Błąd 404

Co to jest błąd 404? – Definicja

Błąd 404 (ang. Error 404 lub 404 not found) to kod błędu odpowiedzi HTTP, który informuje o tym, że serwer nie mógł znaleźć żądanego zasobu (strony internetowej). Wyświetlenie komunikatu o błędzie 404 świadczy o tym, że przeglądarka internetowa może połączyć się z serwerem, jednak nie jest on w stanie odnaleźć zasobu według podanego adresu URL. Wspomniany błąd najczęściej występuje, gdy strona nie istnieje, ponieważ została usunięta lub jej adres URL został wpisany niepoprawnie.

Błędu 404 nie należy mylić z błędem ,,server not found”, który informuje o tym, że użytkownik nie jest w stanie połączyć się z serwerem.

Jak naprawić błąd 404 podczas przeglądania internetu?

Błąd 404

Sprawdź również, czym jest błąd 500 i jak sobie z nim poradzić.

Czy ta definicja była pomocna?
(5)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak pozycjonować sklepy B2B?

Jak pozycjonować sklepy B2B?

B2B i B2C to segmenty rynkowe, które się różnią, ale jeśli chodzi o kanały, za pomocą których możesz dotrzeć do klientów zainteresowanych ofertą, są bardzo podobne. Jednym ze sposobów na sprzedaż jest prowadzenie sklepu online i pozyskiwanie zamówień dzięki ruchowi z organicznych wyników wyszukiwania Google. Nie jest jednak tak, że wszystkie kroki będą tutaj wyglądać identycznie. Sprawdź, jak pozycjonować sklepy B2B.

Czytaj więcej
10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

10 powodów spadku sprzedaży w sklepie online

Prowadzisz sklep WWW, który generuje oczekiwane przychody. Nagle jednak okazuje się, że z dnia na dzień masz coraz mniej zamówień i działalność przestaje przynosić takie wyniki, jak dotąd. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele – nie oczekuj, że poprawa nadejdzie natychmiast, z dnia na dzień, bez żadnej interwencji. Nic nie dzieje się bez przyczyny, więc teraz Twoim zadaniem jest ustalenie źródła problemu i jego rozwiązanie. Sprawdź, z czego może wynikać spadek sprzedaży w sklepie internetowym.

Czytaj więcej