Błąd 404

Co to jest błąd 404? – Definicja

Błąd 404 (ang. Error 404 lub 404 not found) to kod błędu odpowiedzi HTTP, który informuje o tym, że serwer nie mógł znaleźć żądanego zasobu (strony internetowej). Wyświetlenie komunikatu o błędzie 404 świadczy o tym, że przeglądarka internetowa może połączyć się z serwerem, jednak nie jest on w stanie odnaleźć zasobu według podanego adresu URL. Wspomniany błąd najczęściej występuje, gdy strona nie istnieje, ponieważ została usunięta lub jej adres URL został wpisany niepoprawnie.

Błędu 404 nie należy mylić z błędem ,,server not found”, który informuje o tym, że użytkownik nie jest w stanie połączyć się z serwerem.

Jak naprawić błąd 404 podczas przeglądania internetu?

Błąd 404

Sprawdź również, czym jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić.

Czy ta definicja była pomocna?
(5)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej
Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna - jak ją pozycjonować?

Branża erotyczna jest jedną z gałęzi handlu internetowego, która rozwija się niezwykle szybko. Jest to wręcz branża idealna do e-commerce, ponieważ wielu użytkowników nie wyobraża sobie nawet pojawienia się w stacjonarnych sklepie z gadżetami erotycznymi, a samo wspomnienie o tym wywołuje rumieniec na twarzy.

Czytaj więcej
Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Jak inhouse’owe SEO współpracuje z agencją SEO?

Wiele firm decyduje się na zatrudnienie specjalisty SEO, który będzie odpowiadał za zwiększanie widoczności strony internetowej ich marki w Google. Czy to oznacza, że SEOwiec będzie w stanie wykonać wszystkie prace bez pomocy z zewnątrz? Bardzo często konieczna jest współpraca między inhousowym SEO i agencją. W jakim zakresie?

Czytaj więcej