Kliknięcia linku Facebook Ads

Czym są kliknięcia linku w reklamie na Facebooku? – Definicja

Kliknięcia linku w reklamie na Facebooku – jeśli chcesz poznać liczbę osób, które kliknęły w link w reklamie z zamiarem przejścia na miejsce docelowe – ten wskaźnik jest dla Ciebie.

Czym jest miejsce docelowe?

Miejscem docelowym mogą być zarówno linki kierujące do Facebooka, jak i witryny internetowe, sklepy z aplikacjami, filmy i inne URL poza Facebookiem.

Kiedy kliknięcie jest kliknięciem linku?

Kliknięciem linku jest każde kliknięcie elementów w reklamie (jej treści, multimediach, buttonach call to action) prowadzących do miejsc docelowych. Uwaga: tym samym nie zostanie wzięte tutaj pod uwagę kliknięcie zawartości ani linków zapisanych w sekcji komentarzy pod reklamą.

Uwagi dodatkowe

Sugerujemy zestawiać ten wskaźnik z liczbą wyświetleń strony docelowej – takie zestawienie pozwoli wychwycić, czy Twoja strona nie działa zbyt wolno. Jeśli liczba kliknięć linku jest zdecydowanie większa niż liczba wyświetleń strony docelowej, może to wskazywać na to, że Twoja strona wczytuje się wolno i odbiorcy wyłączają ją nim się załaduje – czyli finalnie nie poznają jej zawartości.

Uwaga – kliknięcia linków w środowisku pełnoekranowym zliczane są wyłącznie jako kliknięcia wychodzące, a nie jako kliknięcia linku.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Strategia ustalania stawek na podstawie celów Google Ads

Podczas tworzenia kampanii w Google Ads, z pewnością niejednokrotnie zastanawiałeś się, jaka strategia ustalania stawek, będzie najlepsza do danej kampanii. Samodzielne ustawianie stawek czy automatyczne? Skupienie się na kliknięciach czy konwersjach? W poniższym artykule przedstawię strategię ustalania stawek na podstawie celów reklamowych w Google Ads.

Czytaj więcej