Google Caffeine (Caffeine)

Czy jest Google Caffeine (Caffeine) ?

Google Caffeine (Caffeine) to nazwa ulepszonego systemu indeksowania stron internetowych, który Google ogłosił dla swojej wyszukiwarki w 2009 roku. Został on oficjalnie ukończony w 2010 roku.

Google Caffeine definicja

Jakie ma korzyści?

System indeksowania Google Caffeine szybciej indeksuje nowe strony od poprzedniego systemu. To przekłada się na lepsze indeksowanie bardziej istotnych wyników wyszukiwania. Wyszukiwarka jest w stanie wyszukać interesujące informacje dużo szybciej niż dotychczas, a treści publikowane w internecie pojawiają się w indeksie wcześniej niż miało do miejsce do tej pory.

Google Caffeine nie miał bezpośredniego wpływu na ranking stron w indeksie.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej