Google bowling

Co to jest Google Bowling? Definicja

Google Bowling to negatywna praktyka Black Hat SEO, która polega tworzeniu dużej ilości bezwartościowych linków do witryny konkurenta. Ta praktyka rozpoczęła się w momencie, gdy Google zaczęło karać witryny, które chciały osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania poprzez kupowanie reklam tekstowych z linkami lub tworzenie bardzo dużej ilość linków przychodzących w formie spamu na forach, blogach lub licznym komentarzom w Social Mediach itp.

Google Bowling definicja

Przykłady szkodliwych praktyk SEO

Istnieje kilka sposobów, które może wykorzystać konkurencja przeciwko Tobie. Warto je znać i być świadomym, jednak zdecydowanie odradzamy tego typu praktyki. Oprócz tworzeniu spamerskich linków Google Bowling może być określane jako:

  • Fałszywe zgłoszenie o naruszeniu praw autorskich.
  • Sztuczna duplikacja treści. Stworzenie duplikatów stron internetowych konkurenta.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej