Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Białystok

Pozycjonowanie strony w Białymstoku to same korzyści. Przekonaj się sam i już teraz rozpocznij z nami współpracę!

Pozycjonowanie strony w Białymstoku

Dziś pozycjonowanie witryny to już standard. Dzięki wysokim pozycjom w wynikach organicznych Google, Twoja firma może nabrać wiatru w żagle. Jednak, aby tak się stało, konieczna jest odpowiednio dopasowana strategia SEO. Dowiedź się, w jaki sposób zyskać jeszcze więcej korzyści związanych z pozycjonowaniem!

Pozycjonowanie strony w Białymstoku — dlaczego warto?

Firma, która zyskuje rozpoznawalność w Internecie, notuje znacznie wyższe wyniki sprzedaży, pozostaje w świadomości klientów i może się rozwijać. Brzmi dobrze, prawda? Dlatego tak ważne jest inwestowanie w pozycjonowanie strony w Białymstoku i nie tylko. Nawet jeśli działasz od wielu lat lub dopiero rozpoczynasz przygodę z własnym biznesem, koniecznie rozważ walkę o czołowe pozycje w Google.

Jak pozycjonować stronę w Białymstoku?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Białystok - mapa

Stronę można pozycjonować m.in. lokalnie. Na czym to polega? Otóż do frazy kluczowej, którą wpisują użytkownicy w wyszukiwarce, dodaje się także nazwę miasta. W ten sposób od razu wskazujesz, gdzie świadczysz usługi czy też do kogo chcesz dotrzeć. Pozycjonowanie lokalne w Białymstoku to opłacalna opcja, która daje oczekiwane efekty znacznie szybciej i wiąże się z niższymi kosztami. W dodatku frazy mają sporą liczbę wyszukań w miesiącu, dlatego jest o co walczyć.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Usługi stolarskie Białystok50
Meble Białystok1600
Hydraulik Białystok590
Drogeria Białystok110

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Już rozumiesz, dlaczego pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie najkorzystniejsze? Znakomicie! Jednak, zanim skontaktujesz się z nami, aby czym prędzej rozpocząć współpracę, daj nam jeszcze chwilę. Chętnie wskażemy Ci ciekawą strategię, która sprytnie pozwoli Ci dotrzeć do lokalnych odbiorców. Mowa tutaj o pozycjonowaniu lokalnym z nastawieniem na frazy szerokie. Ta metoda polega na tym, że wybierane są słowa kluczowe, składające się z większej liczby wyrazów, do których została dodana nazwa miejscowości — w tym przypadku Białystok. Wtedy maksymalnie zwiększasz konwersję i jesteś w stanie przechytrzyć konkurencję.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Białystok210
Pozycjonowanie stron Białystok210
Pozycjonowanie stron www Białystok20
Pozycjonowanie stron internetowych Białystok10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Białymstoku

Badania wskazują, że nadal wielu klientów woli dokonywać zakupu stacjonarnie. Jednak ze względu na brak czasu i ciągły dostęp do Internetu wolą oni najpierw przejrzeć asortyment i sprawdzić ceny w sieci. Zatem już teraz możesz połączyć te dwie kwestie. W jaki sposób? Po prostu postaw na pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego. To sprawi, że mieszkańcy Białegostoku będą mogli poznać ofertę Twojego sklepu w sieci — czy też zamówić i odebrać w sklepie produkt. Jednak w razie potrzeby, zanim sfinalizują zakup, zyskają możliwość sprawdzenia jakości towaru w sklepie stacjonarnym. W ten sposób zwiększysz jednocześnie ruch w sklepie online i w stacjonarnym! Spowoduje to także wzrost zysków oraz większe zasięgi.

Pozycjonowanie stron Białystok
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Białystok„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Białymstoku.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ - najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Białymstoku

Nie. Możesz połączyć stronę z wizytówką Google, ale nie masz obowiązku tego robić. Jeśli dopiero otwierasz swoją firmę, to możesz postawić na początku jedynie na dopracowanie wizytówki i po kilku miesiącach zainwestować w stronę czy w pozycjonowanie lokalne.

Nie. Sam możesz zdecydować, w jakich miastach opłaca Ci się pozycjonować. Oczywiście chętnie pomożemy Ci podjąć najkorzystniejszą decyzję.

Trudno z góry określić, ile będzie Cię kosztowało pozycjonowanie strony w Białymstoku. Dlaczego? Potrzebna jest do tego analiza konkurencji w Twojej branży, sprawdzenie autorytetu Twojej strony czy tego, w jakim stopniu jest ona zoptymalizowana. Duży wpływ na cenę ma również konkurencyjność słów kluczowych w danym mieście. Chętnie wykonamy dla Ciebie darmową wycenę.

Istnieje kilka wskazówek — wybierz miasto, gdzie znajduje się siedziba firmy, oddziały oraz największa grupa klientów. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi będziemy w stanie określić, jakie inne miasta mają duży potencjał w Twoim przypadku.

Białystok a biznes — czy warto?

Białystok jest stolicą województwa podlaskiego i ma powierzchnię 102,12 km2. W mieście żyje 297 554 osób. Białystok leży nad rzeką Białą. Na terenie miasta znajduje się wiele dużych firm, specjalizujących się w przemyśle włókienniczym czy elektromaszynowym. Oprócz tego powstaje tam wiele firm budowlanych, hut szkła czy przedsiębiorstw zajmujących się handlem oraz przemysłem drzewnym. Można śmiało powiedzieć, że miasto uchodzi za centrum kultury, administracji, nauki i gospodarki w regionie. Stanowi zatem znakomity region do rozwijania własnego biznesu, gdyż konkurencyjność w wielu branżach nie jest zbyt wysoka, ale za to potencjał bardzo wysoki.

Białystok – ciekawostki

  • Białystok jest położony na siedmiu wzgórzach — podobnie jak Rzym.
  • Blisko ⅓ miasta to tereny zielone.
  • Na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku wykonane zostało pierwsze zapłodnienie in vitro w Polsce.
  • Jedna z asteroid nazywa się Bialystock i została nadana na cześć miasta.

Wspierane technologie

Przez wiele lat naszej pracy mieliśmy do czynienia z wieloma różnymi CMS-ami. Dzięki temu doskonale radzimy sobie w pracy z indywidualnymi, zagranicznymi oraz z polskimi systemami zarządzania treścią.

Wykorzystywane narzędzia

Sekretem naszej efektywności jest obsługa wielu specjalistycznych narzędzi. To one są kluczem podczas analizy i one też potwierdzają, że przyjęta strategia była prawidłowo dobrana.