Baidu

Co to jest Baidu? – Definicja

Baidu jest liderem wśród wyszukiwarek w Chinach (w kraju tym Google stracił swoje panowanie za sprawą wprowadzonej cenzury).

Powstała w 2000 roku, a swoim udziałem obejmuje 64% tamtejszego rynku. Dostępna jest w języku chińskim i japońskim. Jest bardzo prosta w obsłudze, bez zbędnych dodatków.

Baidu co to jest?

Funkcjonalność wyszukiwarki

Wyszukiwarka internetowa Baidu oferuje wiele usług takich jak:

  • internetowa encyklopedia,
  • wyszukiwarka wiadomości, plików mp3 i grafiki,
  • serwis informacyjny,
  • słownik,
  • mapy.

Rozpoczynając działania SEO dla Baidu, warto pamiętać o wartościowych treściach w języku chińskim. Dodatkowo brane są pod uwagę title, meta description i meta keywords. Należy zadbać również o lokalizację witryny na serwerze w Chinach. Linkowanie powinno być naturalne i pochodzić z domen .cn.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksploracja GA4 - jak tworzyć raporty niestandardowe?

Eksplorowanie to nowa sekcja w GA4. Możesz dzięki niech stworzyć raporty niestandardowe. Nie zwlekaj zatem z dodaniem strony do GA4 i poznaj nowe rozwiązanie od Google, zanim statystyki Google Universal zostaną wyłączone. Masz jeszcze sporo czasu – dane w ramach GA Universal będą zbierane do 1 lipca 2022 roku. Wiesz, czym są raporty niestandardowe w GA4? Sprawdź, na czym polegają i jak z nich korzystać.

Czytaj więcej
Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

Wydarzenia marketingowe w 2022, na których warto być

W 2021 roku doszło do wielu wydarzeń marketingowych, które ze względów pandemicznych nie odbyły się w 2020 roku. Powrócił Festiwal SEO, a także inne imprezy związane z marketingiem. Już wiemy, jakie wydarzenia planowane są na ten rok. Będzie się działo! Sprawdźmy, gdzie warto się pojawić w drugim półroczu 2022 roku. Na które wydarzenia marketingowe warto zwrócić szczególną uwagę?

Czytaj więcej