Modyfikator dopasowania przybliżonego

Modyfikator dopasowania przybliżonego – Definicja

Modyfikator dopasowania przybliżonego wykorzystuje się w Google Ads do zwiększenia kontroli, jaką masz nad słowami kluczowymi. Pozwala on precyzyjniej kierować ruch na reklamy w porównaniu do dopasowania przybliżonego. Jego zastosowanie może zwiększyć trafność wyświetleń kreacji, a przez to podnieść wskaźniki takie jaki CTR czy CR.

Jak to działa?

Wystarczy, że przed wybranymi – istotnymi dla Ciebie – wyrazami w słowach kluczowych dopiszesz plus. Wówczas, Twoje reklamy będą wyświetlać się na takie wyszukiwania, które zawierają w sobie słowa z plusem, uwzględniając przy tym literówki, formy fleksyjne, skróty i akronimy.

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że chcesz promować ofertę plannerów na 2020 rok. W takiej sytuacji możesz zapisać słowo kluczowe używając modyfikatora dopasowania przybliżonego w postaci: +plannery na +2020 rok. Wówczas Twoja reklama wyświetli się osobom wyszukującym zadeklarowaną frazę, ale też pojawi się na hasła takie jak: „plannery 2020”, „ekologiczny planner na 2020 rok w formacie A5” czy „gdzie kupić planner na 2020 rok?”.  Odbiorca nie zobaczy kreacji np. w przypadku hasła: „kalendarz na 2020 rok” czy „planner z czarną okładką”.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Święta w e-commerce - co zdążysz zrobić w SEO przed świętami?

Czwarty kwartał każdego roku to dla świata e-commerce okres tzw. “żniw”. Mnóstwo okazji zakupowych, specjalnych dat, obok których nie sposób przejść obojętnie i szans na zwiększenie obrotów, na które czeka chyba każdy właściciel sklepu internetowego. Jesteś jednym z nich? W takim razie sprawdź, jak przygotować sklep internetowy na grudniowe oblężenie Klientów w zakresie SEO i pozycjonowania.

Czytaj więcej
Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności w Senuto

Analiza widoczności strony internetowej z perspektywy jej właściciela powinna być niezwykle istotna. W końcu to od niej zależy popularność prowadzonego biznesu w Internecie oraz to jak prezentuje się w wyszukiwarce Google. Podobnie jak w przypadku klasycznych relacji biznesowych, tak i w tych za pośrednictwem sieci, istotne jest budowanie odpowiedniego wizerunku. Za sprawą tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób można zwiększyć popularność swojej witryny internetowej, dzięki możliwościom, jakie daje Senuto.

Czytaj więcej
Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Agencja czy inhouse SEO – co wybrać dla małej firmy?

Prowadzisz małą firmę i chcesz zacząć zdobywać klientów z wyników organicznych wyszukiwarki Google? Inwestycja w SEO może wesprzeć rozwój Twojej działalności w sieci, jednak musisz podjąć decyzję, komu powierzysz realizację działań. Czy lepszym rozwiązaniem w przypadku takiego biznesu jest zatrudnienie inhouse SEO czy skorzystanie z usług agencji?

Czytaj więcej