Bing Ads

Czym jest Bing Ads? – Definicja

Jest to system umożliwiający prowadzenie kampanii PPC w wyszukiwarce Bing należącej do Microsoftu. Innymi słowy, stanowi odpowiednik Google Ads, tylko dotyczy innej wyszukiwarki. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby lepiej optymalizować kampanie.

Czym są bing ads?

Co oferuje?

W ramach Bing Ads można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe i dynamiczne), remarketingowe, produktowe na niektóre kraje i kampanie promujące aplikacje mobilne. Oferuje również tworzenie reklam natywnych w Microsoft Audience Ads. W kampaniach można wykorzystać rozszerzenia lokalizacji, linków, obrazów, aplikacji, opinii i połączeń telefonicznych. Z kolei, do sieci partnerskiej należą Bing, Yahoo oraz AOL.

Dodatkowo, przez niższą popularność Binga względem Google, a zatem i niższą konkurencyjność w wyszukiwarce, Bing Ads uzyskuje niższe koszty za kliknięcie i wyższe współczynniki konwersji. System umożliwia także kopiowanie kampanii z panelu Google Ads.

Ograniczenia systemu

  • reklamy produktowe kierowane są na znacznie mniejszą liczbę krajów niż Google Ads,
  • nie jest też możliwe stosowanie reklam graficznych,
  • sieć reklamowa dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i obejmuje znacznie mniej witryn.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej