrobić. Ważne jest również to, iż SkyShop zawiera podstawowe elementy, ułatwiające pozycjonowanie sklepu online. Zwróć takę uwagę na pojawianie się regularnych aktualizacji tego systemu zarządzania treścią – każdego miesiąca publikowane są raporty z wprowadzonych zmian.

Oprócz zalet SkyShop ma również wady. Jedna z nich polega na przechowywaniu wszystkich sklepów na jednym serwerze, co wiąże się ze sporym ryzykiem. W końcu w razie awarii serwera wszystkie witryny przestaną działać. Wpływa to także na mniejszą moc sklepu online.

Przykład strony opartej na SkyShopie

POzycjonowanie SkyShop

Dla kogo jest SkyShop?

SkyShop to ciekawa opcja dla małych i średnich firm, a także dla hurtowni. W takim przypadku łatwa obsługa, a przede wszystkim sprawnie działający support znacznie ułatwi proces zakładania sklepu. Poza tym SkyShop został zaopatrzony w szereg integracji, usprawniających korzystanie z Ceneo czy z Allegro. SkyShop to również dobre rozwiązanie dla firm, które szukają tanich rozwiązań, a jednocześnie nie zależy im na tym, aby sklep był indywidualnie zaprojektowany. W innym przypadku ten CMS może nie być wystarczający.

Skyshop a SEO

Przy pomocy SkyShop możesz zacząć skutecznie pozycjonować swoją stronę www. Pomogą Ci w tym następujące elementy:

  • możliwość ustawiania metatagów,
  • dodawanie pliku robots.txt,
  • dodawanie opisów kategorii,
  • tworzenie unikalnych linków,
  • przekierowania 301,
  • generowanie mapy strony,
  • dostęp do wielu darmowych i płatnych dodatków.
Zamów bezpłatną wycenę

Przykłady wtyczek do SkyShop,
które wspierają SEO

SkyShop to CMS, który zapewnia dostęp do licznych darmowych i płatnych integracji oraz do wielu dodatków. Dzięki temu Twój sklep online może stać się jeszcze bardziej funkcjonalny. Poszczególne rozszerzenia ułatwiają równie pozycjonowanie. Sprawdź, jakie wtyczki zyskały największą popularność!

1. Wyszukiwanie po opisach produktów

W formie abonamentu na rok, dwa lub trzy lata możesz wykupić dodatkową usługę, polegającą na wyszukiwaniu danych produktów po ich opisach, a nie jedynie po ich nazwach Dzięki temu nawet użytkownicy, nieznający nazwy asortymentu i tak będą mogli z łatwością go znaleźć w sieci. Taka opcja zwiększa też zasięg Twojej oferty.

2. Certyfikat SSL

Kolejną dodatkową usługą SkyShop są certyfikaty SSL, które zwiększają bezpieczeństwo Twojego sklepu. Do wyboru masz kilka opcji, a ceny wahają się od 99 zł do 890 zł za rok. Poszczególne pakiety różnią się m.in. wysokością gwarancji.

Jak pozycjonować
stronę opartą na SkyShop?

Sam możesz zacząć pozycjonować swoją stronę internetową opartą na SkyShop. W końcu ten CMS umożliwia Ci dodawania podstawowych elementów. Pamiętaj też o tym, jak ważne jest działanie zgodnie z określonymi zasadami SEO. Poza tym pozycjonowanie wymaga od Ciebie maksymalnego skupienia, zaangażowania, regularnej pracy, a przede wszystkim dokładnej analizy. Wtedy faktycznie zaczniesz dostrzegać rosnące korzyści, jakie zapewni Ci SEO.

Jak pozycjonować stronę SkyShop – krok po kroku:

  1. Upewnij się, że wszystkie techniczne elementy zostały poprawnie wdrożone:
  • prawidłowe zindeksowanie strony,
  • dodanie pliku robots.txt,
  • wgranie mapy strony,
  • podłączenie witryny do GA i GSC.
  1. Zrób analizę słów kluczowych

Pozycjonowanie strony opartej na SkyShop lub innym CMSie, zacznij od wybrania dopasowanych słów kluczowych. W tym przypadku bardzo ważna jest analiza działań konkurencji, sprawdzenia jakie frazy cieszą się powodzeniem wśród odbiorców, a przede wszystkim dopasowanie ich do Twojej oferty. Koniecznie weź też pod uwagę swoją grupę docelową. Dzięki temu z łatwością określisz, jaki rodzaj słów kluczowych sprawdzi się najlepiej w Twoim przypadku – do wyboru masz ogólne frazy, lokalne, a nawet tzw. długi ogon.

Rodzaj frazy Przykład frazy Wolumen wyszukiwania
ogólna pozycjonowanie 5400
long-tail pozycjonowanie SkyShop 10
long-tail SkyShop SEO 10

    1. Pisz treści na każdą podstronę

Dla robotów wyszukiwarki Google bardzo ważne jest to, abyś zadbał o wartościowe teksty. Przede wszystkim stwórz treści przydatne dla użytkowników i wpleć w nie wybrane frazy kluczowe. To właśnie przy ich pomocy odnajdą Cię użytkownicy! Pamiętaj tylko o tym, żeby teksty miały odpowiednią budowę – zadbaj o obecność różnych nagłówków i wypunktowań. Teksty powinny też mieć określoną długość – minimum 300 słów.

    1. Wdrażaj optymalizacje techniczne na podstronach
  • tytuły dla każdej podstrony,
  • dopasowane meta opisy,
  • nagłówki – od H1 do H3.
    1. Zdobywaj linki do Twojej strony z zewnętrznych źródeł, które zwiększą jej autorytet
Zamów bezpłatną wycenę

Jak wygląda pozycjonowanie
z Delante

Pozycjonowanie SEO – wybór słów kluczowych

Wybór słów kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe.

pozycjonowanie zagraniczne – Różnice w wyszukiwarkach

Audyt
SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

pozycjonowanie międzynarodowe – optymalizacja techniczna

Optymalizacja techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

budowanie treści w SEO

Budowanie
treści

Budowanie treści na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

optymalizacja treści seo

Optymalizacja
treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej na SkyShop.

Jakościowy
link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości.

pozycjonowanie stron w internecie – optymalizacja treści

Analiza
i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

Konsultacje
ze specjalistą

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

SkyShop a pozycjonowanie
wady i zalety

Sky-Shop – zalety Sky-Shop – wady
Stale rozwijany CMS Nieprzyjazne adresy URL
Spore możliwości SEO Wszystkie sklepy znajdują się na tym samym serwerze
Dostęp do wielu integracji
Obecność elementów, wspomagających pozycjonowanie

Narzędzia z których korzystamy

Google Analytics Search Console Semstorm Senuto Ahrefs Semrush Clusteric Screaming Frog MOZ Tag Manager

Zacznij zwiększać obecność swojej marki
w Internecie!

1.

Umów się na rozmowę

Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.

2.

Poznajmy się

Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.

3.

Analiza SEO

Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.

4.

Twój indywidualny plan SEO

Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.

Nagrody Delante

Nagroda - Global Agency Awards 2024 Nagroda - Global Search Awards 2024 Nagrody - European Search Awards 2024 Nagroda - Gazele Biznesu 2023 Nagroda - Global Search Awards 2023 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - IPMA Nagroda - Gazele Biznesu 2022 Nagroda - Global Search Awards 2022 Nagroda - Global Digital Excellence Award 2022 Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - US Search Awards 2021