Bing

Co to jest Bing? Definicja

Bing to wyszukiwarka internetowa, uruchomiona przez firmę Microsoft w 2009 roku. Wcześniej, bo od 2005, działała pod nazwą MSN Search, by w 2006 r. przemienić się w Windows Live Search. Usługa działa na całym świecie, choć ze względu na prawodawstwo państw takich jak Chiny czy Indie, występują regionalne blokady niektórych zapytań. Wyszukiwarka cieszy się rosnącą popularnością. Od lat współpracuje z Yahoo, by rozwijać swoje usługi i konkurować z Google.

Bing wyszukiwarka - definicja

Jak działa wyszukiwarka Bing?

Interfejs wyszukiwarki internetowej jest intuicyjny. W centralnej części znajdziemy pasek do wpisywania zapytań. Powyżej znajdują się linki do wyszukiwania różnych treści tj. zdjęcia, wideo, newsy czy mapy. Bing po rejestracji w usłudze Live umożliwia również szybki dostęp do narzędzi takich jak Office Online lub poczta Outlook. Warstwa wizualna jest minimalistyczna, a każdego dnia użytkownik może cieszyć się nową grafiką główną. Usługa firmy Microsoft jest również dostosowana do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych.

Czy ta definicja była pomocna?
(3)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej