Czym jest Bing Ads? – Definicja
Jest to system umożliwiający prowadzenie kampanii PPC w wyszukiwarce Bing należącej do Microsoftu. Innymi słowy, stanowi odpowiednik Google Ads, tylko dotyczy innej wyszukiwarki. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby lepiej optymalizować kampanie.
Co oferuje?
W ramach Bing Ads można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe i dynamiczne), remarketingowe, produktowe na niektóre kraje i kampanie promujące aplikacje mobilne. Oferuje również tworzenie reklam natywnych w Microsoft Audience Ads. W kampaniach można wykorzystać rozszerzenia lokalizacji, linków, obrazów, aplikacji, opinii i połączeń telefonicznych. Z kolei, do sieci partnerskiej należą Bing, Yahoo oraz AOL.
Dodatkowo, przez niższą popularność Binga względem Google, a zatem i niższą konkurencyjność w wyszukiwarce, Bing Ads uzyskuje niższe koszty za kliknięcie i wyższe współczynniki konwersji. System umożliwia także kopiowanie kampanii z panelu Google Ads.
Ograniczenia systemu
- reklamy produktowe kierowane są na znacznie mniejszą liczbę krajów niż Google Ads,
- nie jest też możliwe stosowanie reklam graficznych,
- sieć reklamowa dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i obejmuje znacznie mniej witryn.