.animate-view{opacity: 1 !important;}

Bing Ads

Czym jest Bing Ads? – Definicja

Jest to system umożliwiający prowadzenie kampanii PPC w wyszukiwarce Bing należącej do Microsoftu. Innymi słowy, stanowi odpowiednik Google Ads, tylko dotyczy innej wyszukiwarki. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby lepiej optymalizować kampanie.

Czym są bing ads?

Co oferuje?

W ramach Bing Ads można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe i dynamiczne), remarketingowe, produktowe na niektóre kraje i kampanie promujące aplikacje mobilne. Oferuje również tworzenie reklam natywnych w Microsoft Audience Ads. W kampaniach można wykorzystać rozszerzenia lokalizacji, linków, obrazów, aplikacji, opinii i połączeń telefonicznych. Z kolei, do sieci partnerskiej należą Bing, Yahoo oraz AOL.

Dodatkowo, przez niższą popularność Binga względem Google, a zatem i niższą konkurencyjność w wyszukiwarce, Bing Ads uzyskuje niższe koszty za kliknięcie i wyższe współczynniki konwersji. System umożliwia także kopiowanie kampanii z panelu Google Ads.

Ograniczenia systemu

  • reklamy produktowe kierowane są na znacznie mniejszą liczbę krajów niż Google Ads,
  • nie jest też możliwe stosowanie reklam graficznych,
  • sieć reklamowa dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i obejmuje znacznie mniej witryn.

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM