Modyfikator dopasowania przybliżonego

Modyfikator dopasowania przybliżonego – Definicja

Modyfikator dopasowania przybliżonego wykorzystuje się w Google Ads do zwiększenia kontroli, jaką masz nad słowami kluczowymi. Pozwala on precyzyjniej kierować ruch na reklamy w porównaniu do dopasowania przybliżonego. Jego zastosowanie może zwiększyć trafność wyświetleń kreacji, a przez to podnieść wskaźniki takie jaki CTR czy CR.

Jak to działa?

Wystarczy, że przed wybranymi – istotnymi dla Ciebie – wyrazami w słowach kluczowych dopiszesz plus. Wówczas, Twoje reklamy będą wyświetlać się na takie wyszukiwania, które zawierają w sobie słowa z plusem, uwzględniając przy tym literówki, formy fleksyjne, skróty i akronimy.

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że chcesz promować ofertę plannerów na 2020 rok. W takiej sytuacji możesz zapisać słowo kluczowe używając modyfikatora dopasowania przybliżonego w postaci: +plannery na +2020 rok. Wówczas Twoja reklama wyświetli się osobom wyszukującym zadeklarowaną frazę, ale też pojawi się na hasła takie jak: „plannery 2020”, „ekologiczny planner na 2020 rok w formacie A5” czy „gdzie kupić planner na 2020 rok?”.  Odbiorca nie zobaczy kreacji np. w przypadku hasła: „kalendarz na 2020 rok” czy „planner z czarną okładką”.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej