Keyword Planner

Czym jest Keyword Planner? – Definicja

Keyword Planner to darmowe narzędzie od firmy Google, które umożliwia wyszukanie propozycji słów kluczowych oraz podglądnięcie prognozy ich skuteczności. Dzięki niemu można ustalić także odpowiednie stawki i budżety dla poszczególnych kampanii.

Jakie informacje możemy uzyskać z planera słów kluczowych?

Google Keyword Planner to jedno z najpopularniejszych narzędzi, służących do szukania i analizowania słów kluczowych. Warto dodać, że planer słów kluczowych zwraca najważniejsze z punktu widzenia SEO informacje na temat fraz. Spośród nich wymienić można między innymi:

  • średnia miesięczna ilość wyszukiwań danego słowa kluczowego,
  • sezonowość danego słowa kluczowego,
  • konkurencyjność danego słowa kluczowego,
  • przewidywany koszt CPC.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Artykuły sponsorowane to forma reklamy, która z jednej strony może bezpośrednio przekładać się na zdobywanie klientów, a z drugiej może również wspierać SEO Twojej strony. Tych celów nie zrealizujesz jednak byle jaką treścią. Powinna być ona przemyślana. Jak napisać dobry artykuł sponsorowany? Co ma kluczowe znaczenie? Czytaj dalej.

Czytaj więcej
Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Duże zasięgi, niski koszt i skuteczny sposób na zwiększenie świadomości marki - na czym polega Viral Marketing?

Społeczność internetowa to wyjątkowo silne narzędzie marketingowe. Wzajemne udostępnianie sobie treści przez użytkowników stanowi ogromny potencjał w kontekście działań promocyjnych i sprzedażowych. Ciekawym przykładem tego, jak różną formę może przybierać, jest marketing wirusowy. Kampanie te potrafią być zarazem niezwykle kreatywne, skuteczne i opłacalne. Na czym polega Viral Marketing i jakie znaczenie może mieć w e-commerce?

Czytaj więcej