Bing Ads

Czym jest Bing Ads? – Definicja

Jest to system umożliwiający prowadzenie kampanii PPC w wyszukiwarce Bing należącej do Microsoftu. Innymi słowy, stanowi odpowiednik Google Ads, tylko dotyczy innej wyszukiwarki. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby lepiej optymalizować kampanie.

Czym są bing ads?

Co oferuje?

W ramach Bing Ads można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania (reklamy tekstowe i dynamiczne), remarketingowe, produktowe na niektóre kraje i kampanie promujące aplikacje mobilne. Oferuje również tworzenie reklam natywnych w Microsoft Audience Ads. W kampaniach można wykorzystać rozszerzenia lokalizacji, linków, obrazów, aplikacji, opinii i połączeń telefonicznych. Z kolei, do sieci partnerskiej należą Bing, Yahoo oraz AOL.

Dodatkowo, przez niższą popularność Binga względem Google, a zatem i niższą konkurencyjność w wyszukiwarce, Bing Ads uzyskuje niższe koszty za kliknięcie i wyższe współczynniki konwersji. System umożliwia także kopiowanie kampanii z panelu Google Ads.

Ograniczenia systemu

  • reklamy produktowe kierowane są na znacznie mniejszą liczbę krajów niż Google Ads,
  • nie jest też możliwe stosowanie reklam graficznych,
  • sieć reklamowa dostępna jest w Stanach Zjednoczonych i obejmuje znacznie mniej witryn.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej