Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Bochnia

Chcesz zacząć pozycjonować swoją witrynę w Bochni? Chętnie zdradzimy, co zrobić, żeby osiągnąć oczekiwane efekty.

Pozycjonowanie stron w Bochni

Dziś coraz więcej firm chce docierać do swoich klientów także przy pomocy Internetu. To doskonała okazja, aby rozszerzyć swój zasięg czy też znaleźć nowych klientów w Bochni. Przeczytaj, ile jeszcze może zyskać Twoja firma na pozycjonowaniu i co należy zrobić, żeby to wszystko osiągnąć.

Pozycjonowanie strony w Bochni — dlaczego warto?

Bochnia to niewielkie miasto, gdzie konkurencyjność na poszczególne frazy nie jest zbyt wysoka. Dlatego bez obaw warto tam pozycjonować swoje witryny internetowe. Najważniejsze jest to, żeby poświęcić czas i wykorzystać całą wiedzę na temat algorytmów Google w trakcie dobierania najkorzystniejszych słów kluczowych. To właśnie stanie się przepustką do wyższych zysków oraz zwiększania ruchu na stronie.

Jak pozycjonować stronę w Bochni?

1. Pozycjonowanie lokalne

Bochnia pozycjonowanie mapa

Czy wiesz, że pozycjonowanie można podzielić na wiele rodzajów? Jednym z nich jest działanie lokalne, które jest ukierunkowane na konkretną lokalizację. Dzięki temu, że do frazy kluczowej związanej z Twoją ofertą dodasz miasto Bochnia lub jakiekolwiek inne, trafisz do osób, które w tym miejscu chcą skorzystać z konkretnych usług lub zakupić jakieś produkty. Istotną zaletą fraz kluczowych lokalnych jest to, że przyciągają całkiem sporą liczbę wyświetleń, ale przy tym wszystkim mają mniejszą konkurencyjność. To rozwiązanie idealne, które koniecznie musisz wypróbować. Jak? Oczywiście poprzez zlecenie nam pozycjonowania lokalnego.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Bochnia1000
Kwiaciarnia Bochnia480
Hydraulik Bochnia110
Bochnia meble110

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Największą zaletą pozycjonowania lokalnego jest mniejsza konkurencyjność. Jednak musisz wiedzieć, że tutaj wiele zależy od wielkości miasta i branży. Dlatego ciekawą opcją, która zwiększy konwersję i sprawi, iż efekty staną się szybciej widoczne, jest pozycjonowanie lokalne szerokie. Wykorzystuje ono frazy złożone z wielu wyrazów oraz nazwę miasta, np. Bochnia. Dzięki temu zawsze dotrzesz do tych osób, które naprawdę poszukują takich specjalistów jak Ty, czy produktów, które oferujesz.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Bochnia20
Pozycjonowanie stron Bochnia10
SEO Bochnia10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Bochni

Pozycjonowanie lokalne strony to już standard, do którego szczególnie zachęcamy. Jednak warto wziąć pod uwagę również lokalne pozycjonowanie sklepu internetowego. Takie rozwiązanie może przynieść naprawdę sporo różnych korzyści — praktycznych, finansowych, ale też prestiżowych.

Pozycjonowany sklep jest prawidłowo zoptymalizowany pod wyszukiwarkę, ale też pod użytkowników. Dzięki temu jest czytelniejszy, ma wysokiej jakości treści, które ułatwiają zakupy oraz działa sprawniej. Badania pokazują także, że pozycjonowanie przyczynia się nawet do zwiększenia liczby osób, które odwiedzają osobiście sklep stacjonarny. Decydując się na wdrożenie strategii SEO, można dopasować takie frazy kluczowe, które najchętniej wpisują mieszkańcy Bochni, a tym samym pomóc im odnaleźć Twój sklep i zwiększyć sprzedaż.

Pozycjonowanie stron Bochnia
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Bochnia„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Bochni.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Bochni

Nie. Adres strony internetowej możesz, ale nie musisz umieścić w wizytówce w Mapach Google.

Nie. Jeśli chcesz, możesz pozycjonować swoją stronę nawet w miastach, w których nigdy nie byłeś. Ważne, żeby faktycznie Ci się to opłacało.

Zawsze ustalamy cenę za usługi związane z pozycjonowanie witryny na podstawie szczegółowej analizy. Wtedy jesteśmy w stanie ustalić, ile pracy będzie wymagało wyniesienie Twojej witryny na pierwsze pozycje w Google, i jak dużo czasu będzie do tego potrzebne. Duże znaczenie ma tutaj konkurencyjność fraz kluczowych, jakie zostaną wybrane.

Oczywiście, że tak! Chętnie podpowiemy Ci, gdzie szczególnie opłaca Ci się pozycjonować swoją stronę www czy sklep internetowy. Koniecznie napisz do nas w tej sprawie!

Bochnia a biznes — czy warto?

Bochnia znajduje się w województwie małopolskim i leży nad rzeką Rabą. Według danych GUS-u z 2019 roku ludność tego miasta liczy 29 718 osób. Jeśli chodzi o powierzchnię, to wynosi ona 29,9 km2. Co sprawia, że na km2 mieszka ok. 993,9 osób.

Bochnia słynie przede wszystkim ze swojej kopalni soli. Jednak na jej terenie kwitnie też przedsiębiorczość — zarejestrowano tam ok. 30 dużych zakładów pracy z branży przemysłowej, a do tego ponad 1000 firm z sektora usługowego. Może to świadczyć o tym, że zapotrzebowanie na fachowców z branży budowlanej czy przemysłowej jest naprawdę spore w tej okolicy, dlatego tak chętnie otwierane są tam nowe przedsiębiorstwa. Prowadzi to do powstania większej konkurencji, ale nie na tyle dużej, żeby znalezienie się w TOP 3 było niemożliwe.

Bochnia – kilka ciekawostek:

  • W Bochni znajduje się najstarsza kopalnia w Europie.
  • W średniowieczu kopalnia soli w Bochni była kluczowym ośrodkiem gospodarczym w tym rejonie.
  • Ponad 59% terenu Bochni to użytki rolne.
  • Bochnia jest najstarszym miastem, znajdującym się w Małopolsce, a pierwsze zapiski na jej temat sięgają 1198 roku.

Wspierane technologie

Dotąd pracowaliśmy już przy różnych systemach zarządzania treścią — w tym przy polskich, zagranicznych i dedykowanych.

Wykorzystywane narzędzia

Podczas naszej pracy wykorzystujemy wiele różnych narzędzi, dzięki którym możemy obserwować efekty naszej pracy i podnosić efektywność naszych usług.