.animate-view{opacity: 1 !important;}

Menedżer reklam Facebooka

Czym jest menedżer reklam Facebooka? – Definicja

Menedżer reklam Facebooka umożliwia tworzenie oraz zarządzanie Twoimi kampaniami reklamowymi na Facebooku.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy?

  • Na Facebooku – zaczynając od Feedu i prawej kolumny, przez Stories, po wyszukiwanie i więcej.
  • Na Instagramie – Feed, Stories, karta Eksploruj i więcej.
  • W Messengerze.
  • W Audience Network (tj. w witrynach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej Facebooka).

Co umożliwia Menedżer reklam Facebooka?

  • Tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
  • Szczegółowe zarządzanie miejscem wyświetlania reklam.
  • Zarządzanie czasem wyświetlania reklam.
  • Optymalizację kampanii pod szereg zmiennych – demografię, umiejscowienia, urządzenia i więcej.
  • Analizę szerokiego spektrum wyników – realizacji celów, kosztów jednostkowych, skuteczności kampanii, konwersji, przychodów i wiele więcej.

Co należy zrobić, by zacząć korzystać z Menedżera reklam Facebook?

  • Założyć konto Facebook Business (nie mylić z Facebook Suite).
  • Utworzyć w jego ramach konto reklamowe.
  • Podłączyć do konta fanpage (warunek konieczny) i konto Instagram (jeśli je posiadasz).
  • Skonfigurować Pixel (tj. kod śledzący Facebooka) i wprowadzić go na witrynę.
  • Przypisać osoby lub Partnerów do zarządzania kontem reklamowym.

menedżer reklam facebook ads

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM