Google bowling

Co to jest Google Bowling? Definicja

Google Bowling to negatywna praktyka Black Hat SEO, która polega tworzeniu dużej ilości bezwartościowych linków do witryny konkurenta. Ta praktyka rozpoczęła się w momencie, gdy Google zaczęło karać witryny, które chciały osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania poprzez kupowanie reklam tekstowych z linkami lub tworzenie bardzo dużej ilość linków przychodzących w formie spamu na forach, blogach lub licznym komentarzom w Social Mediach itp.

Google Bowling definicja

Przykłady szkodliwych praktyk SEO

Istnieje kilka sposobów, które może wykorzystać konkurencja przeciwko Tobie. Warto je znać i być świadomym, jednak zdecydowanie odradzamy tego typu praktyki. Oprócz tworzeniu spamerskich linków Google Bowling może być określane jako:

  • Fałszywe zgłoszenie o naruszeniu praw autorskich.
  • Sztuczna duplikacja treści. Stworzenie duplikatów stron internetowych konkurenta.
Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej