Bing

Co to jest Bing? Definicja

Bing to wyszukiwarka internetowa, uruchomiona przez firmę Microsoft w 2009 roku. Wcześniej, bo od 2005, działała pod nazwą MSN Search, by w 2006 r. przemienić się w Windows Live Search. Usługa działa na całym świecie, choć ze względu na prawodawstwo państw takich jak Chiny czy Indie, występują regionalne blokady niektórych zapytań. Wyszukiwarka cieszy się rosnącą popularnością. Od lat współpracuje z Yahoo, by rozwijać swoje usługi i konkurować z Google.

Bing wyszukiwarka - definicja

Jak działa wyszukiwarka Bing?

Interfejs wyszukiwarki internetowej jest intuicyjny. W centralnej części znajdziemy pasek do wpisywania zapytań. Powyżej znajdują się linki do wyszukiwania różnych treści tj. zdjęcia, wideo, newsy czy mapy. Bing po rejestracji w usłudze Live umożliwia również szybki dostęp do narzędzi takich jak Office Online lub poczta Outlook. Warstwa wizualna jest minimalistyczna, a każdego dnia użytkownik może cieszyć się nową grafiką główną. Usługa firmy Microsoft jest również dostosowana do potrzeb użytkowników urządzeń mobilnych.

Czy ta definicja była pomocna?
(4)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej