Google Trends

Co to jest Google Trends?

Google Trends to narzędzie firmy Google, pozwalające na dokładne zbadanie trendów i preferencji grupy docelowej. Serwis wykorzystuje dane wyszukiwarki Google i pozwala je zinterpretować ze względu na kryteria takie jak: położenie geograficzne, czas i kategorie, w jakich mogą występować.

Przy pomocy Google Trends sprawdzisz również, z którego narzędzia Google wyszukano frazę i znajdziesz podpowiedzi podobnych tematów i zapytań użytkowników. Umożliwia analizę porównawczą kilkunastu fraz.

Google Trends co to jest

Komu przyda się Google Trends?

Narzędzie wykorzystamy już w fazie przygotowawczej, podczas tworzenia profilu firmy i wyboru niszy rynkowej. Google Trends wykorzystywane jest w budowaniu kampanii marketingowych, analizie trendów oraz określaniu sezonowości danej branży.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu