Google bowling

Co to jest Google Bowling? Definicja

Google Bowling to negatywna praktyka Black Hat SEO, która polega tworzeniu dużej ilości bezwartościowych linków do witryny konkurenta. Ta praktyka rozpoczęła się w momencie, gdy Google zaczęło karać witryny, które chciały osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania poprzez kupowanie reklam tekstowych z linkami lub tworzenie bardzo dużej ilość linków przychodzących w formie spamu na forach, blogach lub licznym komentarzom w Social Mediach itp.

Google Bowling definicja

Przykłady szkodliwych praktyk SEO

Istnieje kilka sposobów, które może wykorzystać konkurencja przeciwko Tobie. Warto je znać i być świadomym, jednak zdecydowanie odradzamy tego typu praktyki. Oprócz tworzeniu spamerskich linków Google Bowling może być określane jako:

  • Fałszywe zgłoszenie o naruszeniu praw autorskich.
  • Sztuczna duplikacja treści. Stworzenie duplikatów stron internetowych konkurenta.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej