Menedżer reklam Facebooka

Czym jest menedżer reklam Facebooka? – Definicja

Menedżer reklam Facebooka umożliwia tworzenie oraz zarządzanie Twoimi kampaniami reklamowymi na Facebooku.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy?

  • Na Facebooku – zaczynając od Feedu i prawej kolumny, przez Stories, po wyszukiwanie i więcej.
  • Na Instagramie – Feed, Stories, karta Eksploruj i więcej.
  • W Messengerze.
  • W Audience Network (tj. w witrynach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej Facebooka).

Co umożliwia Menedżer reklam Facebooka?

  • Tworzenie kampanii, zestawów reklam i reklam.
  • Szczegółowe zarządzanie miejscem wyświetlania reklam.
  • Zarządzanie czasem wyświetlania reklam.
  • Optymalizację kampanii pod szereg zmiennych – demografię, umiejscowienia, urządzenia i więcej.
  • Analizę szerokiego spektrum wyników – realizacji celów, kosztów jednostkowych, skuteczności kampanii, konwersji, przychodów i wiele więcej.

Co należy zrobić, by zacząć korzystać z Menedżera reklam Facebook?

  • Założyć konto Facebook Business (nie mylić z Facebook Suite).
  • Utworzyć w jego ramach konto reklamowe.
  • Podłączyć do konta fanpage (warunek konieczny) i konto Instagram (jeśli je posiadasz).
  • Skonfigurować Pixel (tj. kod śledzący Facebooka) i wprowadzić go na witrynę.
  • Przypisać osoby lub Partnerów do zarządzania kontem reklamowym.

menedżer reklam facebook ads

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej