Audyt SEO strony – jak samemu wykonać prosty audyt?

Audyt SEO strony – jak samemu wykonać prosty audyt?

Czy można samemu wykonać prosty audyt SEO? Od czego zacząć? Jakich narzędzi w tym celu użyć? W tym artykule odpowiemy na te, oraz wiele innych pytań!

Ostatnio na naszym blogu: O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to dokładna analiza stanu zastanego danej strony internetowej, podczas której sprawdzany jest jej stopień dopasowania do wymagań oraz wytycznych przygotowanych przez Google, które są ogólnie dostępne pod linkiem: Wytyczne Google dla Webmasterów.

Na podstawie zebranych uwag dotyczących strony internetowej możliwe jest przygotowanie dokumentu, w którym zawarte są wszystkie najważniejsze porady oraz zalecenia dotyczące analizowanej witryny, które powinny wpłynąć na poprawę pozycji strony w wyszukiwarce i, w efekcie, także na zwiększenie ruchu.

Kiedy i w jakim celu wykonuje się audyt strony?

Audyt SEO powinien zostać wykonany dla każdej strony internetowej, dla której chcemy zwiększyć widoczność w wyszukiwarce. Jest to zbiór drogowskazów, które pomogą nam w późniejszej optymalizacji strony.

Audyt strony ma na celu ocenę stopnia optymalizacji najistotniejszych elementów danej witryny, ukazanie jej największych wad i zalet, a także wskazanie błędów, które uniemożliwiają jej prawidłową indeksację w wyszukiwarkach.

Ma on szczególne duże znaczenie w momencie, gdy planujemy rozpocząć proces pozycjonowania swojej strony internetowej, ponieważ pozwala on określić wstępny plan dotyczący poprawy najistotniejszych ze względu na SEO elementów. Warto również zdecydować się na audyt SEO w momencie, gdy zauważony zostaje spadek ruchu organicznego, a także wtedy, kiedy chcemy sprawdzić, czy nasza strona spełnia obecnie obowiązujące standardy.

Komentarz specjalisty

W Delante przykładamy naprawdę dużą wagę do wykonywania audytu witryn naszych Klientów – tworzymy go zawsze na samym początku współpracy z nowym Klientem. Audyt jest taką bazą procesu SEO, bez której nie wyobrażam sobie rozpoczęcia prac na stronie. Pozwala nam on ocenić aktualną kondycję danej witryny i zaplanować strategię jej optymalizacji. 

Mateusz Calik Delante
Mateusz Calik
Head of SEO & SEM

Narzędzia pomocne podczas audytu strony

Istnieje wiele narzędzi, które ułatwiają nam sprawdzenie poprawności poszczególnych elementów naszej strony internetowej i będą przydatne w momencie, kiedy zdecydujesz się na audyt SEO. Warto jednak zaznaczyć, że narzędzia zapewniają nam dane, jednak by wyciągnąć z nich przydatne wnioski, potrzebna jest spora wiedza i doświadczenie, by odpowiednio zinterpretować uzyskane informacje.

Narzędzia pomocne przy robieniu audytu strony

Darmowe narzędzia wspomagające audyt SEO

Do najpopularniejszych narzędzi, wspierających wykonywanie audytu SEO, można zaliczyć:

  • Google Search Console – to bezpłatne narzędzie, będące jednocześnie jednym z kluczowych narzędzi analitycznych, które umożliwia monitorowanie działania danej strony internetowej. Narzędzie to dostarcza szereg informacji na temat faktycznej liczby przejść z wyszukiwarki Google na Twoją stronę. Dzięki niemu sprawdzisz także, jak wiele fraz generuje wyświetlenie Twojej witryny w wynikach wyszukiwania oraz ile razy w danym okresie ukazała się ona użytkownikom w tymże miejscu.

Aby móc korzystać z udogodnień Google Search Console należy przeprowadzić prostą i nie zabierającą dużej ilości czasu konfigurację – warto zrobić to jak najwcześniej. Istnieje kilka metod na “podpięcie” strony do GSC. Najpopularniejsza z nich polega na umieszczeniu krótkiego metatag’u w sekcji <head> na stronie głównej serwisu. Dla osoby wykonującej audyt SEO, wartość informacji płynących z narzędzia Google Search Console jest nieoceniona. Dzięki nim i odpowiedniej analizie, wyciągnąć można wiele wniosków, które pozwolą na określenie dalszej strategii działań SEO.

Google Search Console

  • Screaming Frog SEO Spider Tool – jest to niezwykle pomocne podczas analizy strony internetowej narzędzie, które umożliwia zbadanie jej pod względem strukturalnym. Screaming Frog dostępny jest w dwóch wersjach – płatnej oraz darmowej. Ta druga ograniczona jest limitem 500 sprawdzanych podczas jednej analizy adresów, jednak wystarczy to do przeprowadzenia prostego audytu SEO strony. Z pomocą tego desktopowego narzędzia, po wklejeniu adresu strony głównej, otrzymasz listę podstron, na których znajdują się m.in. zduplikowane treści, powielające się lub brakujące nagłówki H1, a także inne, ważne z punktu widzenia optymalizacji SEO Warto dodać, że Screaming Frog SEO Spider Tool to rozwiązanie, które sprawdza się też doskonale w przypadku audytu treści.
    Screening frog
  • PageSpeed Insights – darmowe narzędzie Google, dzięki któremu możliwe jest zbadanie szybkości wczytywania się strony internetowej oraz jej dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Bardzo przydatne przy wykonywaniu audytu SEO strony www. Osoby korzystające z niego, po wklejeniu adresu witryny i naciśnięciu przycisku “analizuj” otrzymują wskazówki oraz sugestie na temat tego, co warto zrobić i poprawić by przyspieszyć prędkość ładowania strony internetowej. Google PageSpeed Insights posługuje się skalą punktową, zawierającą się w przedziale od 0 do 100 – im ten wskaźnik jest wyższy, tym sytuacja jest lepsza. Wykonując samodzielnie audyt SEO, dzięki temu produktowi Google dowiesz się, jakie działania musisz podjąć by serwować użytkownikom i wyszukiwarce jeszcze lepiej przygotowaną stronę.
    Page speed insight
  • Siteliner – kolejne, bardzo pomocne przy wykonywaniu audytu SEO (i bezpłatne) narzędzie, które pozwala nam wykryć zduplikowane treści występujące na stronie internetowej oraz przeanalizować czynniki on-site, takie jak linki zewnętrzne i wewnętrzne, czy błędy 404. Po zakończeniu skanowania witryny, użytkownik może pobrać zaawansowany raport, w którym znajdują się wartościowe informacje na jej temat. Siteliner działa w formie aplikacji internetowej i umożliwia analizę strony bez konieczności tworzenia konta i logowania – w tym przypadku skanowane jest tylko 250 podstron. Jeśli chcesz skorzystać z pełnej wersji narzędzia, w której brak jest ograniczeń, wystarczy że założysz darmowe konto i zalogujesz się na nie.
    siteliner
  • OSE Moz Rank – dzięki temu narzędziu możemy sprawdzić zaufanie oraz autorytet naszej domeny. Domain Authority (DA) to wartość liczbowa, która szacuje, jak dana strona internetowa radzi sobie w wynikach wyszukiwania. Parametr ten jest opracowany przez firmę MOZ i ma na celu określić przybliżoną konkurencyjność danej witryny. Wynik ten jest podawany w skali od 1 do 100 – im liczba jest większa, tym lepiej. Autorytet domeny jest obliczany na podstawie oceny linkowania, w tym liczbie linków prowadzących do naszej strony.OSE MOZ Rank - samodzielny audyt strony
  • Seoptimer – jest to narzędzie, które sprawdza poprawność optymalizacji SEO danej strony internetowej. Analizowany jest kod oraz treść witryny, a następnie generowany zostaje przejrzysty raport, podzielony na najważniejsze pod kątem SEO sekcje. Dzięki temu webowemu narzędziu dowiesz się m.in. tego, czy tytuł Twojej strony jest skonstruowany w sposób poprawny, tj. czy jego długość mieści się w zalecanym zakresie. Jest to produkt, który dostarcza także wartościowe informacje na temat nagłówków znajdujących się na witrynie, nasycenia treści słowami kluczowymi, a także jej objętości – jednym słowem mówiąc, tego, co jest ważne dla osoby wykonującej samodzielny audyt SEO.
    Audyt SEO - seoptimer

Płatne narzędzia pomocne podczas audytu SEO

Istnieje wiele narzędzi, które są płatne i bardzo pomagają, kiedy wykonuje się samodzielny audyt SEO. Większość z nich jest dosyć droga, dlatego zazwyczaj tylko agencje SEO mogą pozwolić sobie na wykupienie licencji czy abonamentu. Połączenie wielu narzędzi, zarówno płatnych jak i bezpłatnych, daje pełny obraz kondycji domeny. Najpopularniejsze, płatne narzędzia, które skutecznie wspomagają audyt SEO to:

  • Ahrefs – jedno z najpopularniejszych narzędzi do badania konkurencji oraz analizy linków. Pozwala na uzyskanie szczegółowych danych, które przedstawione są w przejrzystej formie, za pomocą czytelnych zestawień i wykresów. Dzięki informacjom dostarczanym za pośrednictwem tego narzędzia możemy sprawdzić, jak kształtuje się profil linków prowadzących do naszej strony oraz rozkład anchorów. Ahrefs to produkt, który cechuje się doskonałą skutecznością, dlatego warto się nim posiłkować przeprowadzając audyt SEO.
    Audyt SEO - Ahrefs
  • Semstorm – kompleksowe narzędzie, które umożliwia monitorowanie pozycji fraz i analizę słów kluczowych oraz porównanie ich z konkurencją. Przy pomocy Semstorm’a możemy również analizować konkurencyjne strony. Funkcje, jakie oferuje, pozwalają na porównywanie naszej witryny z innymi. Sprawia to, że w łatwy sposób możesz znaleźć odpowiedź na pytanie “w czym konkurent był lepszy, że zdobył wyższą pozycję”
    Audyt SEO semstorm

Więcej na temat narzędzi SEO, które mogą również okazać się pomocne, jeśli wykonujesz samodzielny audyt SEO, dowiesz się z naszego Vloga:

Pomocne wtyczki SEO do przeglądarek

W internecie można znaleźć również specjalne wtyczki do przeglądarek, które są bardzo pomocne podczas wykonywania audytu SEO strony internetowej. Najpopularniejsze z nich to:

  • Woorank – bardzo pomocne narzędzie, które w przejrzysty sposób wyświetla podstawowe informacje na temat stopnia optymalizacji danej witryny. Ponadto, wtyczka ta sprawdza, czy analizowana strona www jest dostosowana do urządzeń mobilnych oraz jaka jest jej szybkość ładowania. Pochodzące z niej dane pomogą Ci poprawić skuteczność marketingową własnego portalu. Dodatek Woorank do przeglądarki analizuje m.in. dane strukturalne, użyteczność, zastosowane technologie, linki zwrotne, a także ruch i widoczność strony. Warto dodać, że jest ono całkowicie darmowe, nie szpieguje oraz nie gromadzi jakichkolwiek danych dotyczących użytkowania przeglądarki.
  • SeoQuake – niezwykle popularne narzędzie, które podobnie jak wyżej wymieniony dodatek jest w pełni darmowe. Analizuje ono szereg istotnych z punktu widzenia SEO parametrów. Dzięki niemu możemy poznać między innymi: liczbę podstron zaindeksowanych w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google, Bing czy Yahoo, a także liczbę linków prowadzących do naszej witryny. SeoQuake pozwala też oszacować trudność danych słów kluczowych oraz wyeksportować analizę SERP do pliku CSV.
  • SEO META in 1 CLICK – kolejna darmowa wtyczka, która również pokazuje wiele istotnych pod kątem SEO parametrów. Z jej użyciem możemy poznać bez wchodzenia w kod źródłowy strony m.in. tytuł i opis danej podstrony oraz ich długość. Narzędzie to umożliwia także podgląd nagłówków w kolejności ich wyświetlania, liczby zdjęć z opisami alternatywnymi, a także informacji na temat dostępności plików robots.txt i sitemap.xml.

Etapy przeprowadzania audytu strony

Analiza techniczna

Analiza techniczna strony przeprowadzana jest w celu sprawdzenia podstawowych pod kątem SEO parametrów dotyczących danej witryny. Najważniejsze etapy wchodzące w jej skład to:

  1. Analiza linkowania wewnętrznego na stronie
    Poprawne adresy URL powinny być krótkie i czytelne. Nie mogą zawierać polskich znaków ani drukowanych liter, a słowa powinny być oddzielone separatorem “-”. Poprawnie skonstruowany link do produktu, znajdującego się w danej kategorii w sklepie internetowym, powinien wyglądać w następujący sposób: http://adres-strony.pl/nazwa-kategorii/produkt
  2. Poprawność meta danych
    Jednymi z najważniejszych elementów na stronie internetowej są: element title oraz meta description. Konstruując i analizując zawartość elementu title, warto pamiętać o tym, że największą wartość dla witryny niesie umieszczenie najważniejszych fraz kluczowych jak najbliżej początku, tj. lewej strony. Polecamy sprawdzić też nasz blogpost na temat tego, czym są meta znaczniki oraz jak wpływają na SEO.
  3. Zdjęcia na stronie
    Zdjęcia na stronie internetowej nie powinny być za duże, aby nie wydłużać czasu ładowania się strony. Ich waga nie powinna przekraczać 100 KB. Bardzo ważnym parametrem są także odpowiednio zoptymalizowane opisy alternatywne do zdjęć, które przekazują do wyszukiwarki Google informację dotyczącą tego, co znajduje się na danej fotografii. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule: Zdjęcia i ich pozycjonowanie.
  4. Szybkość wczytywania strony
    Im szybciej ładuje się strona, tym mniejsze ryzyko, że użytkownicy zrezygnują z wejścia na nią. Poprawny czas ładowania się witryny nie powinien przekraczać 1 sekundy, natomiast jej średni rozmiar nie powinien być większy niż 2 MB.
  5. Przekierowania 301
    Ważnym etapem podczas wykonywania audytu SEO jest również sprawdzenie, czy analizowana strona posiada przekierowanie 301. Mówiąc prościej, jest to upewnienie się, czy każda podstrona posiada tylko jeden adres. Można to sprawdzić wpisując różne formaty adresów URL dla tej samej podstrony. Jeżeli występuje ona pod więcej niż jednym adresem, konieczne jest ustawienie odpowiednich przekierowań.
  6. Błędy na stronie
    Podczas audytu strony internetowej warto sprawdzić również, czy nie występują na niej różnego rodzaju błędy. Najczęściej spotykany jest błąd 404 (nie znaleziono strony). Ich rosnąca ilość może sprawić, że witryna utraci cenny ruch. Narzędziem, które pozwoli nam sprawdzić, czy na analizowanej przez nas witrynie nie występują tego typu błędy jest opisywane wcześniej narzędzie Google Search Console.

Na naszym Vlogu również poruszany był temat jak sobie radzić z błędem 404:

audyt seo błędy 404

Techniczne SEO od dłuższego czasu przybiera na wadze. Sprawdź co jeszcze warto wiedzieć : Techniczne SEO – co to jest?

Analiza treści na stronie

Treść na stronie internetowej ma na celu poinformowanie użytkowników o tym, czego dotyczy dana podstrona. Powinna być ona przemyślana oraz przekazywać wszystkie najważniejsze informacje dotyczące oferty firmy, wśród których użytkownik z łatwością powinien być w stanie odnaleźć to, czego szuka. Dzięki poprawnie przygotowanym treściom, dana witryna ma szansę znacznie poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, co w efekcie wpłynie na zwiększenie ruchu na stronie. Im więcej wartościowej treści na stronie, tym Google będzie wyżej pokazywał ją jako tę, która najlepiej odpowiada na zapytania użytkowników.

Podczas przeprowadzania audytu SEO powinniśmy sprawdzić, czy na danej podstronie znajdują się odpowiednie ilości tekstu. Zaleca się, aby na stronie głównej znajdował się blok treści o długości ok. 500 wyrazów, natomiast strony kategorii zawierały bloki tekstu o łącznej długości min. 250 słów. Istotne jest, aby teksty były unikalne i niekopiowane z innych stron. W treści powinny się również znajdować nagłówki H1 oraz H2, które są najważniejszymi parametrami strukturalnymi na stronie internetowej. Podczas analizy treści warto również sprawdzić, czy jest ona odpowiednio sformatowana, czyli czy występują w niej znaczniki <strong> oraz <em>, które wskazują robotom wyszukiwarki najistotniejsze informacje znajdujące się na stronie www.

Wartościowe wskazówki na temat analizowania treści znajdziesz w naszym wpisie: Jak przeprowadzić audyt treści.

Jakich błędów unikać podczas audytu SEO

Audyt SEO jest skomplikowanym procesem, podczas którego konieczna jest analiza wielu różnych elementów oraz parametrów technicznych strony internetowej. Bardzo częstym błędem popełnianym przez osoby, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, jest zła interpretacja zebranych podczas analizy witryny danych oraz wyciągnięcie błędnych wniosków. Dużym problemem może okazać się również nieumiejętność wykorzystywania dostępnych narzędzi wspierających analizę witryny, co również może prowadzić do mylnych konkluzji.

A może warto poprosić eksperta o pomoc?

Nie ma wątpliwości co do tego, że audyt SEO to zadanie nie należące do łatwych. Ilość aspektów, na które należy zwrócić uwagę jest ogromna, dlatego nie sposób jest coś przeoczyć, wykonując samodzielną analizę strony pod kątem wyszukiwarki Google i innych. Czynniki rankingowe, które ich roboty biorą pod uwagę, dynamicznie się zmieniają, co sprawia że osoby nie zajmujące się pozycjonowaniem stron na co dzień, mogą nie mieć wystarczającej wiedzy w tej kwestii.

Zwiększymy Twoją widoczność w sieci! Delante

Tak jak wspominaliśmy już na etapie wymieniania narzędzi, które są pomocne podczas analizy SEO – większość z nich jest bardzo rozbudowana i są one na bieżąco rozwijane. Sprawia to, że ich ceny często są poza zasięgiem osób wykonujących samodzielny audyt stron. W takim wypadku, pomimo szczerych chęci, konkurencja korzystająca z usług agencji SEO, w której stosuje się płatne rozwiązania w codziennej pracy, jest w zasadzie nie do przeskoczenia.

Firmy pozycjonujące strony internetowe posiadają wiele lat doświadczenia w branży oraz doskonałą znajomość najnowszych trendów. Niejednokrotnie, jeśli chodzi o audyt SEO, oprócz samego dokumentu, w którym uwzględniana jest obecna sytuacja strony określana z punktu widzenia pozycjonowania, klienci otrzymują także cenne wskazówki na temat UX i wyglądu. Eksperci bazując na wykresach i danych liczbowych są w stanie wyciągać także wartościowe wnioski i formułować zalecenia, które w przypadku osób bez doświadczenia mogą wnosić bardzo niewiele. Specjaliści SEO wiedzą, gdzie najczęściej pojawiają się błędy na stronie oraz znają sposoby ich eliminacji.

Pamiętaj też o tym, że istnieją agencje SEO, które na etapie jakim jest wycena pozycjonowania oferują tzw. darmowy audyt SEO. Niestety z doświadczenia wiemy, że tego typu analizy często bazują na gotowych narzędziach, które rzadko kiedy wskazują dokładne dane. Wnioski płynące z tego typu dokumentów zazwyczaj nie niosą dużej wartości dla właścicieli stron. Dobry audyt SEO to taki, w którym bierze się pod uwagę wszystkie istotne pod kątem wyszukiwarek i użytkowników aspekty strony i na opracowanie którego specjalista poświęca wiele godzin pracy.

Zobacz też co powinien zawierać audyt SEO.

Podsumowanie

Przeprowadzenie audytu SEO jest konieczne dla każdej witryny, dla której chcemy zwiększyć widoczność w wyszukiwarce internetowej.

Audyt SEO umożliwia ocenę wszystkich, istotnych pod kątem SEO parametrów oraz określenie zmian, jakie muszą zostać wykonane, aby strona wyświetlała się na wyższych pozycjach dla wybranych słów kluczowych. Audyt strony może być pewnego rodzaju zarysem dalszej strategii promocyjnej firmy, na podstawie którego możemy zaplanować działania takie jak pozycjonowanie stron czy reklamy płatne, dzięki którym będziemy mieli pewność, że użytkownik prawie na pewno trafi z wyników wyszukiwania dokładnie tam, gdzie chcemy.

Samodzielne wykonanie prostego audytu SEO wymaga zapoznania się z wieloma narzędziami do analizy stron internetowych oraz zaznajomienia się z odpowiednią terminologią. Istnieje jednak ryzyko, że po wyciągnięciu dużej ilości danych będziemy mieli problem z ich analizą. Dlatego właśnie warto powierzyć tę usługę doświadczonemu specjaliście SEO, który dysponuje profesjonalnymi narzędziami i przede wszystkim dużą wiedzą , na podstawie której jest w stanie wyciągnąć odpowiednie wnioski oraz zaproponować najlepsze rozwiązania, które będą miały na celu zwiększyć ruch i widoczność strony.

(8)
Autor
Junior SEO Specialist - Rafał

Junior SEO Specialist

W Delante od stycznia 2019 roku. Informatyk z pasją do marketingu internetowego i SEO, który w swojej pracy stara się zapewnić użytkownikom wartościowy content, a klientom pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwarki. Miłośnik winyli, obuwia sportowego i podróżowania. W wolnym czasie skreczuje na gramofonach, na przemian z odwracaniem kolejnych kartek książek kryminalnych.
Komentarze (2)
  1. Dzięki za wpis. Dobrze się czytało i były w nim konkrety. Jedna sugestia, dopisałbym czy wtyczki są darmowe czy płatne, bo myślę że to też istotna informacja.

  2. Znalazłem tu dużo cennych informacji – nie spodziewałem się, że tak sporo rzeczy mogę sprawdzić sam. Fajną sprawą jest to, że większość z tych narzędzi jest darmowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

O czym musisz pamiętać, przenosząc swoją firmę do Internetu?

Prowadzisz biznes stacjonarnie? Weź pod uwagę rozpoczęcie działalności online. Coraz więcej Polaków korzysta z internetu, jednocześnie z roku na rok rośnie odsetek kupujących w sieci. Temu wszystkiemu towarzyszy intensywny rozwój e-commerce. 2020 rok był wyjątkowy dla firm prowadzących działalność online - do wzrostu zainteresowania ich ofertą dodatkowo przyczyniła się pandemia. Dlatego nie powinieneś zwlekać z przeniesieniem firmy do internetu. O czym musisz pamiętać?

Czytaj więcej
Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

Wyszukiwarka w sklepie internetowym – jak usprawnić wyszukiwanie produktów w ecommerce?

W sklepach internetowych możesz często wybierać z setek, a nawet tysięcy produktów. Nawet, jeśli menu zostało wręcz idealnie zaplanowane i możesz łatwo dotrzeć do każdej kategorii i podkategorii, to i tak odnalezienie konkretnej rzeczy może być czasochłonne. Dlatego niezbędnym elementem jest wyszukiwarka wewnętrzna w sklepie. Dlaczego jest ona tak ważna? Jak działa i jakie są cechy dobrej wyszukiwarki?

Czytaj więcej
O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

O co pytać agencję SEO na etapie wyboru? 13 pytań do firmy SEO

Powierzono Ci trudne zadanie znalezienia agencji SEO, a nie masz żadnego doświadczenia z tą branżą i tak naprawdę nie wiesz, od czego zacząć? Żeby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy listę pytań, które możesz wykorzystać, wybierając firmę do współpracy w zakresie pozycjonowania. Być może dzięki naszym sugestiom zabłyśniesz przed szefem, a Twój wybór przełoży się na pozyskanie klientów z wyszukiwarki Google. A więc, o co pytać agencję SEO?

Czytaj więcej