Bing Ads

Czym jest Bing Ads? – Definicja

Jest to system umożliwiający prowadzenie kampanii PPC w wyszukiwarce Bing należącej do Microsoftu. Innymi słowy, stanowi odpowiednik Google Ads, tylko dotyczy innej wyszukiwarki. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby lepiej optymalizować kampanie.

Czym są bing ads?

Co oferuje?

W ramach Bing Ads można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe i dynamiczne), remarketingowe, produktowe na niektóre kraje i kampanie promujące aplikacje mobilne. Oferuje również tworzenie reklam natywnych w Microsoft Audience Ads. W kampaniach można wykorzystać rozszerzenia lokalizacji, linków, obrazów, aplikacji, opinii i połączeń telefonicznych. Z kolei, do sieci partnerskiej należą Bing, Yahoo oraz AOL.

Dodatkowo, przez niższą popularność Binga względem Google, a zatem i niższą konkurencyjność w wyszukiwarce, Bing Ads uzyskuje niższe koszty za kliknięcie i wyższe współczynniki konwersji. System umożliwia także kopiowanie kampanii z panelu Google Ads.

Ograniczenia systemu

  • reklamy produktowe kierowane są na znacznie mniejszą liczbę krajów niż Google Ads,
  • nie jest też możliwe stosowanie reklam graficznych,
  • sieć reklamowa dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i obejmuje znacznie mniej witryn.
Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej