Google Trends

Co to jest Google Trends?

Google Trends to narzędzie firmy Google, pozwalające na dokładne zbadanie trendów i preferencji grupy docelowej. Serwis wykorzystuje dane wyszukiwarki Google i pozwala je zinterpretować ze względu na kryteria takie jak: położenie geograficzne, czas i kategorie w jakich mogą występować.

Przy pomocy Google Trends sprawdzisz również, z którego narzędzia Google wyszukano frazę i znajdziesz podpowiedzi podobnych tematów i zapytań użytkowników. Umożliwia analizę porównawczą kilkunastu fraz.

Komu się przyda?

Narzędzie wykorzystamy już w fazie przygotowawczej, podczas tworzenia profilu firmy i wyboru niszy rynkowej. Wykorzystywane jest w budowaniu kampanii marketingowych, analizie trendów oraz określaniu sezonowości danej branży.

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.