Bing

Co to jest Bing? Definicja

Bing to wyszukiwarka internetowa, uruchomiona przez firmę Microsoft w 2009 roku. Wcześniej, bo od 2005, działała pod nazwą MSN Search, by w 2006 r. przemienić się w Windows Live Search. Usługa działa na całym świecie, choć ze względu na prawodawstwo państw takich jak Chiny czy Indie, występują regionalne blokady niektórych zapytań. Wyszukiwarka cieszy się rosnącą popularnością. Od lat współpracuje z Yahoo, by rozwijać swoje usługi i konkurować z Google.

Bing wyszukiwarka - definicja

Jak działa wyszukiwarka Bing?

Interfejs wyszukiwarki internetowej jest intuicyjny. W centralnej części znajdziemy pasek do wpisywania zapytań. Powyżej znajdują się linki do wyszukiwania różnych treści tj. zdjęcia, wideo, newsy czy mapy. Bing po rejestracji w usłudze Live umożliwia również szybki dostęp do narzędzi takich jak Office Online lub poczta Outlook. Warstwa wizualna jest minimalistyczna, a każdego dnia użytkownik może cieszyć się nową grafiką główną. Usługa firmy Microsoft jest również dostosowana do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej