.animate-view{opacity: 1 !important;}

Ruch Referral

Ruch referral – co to jest?

Ruch referral  to ruch na stronie internetowej, który pojawia się w raportach Google Analytics jako źródło ruchu. Pochodzi z witryn odsyłających, czyli z innych stron internetowych. Aby zaliczyć danego użytkownika do ruchu referral, musi on kliknąć w link prowadzący do naszej strony z innej witryny.

Jak sprawdzić referral w Google Analytics?

Aby sprawdzić, czy nasza strona internetowa posiada  ruch referral  – czyli, czy użytkownicy przechodzą na nią z innych stron internetowych, należy zalogować się do Google Analytics. Po lewej stronie w menu wybieramy “Pozyskiwanie”, a następnie “Cały ruch” i “Kanały”. Google Analytics pokaże nam ruch, jaki posiada nasza strona, w tym referral. Jeśli chcesz sprawdzić, z jakich konkretnie witryn użytkownicy trafiają na Twoją stronę, wystarczy, że wejdziesz w raport “Referral”.

Interesuje Cię temat GA4?

Sprawdź rozmowę Specjalistów  Wojciecha Urbana, SEO R&D Specialist i Tomasza Gnieckiego, SEM Specialist, na temat wad i zalet tego narzędzia!

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM