Kliknięcia linku Facebook Ads

Czym są kliknięcia linku w reklamie na Facebooku? – Definicja

Kliknięcia linku w reklamie na Facebooku – jeśli chcesz poznać liczbę osób, które kliknęły w link w reklamie z zamiarem przejścia na miejsce docelowe – ten wskaźnik jest dla Ciebie.

Czym jest miejsce docelowe?

Miejscem docelowym mogą być zarówno linki kierujące do Facebooka, jak i witryny internetowe, sklepy z aplikacjami, filmy i inne URL poza Facebookiem.

Kiedy kliknięcie jest kliknięciem linku?

Kliknięciem linku jest każde kliknięcie elementów w reklamie (jej treści, multimediach, buttonach call to action) prowadzących do miejsc docelowych. Uwaga: tym samym nie zostanie wzięte tutaj pod uwagę kliknięcie zawartości ani linków zapisanych w sekcji komentarzy pod reklamą.

Uwagi dodatkowe

Sugerujemy zestawiać ten wskaźnik z liczbą wyświetleń strony docelowej – takie zestawienie pozwoli wychwycić, czy Twoja strona nie działa zbyt wolno. Jeśli liczba kliknięć linku jest zdecydowanie większa niż liczba wyświetleń strony docelowej, może to wskazywać na to, że Twoja strona wczytuje się wolno i odbiorcy wyłączają ją nim się załaduje – czyli finalnie nie poznają jej zawartości.

Uwaga – kliknięcia linków w środowisku pełnoekranowym zliczane są wyłącznie jako kliknięcia wychodzące, a nie jako kliknięcia linku.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej