Menedżer reklam Facebooka

Czym jest menedżer reklam Facebooka? – Definicja

Menedżer reklam Facebooka umożliwia tworzenie oraz zarządzanie Twoimi kampaniami reklamowymi na Facebooku.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy?

  • Na Facebooku – zaczynając od Feedu i prawej kolumny, przez Stories, po wyszukiwanie i więcej.
  • Na Instagramie – Feed, Stories, karta Eksploruj i więcej.
  • W Messengerze.
  • W Audience Network (tj. w witrynach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej Facebooka).

Co umożliwia Menedżer reklam Facebooka?

  • Tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
  • Szczegółowe zarządzanie miejscem wyświetlania reklam.
  • Zarządzanie czasem wyświetlania reklam.
  • Optymalizację kampanii pod szereg zmiennych – demografię, umiejscowienia, urządzenia i więcej.
  • Analizę szerokiego spektrum wyników – realizacji celów, kosztów jednostkowych, skuteczności kampanii, konwersji, przychodów i wiele więcej.

Co należy zrobić, by zacząć korzystać z Menedżera reklam Facebook?

  • Założyć konto Facebook Business (nie mylić z Facebook Suite).
  • Utworzyć w jego ramach konto reklamowe.
  • Podłączyć do konta fanpage (warunek konieczny) i konto Instagram (jeśli je posiadasz).
  • Skonfigurować Pixel (tj. kod śledzący Facebooka) i wprowadzić go na witrynę.
  • Przypisać osoby lub Partnerów do zarządzania kontem reklamowym.

menedżer reklam facebook ads

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Podstawy SEO dla web developera.  Co warto wiedzieć?

Podstawy SEO dla web developera. Co warto wiedzieć?

Optymalizacja strony WWW jest niezbędnym elementem w SEO. Witryna powinna spełniać wymagania algorytmu Google, gdyż ma to istotny wpływ na jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Podstawy SEO dla programisty są kluczową wiedzą, która pomoże web developerowi odpowiedzialnemu za realizację serwisu ułatwić proces budowania widoczności strony w SERP-ach, a także osiągnięcie porozumienia pomiędzy programistą a SEOwcem.

Czytaj więcej
Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Platforma sprzedaży B2B - jakie cechy powinna posiadać?

Rynek e-commerce to dzisiaj nie tylko ciągle rosnąca liczba sklepów internetowych kierujących swoją ofertę do klienta indywidualnego. To również szereg platform, które wspierają procesy sprzedaży B2B i pomagają realizować zamówienia od klientów hurtowych. Czym powinna się charakteryzować dobrze zaprojektowana platforma B2B? O tym poniżej.

Czytaj więcej