Kliknięcia linku Facebook Ads

Czym są kliknięcia linku w reklamie na Facebooku? – Definicja

Kliknięcia linku w reklamie na Facebooku – jeśli chcesz poznać liczbę osób, które kliknęły w link w reklamie z zamiarem przejścia na miejsce docelowe – ten wskaźnik jest dla Ciebie.

Czym jest miejsce docelowe?

Miejscem docelowym mogą być zarówno linki kierujące do Facebooka, jak i witryny internetowe, sklepy z aplikacjami, filmy i inne URL poza Facebookiem.

Kiedy kliknięcie jest kliknięciem linku?

Kliknięciem linku jest każde kliknięcie elementów w reklamie (jej treści, multimediach, buttonach call to action) prowadzących do miejsc docelowych. Uwaga: tym samym nie zostanie wzięte tutaj pod uwagę kliknięcie zawartości ani linków zapisanych w sekcji komentarzy pod reklamą.

Uwagi dodatkowe

Sugerujemy zestawiać ten wskaźnik z liczbą wyświetleń strony docelowej – takie zestawienie pozwoli wychwycić, czy Twoja strona nie działa zbyt wolno. Jeśli liczba kliknięć linku jest zdecydowanie większa niż liczba wyświetleń strony docelowej, może to wskazywać na to, że Twoja strona wczytuje się wolno i odbiorcy wyłączają ją nim się załaduje – czyli finalnie nie poznają jej zawartości.

Uwaga – kliknięcia linków w środowisku pełnoekranowym zliczane są wyłącznie jako kliknięcia wychodzące, a nie jako kliknięcia linku.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej