Dziś coraz więcej firm chce docierać do swoich klientów także przy pomocy Internetu. To doskonała okazja, aby rozszerzyć swój zasięg czy też znaleźć nowych klientów w Bochni. Przeczytaj, ile jeszcze może zyskać Twoja firma na pozycjonowaniu i co należy zrobić, żeby to wszystko osiągnąć.
Bochnia to niewielkie miasto, gdzie konkurencyjność na poszczególne frazy nie jest zbyt wysoka. Dlatego bez obaw warto tam pozycjonować swoje witryny internetowe. Najważniejsze jest to, żeby poświęcić czas i wykorzystać całą wiedzę na temat algorytmów Google w trakcie dobierania najkorzystniejszych słów kluczowych. To właśnie stanie się przepustką do wyższych zysków oraz zwiększania ruchu na stronie.
Czy wiesz, że pozycjonowanie można podzielić na wiele rodzajów? Jednym z nich jest działanie lokalne, które jest ukierunkowane na konkretną lokalizację. Dzięki temu, że do frazy kluczowej związanej z Twoją ofertą dodasz miasto Bochnia lub jakiekolwiek inne, trafisz do osób, które w tym miejscu chcą skorzystać z konkretnych usług lub zakupić jakieś produkty. Istotną zaletą fraz kluczowych lokalnych jest to, że przyciągają całkiem sporą liczbę wyświetleń, ale przy tym wszystkim mają mniejszą konkurencyjność. To rozwiązanie idealne, które koniecznie musisz wypróbować. Jak? Oczywiście poprzez zlecenie nam pozycjonowania lokalnego.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Bochnia | 1000 |
Kwiaciarnia Bochnia | 480 |
Hydraulik Bochnia | 110 |
Bochnia meble | 110 |
Największą zaletą pozycjonowania lokalnego jest mniejsza konkurencyjność. Jednak musisz wiedzieć, że tutaj wiele zależy od wielkości miasta i branży. Dlatego ciekawą opcją, która zwiększy konwersję i sprawi, iż efekty staną się szybciej widoczne, jest pozycjonowanie lokalne szerokie. Wykorzystuje ono frazy złożone z wielu wyrazów oraz nazwę miasta, np. Bochnia. Dzięki temu zawsze dotrzesz do tych osób, które naprawdę poszukują takich specjalistów jak Ty, czy produktów, które oferujesz.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Bochnia | 20 |
Pozycjonowanie stron Bochnia | 10 |
SEO Bochnia | 10 |
Pozycjonowanie lokalne strony to już standard, do którego szczególnie zachęcamy. Jednak warto wziąć pod uwagę również lokalne pozycjonowanie sklepu internetowego. Takie rozwiązanie może przynieść naprawdę sporo różnych korzyści — praktycznych, finansowych, ale też prestiżowych.
Pozycjonowany sklep jest prawidłowo zoptymalizowany pod wyszukiwarkę, ale też pod użytkowników. Dzięki temu jest czytelniejszy, ma wysokiej jakości treści, które ułatwiają zakupy oraz działa sprawniej. Badania pokazują także, że pozycjonowanie przyczynia się nawet do zwiększenia liczby osób, które odwiedzają osobiście sklep stacjonarny. Decydując się na wdrożenie strategii SEO, można dopasować takie frazy kluczowe, które najchętniej wpisują mieszkańcy Bochni, a tym samym pomóc im odnaleźć Twój sklep i zwiększyć sprzedaż.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa “Bochnia“.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bochni.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Adres strony internetowej możesz, ale nie musisz umieścić w wizytówce w Mapach Google.
Nie. Jeśli chcesz, możesz pozycjonować swoją stronę nawet w miastach, w których nigdy nie byłeś. Ważne, żeby faktycznie Ci się to opłacało.
Zawsze ustalamy cenę za usługi związane z pozycjonowanie witryny na podstawie szczegółowej analizy. Wtedy jesteśmy w stanie ustalić, ile pracy będzie wymagało wyniesienie Twojej witryny na pierwsze pozycje w Google, i jak dużo czasu będzie do tego potrzebne. Duże znaczenie ma tutaj konkurencyjność fraz kluczowych, jakie zostaną wybrane.
Oczywiście, że tak! Chętnie podpowiemy Ci, gdzie szczególnie opłaca Ci się pozycjonować swoją stronę www czy sklep internetowy. Koniecznie napisz do nas w tej sprawie!
Bochnia znajduje się w województwie małopolskim i leży nad rzeką Rabą. Według danych GUS-u z 2019 roku ludność tego miasta liczy 29 718 osób. Jeśli chodzi o powierzchnię, to wynosi ona 29,9 km2. Co sprawia, że na km2 mieszka ok. 993,9 osób.
Bochnia słynie przede wszystkim ze swojej kopalni soli. Jednak na jej terenie kwitnie też przedsiębiorczość — zarejestrowano tam ok. 30 dużych zakładów pracy z branży przemysłowej, a do tego ponad 1000 firm z sektora usługowego. Może to świadczyć o tym, że zapotrzebowanie na fachowców z branży budowlanej czy przemysłowej jest naprawdę spore w tej okolicy, dlatego tak chętnie otwierane są tam nowe przedsiębiorstwa. Prowadzi to do powstania większej konkurencji, ale nie na tyle dużej, żeby znalezienie się w TOP 3 było niemożliwe.
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.