Kliknięcia linku Facebook Ads

Czym są kliknięcia linku w reklamie na Facebooku? – Definicja

Kliknięcia linku w reklamie na Facebooku – jeśli chcesz poznać liczbę osób, które kliknęły w link w reklamie z zamiarem przejścia na miejsce docelowe – ten wskaźnik jest dla Ciebie.

Czym jest miejsce docelowe?

Miejscem docelowym mogą być zarówno linki kierujące do Facebooka, jak i witryny internetowe, sklepy z aplikacjami, filmy i inne URL poza Facebookiem.

Kiedy kliknięcie jest kliknięciem linku?

Kliknięciem linku jest każde kliknięcie elementów w reklamie (jej treści, multimediach, buttonach call to action) prowadzących do miejsc docelowych. Uwaga: tym samym nie zostanie wzięte tutaj pod uwagę kliknięcie zawartości ani linków zapisanych w sekcji komentarzy pod reklamą.

Uwagi dodatkowe

Sugerujemy zestawiać ten wskaźnik z liczbą wyświetleń strony docelowej – takie zestawienie pozwoli wychwycić, czy Twoja strona nie działa zbyt wolno. Jeśli liczba kliknięć linku jest zdecydowanie większa niż liczba wyświetleń strony docelowej, może to wskazywać na to, że Twoja strona wczytuje się wolno i odbiorcy wyłączają ją nim się załaduje – czyli finalnie nie poznają jej zawartości.

Uwaga – kliknięcia linków w środowisku pełnoekranowym zliczane są wyłącznie jako kliknięcia wychodzące, a nie jako kliknięcia linku.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

GPT-4 - rewolucja dla Chatu GPT?

Wczoraj, 14 marca 2023, OpenAI wypuściło na światło dzienne GPT-4, czyli kolejną iterację ich modelu językowego, na bazie którego działa bijący rekordy popularności ChatGPT. Czy ChatGPT będzie teraz znacznie mądrzejszy?

Czytaj więcej
Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Jak równolegle poprawiamy SEO i dostępność stron internetowych naszych klientów?

Co gdybym Ci powiedział, że 32%* spośród użytkowników odwiedzających Twoją stronę – czyli w zasadzie co trzecia osoba – nie może się po niej poruszać? Jedna na trzy osoby nie może przeczytać dostępnych treści. Co trzecia osoba ma problem z wykonaniem działań, których oczekujesz. Co trzecia osoba opuszcza Twoją witrynę, ponieważ nie może nacisnąć żadnego przycisku.

Czytaj więcej