Menedżer reklam Facebooka

Czym jest menedżer reklam Facebooka? – Definicja

Menedżer reklam Facebooka umożliwia tworzenie oraz zarządzanie Twoimi kampaniami reklamowymi na Facebooku.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy?

  • Na Facebooku – zaczynając od Feedu i prawej kolumny, przez Stories, po wyszukiwanie i więcej.
  • Na Instagramie – Feed, Stories, karta Eksploruj i więcej.
  • W Messengerze.
  • W Audience Network (tj. w witrynach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej Facebooka).

Co umożliwia Menedżer reklam Facebooka?

  • Tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
  • Szczegółowe zarządzanie miejscem wyświetlania reklam.
  • Zarządzanie czasem wyświetlania reklam.
  • Optymalizację kampanii pod szereg zmiennych – demografię, umiejscowienia, urządzenia i więcej.
  • Analizę szerokiego spektrum wyników – realizacji celów, kosztów jednostkowych, skuteczności kampanii, konwersji, przychodów i wiele więcej.

Co należy zrobić, by zacząć korzystać z Menedżera reklam Facebook?

  • Założyć konto Facebook Business (nie mylić z Facebook Suite).
  • Utworzyć w jego ramach konto reklamowe.
  • Podłączyć do konta fanpage (warunek konieczny) i konto Instagram (jeśli je posiadasz).
  • Skonfigurować Pixel (tj. kod śledzący Facebooka) i wprowadzić go na witrynę.
  • Przypisać osoby lub Partnerów do zarządzania kontem reklamowym.

menedżer reklam facebook ads

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej