Google bowling

Co to jest Google Bowling? Definicja

Google Bowling to negatywna praktyka Black Hat SEO, która polega tworzeniu dużej ilości bezwartościowych linków do witryny konkurenta. Ta praktyka rozpoczęła się w momencie, gdy Google zaczęło karać witryny, które chciały osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania poprzez kupowanie reklam tekstowych z linkami lub tworzenie bardzo dużej ilość linków przychodzących w formie spamu na forach, blogach lub licznym komentarzom w Social Mediach itp.

Google Bowling definicja

Przykłady szkodliwych praktyk SEO

Istnieje kilka sposobów, które może wykorzystać konkurencja przeciwko Tobie. Warto je znać i być świadomym, jednak zdecydowanie odradzamy tego typu praktyki. Oprócz tworzeniu spamerskich linków Google Bowling może być określane jako:

  • Fałszywe zgłoszenie o naruszeniu praw autorskich.
  • Sztuczna duplikacja treści. Stworzenie duplikatów stron internetowych konkurenta.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej
SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej