Modyfikator dopasowania przybliżonego

Modyfikator dopasowania przybliżonego – Definicja

Modyfikator dopasowania przybliżonego wykorzystuje się w Google Ads do zwiększenia kontroli, jaką masz nad słowami kluczowymi. Pozwala on precyzyjniej kierować ruch na reklamy w porównaniu do dopasowania przybliżonego. Jego zastosowanie może zwiększyć trafność wyświetleń kreacji, a przez to podnieść wskaźniki takie jaki CTR czy CR.

Jak to działa?

Wystarczy, że przed wybranymi – istotnymi dla Ciebie – wyrazami w słowach kluczowych dopiszesz plus. Wówczas, Twoje reklamy będą wyświetlać się na takie wyszukiwania, które zawierają w sobie słowa z plusem, uwzględniając przy tym literówki, formy fleksyjne, skróty i akronimy.

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że chcesz promować ofertę plannerów na 2020 rok. W takiej sytuacji możesz zapisać słowo kluczowe używając modyfikatora dopasowania przybliżonego w postaci: +plannery na +2020 rok. Wówczas Twoja reklama wyświetli się osobom wyszukującym zadeklarowaną frazę, ale też pojawi się na hasła takie jak: „plannery 2020”, „ekologiczny planner na 2020 rok w formacie A5” czy „gdzie kupić planner na 2020 rok?”.  Odbiorca nie zobaczy kreacji np. w przypadku hasła: „kalendarz na 2020 rok” czy „planner z czarną okładką”.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

5 powodów, dlaczego SEO wymaga czasu

Jeśli to czytasz, zapewne myślisz o tym, że potrzebujesz działań SEO dla Twojego biznesu. Czujesz już, że lepsza pozycja w Google to więcej Klientów i większe zyski. Tylko… dlaczego to musi aż tyle trwać? Zewsząd słyszysz, że to praca na miesiące, a nawet lata, a Ty chcesz efektów tu i teraz. Czy to możliwe, aby inwestycja w SEO w ciągu miesiąca przyniosła Ci wymierne korzyści na lata?

Czytaj więcej
SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

SEO dla branży edukacyjnej. Jak ją pozycjonować?

W post-pandemicznej rzeczywistości większość biznesów z branży edukacyjnej przeniosła się ze świata offline do online. Konkurencja w internecie rośnie z dnia na dzień. Codziennie pojawiają się tam nowe szkolenia, platformy edukacyjne, trenerzy i coachowie. Publiczne i prywatne uczelnie przeszły na tryb zdalny nauki i pozyskują nowych studentów online. Te nowe rynkowe realia wymuszają na branży edukacyjnej inwestycję w SEO.

Czytaj więcej