Błąd 404

Co to jest błąd 404? – Definicja

Błąd 404 (ang. Error 404 lub 404 not found) to kod błędu odpowiedzi HTTP, który informuje o tym, że serwer nie mógł znaleźć żądanego zasobu (strony internetowej). Wyświetlenie komunikatu o błędzie 404 świadczy o tym, że przeglądarka internetowa może połączyć się z serwerem, jednak nie jest on w stanie odnaleźć zasobu według podanego adresu URL. Wspomniany błąd najczęściej występuje, gdy strona nie istnieje, ponieważ została usunięta lub jej adres URL został wpisany niepoprawnie.

Błędu 404 nie należy mylić z błędem ,,server not found”, który informuje o tym, że użytkownik nie jest w stanie połączyć się z serwerem.

Jak naprawić błąd 404 podczas przeglądania internetu?

Błąd 404

Sprawdź również, czym jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić.

Czy ta definicja była pomocna?
(5)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe w Google Ads

Wykluczające słowa kluczowe mają w Google Ads prawie tak ważne zadanie jak słowa kluczowe. Są to słowa, na które nie chcemy, by wyświetlała się reklama. Dowiedz się jaka jest ich rola w prowadzeniu kampanii w Google Ads oraz jaki wpływ na najważniejsze wskaźniki takie jak CTR czy konwersje mają wykluczające słowa kluczowe.

Czytaj więcej
Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Co to jest RTM? Real Time Marketing przykłady

Real Time Marketing (w skrócie RTM) to odpowiedź marketingowa na aktualne wydarzenia oraz trendy. Specjaliści tworzą content, który żyje krótko, ale intensywnie, mając wysoki potencjał viralowy. Chcesz poznać RTM marketing z bliska? Stay tuned, mamy tu dla Ciebie najciekawsze przykłady z ostatnich lat!

Czytaj więcej