Błąd 404

Co to jest błąd 404? – Definicja

Błąd 404 (ang. Error 404 lub 404 not found) to kod błędu odpowiedzi HTTP, który informuje o tym, że serwer nie mógł znaleźć żądanego zasobu (strony internetowej). Wyświetlenie komunikatu o błędzie 404 świadczy o tym, że przeglądarka internetowa może połączyć się z serwerem, jednak nie jest on w stanie odnaleźć zasobu według podanego adresu URL. Wspomniany błąd najczęściej występuje, gdy strona nie istnieje, ponieważ została usunięta lub jej adres URL został wpisany niepoprawnie.

Błędu 404 nie należy mylić z błędem ,,server not found”, który informuje o tym, że użytkownik nie jest w stanie połączyć się z serwerem.

Jak naprawić błąd 404 podczas przeglądania internetu?

Błąd 404

Sprawdź również, czym jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić.

Czy ta definicja była pomocna?
(5)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej