Dzięki pozycjonowaniu strony w Gdańsku możesz wreszcie trafić ze swoją ofertą do szerszego grona odbiorców. Najważniejsze jest jednak to, aby postępować według wytycznych Google, dopasować strategię i działać zgodnie z planem. Dowiedz się, w jaki sposób Twoja konkurencja znalazła się w TOP10, i jak ich skutecznie wyprzedzić.
Gdańsk to miasto, cechujące się wieloma perspektywami, ale też sporą konkurencją w niektórych branżach. Dlatego też, kiedy chcesz zostać liderem, musisz postawić na niezawodną strategię SEO. Przemyślanie dobrane słowa kluczowe sprawiają, że Twoja strona może już wkrótce znacząco zwiększyć liczbę wyświetleń. Do tego klienci odkryją Twoją ofertę i będą chętniej na nią stawiać.
Dziś sporą popularnością cieszy się pozycjonowanie lokalne. W końcu, kiedy Twoja firma działa w Gdańsku, to bardziej opłaca Ci się kierować swoją ofertę bezpośrednio do tamtejszych klientów, niż do osób z całej Polski. W ten sposób zmniejszasz liczbę rywali, z którymi musisz stoczyć bitwę o czołowe pozycje w Google. W konsekwencji sprawi to, że koszty związane z pozycjonowaniem staną się niższe, a efekty pozytywnie Cię zaskoczą. W dodatku frazy kluczowe, które wybierzesz, będą wyróżniały się mniejszą konkurencyjnością, z kolei liczba wyświetleń nadal będzie zadowalająca, co możesz zaobserwować poniżej.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Krawcowa Gdańsk | 880 |
Sklep zoologiczny Gdańsk | 1600 |
Sklep papierniczy Gdańsk | 1300 |
Meble Gdańsk | 1000 |
Następnie możesz zdecydować się na jeszcze bardziej konkretne działanie, czyli na pozycjonowanie lokalne szerokie. Polega ono na dobraniu fraz składających się z jeszcze większej liczby wyrazów, a wśród nich znajduje się także nazwa miasta, dzielnicy czy ulicy. Takie konkretne słowa kluczowe są wpisywane przez osoby najbardziej zdecydowane oraz wiedzące, czego poszukują w Internecie. Nie tylko cechują się one jeszcze większą konwersją, ale przy tym mają małą konkurencję i osiągnięcie TOP3 w krótkim czasie staje się znacznie łatwiejsze.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Gdańsk | 170 |
Pozycjonowanie stron Gdańsk | 140 |
Agencja SEO Gdańsk | 50 |
Pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk | 70 |
Lokalnie możesz pozycjonować zarówno stronę internetową, jak i sklep online. Nie każdy wie, ale działania związane z promowaniem witryny w wynikach organicznych mogą przynieść sporo korzyści także dla biznesu stacjonarnego. W końcu wielu klientów woli kupować dopiero po obejrzeniu towaru na żywo. Jednak nie chcą też oni tracić czasu na przeglądanie całego asortymentu w sklepie stacjonarnym. Właśnie dlatego najpierw szukają towarów w Internecie — by porównać ceny, sprawdzić, czy dany sklep oferuje produkty, których oczekują itd. Dopiero później idą sklepu stacjonarnego i kupują. Pozycjonowanie sklepu daje jeszcze więcej korzyści oprócz wzrostu ruchu czy sprzedaży — witryny działają sprawniej, mają wartościowe opisy produktów i na bieżąco są optymalizowane.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gdańsk„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gdańsku.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Jednak, kiedy zależy Ci na tym, aby wykorzystać wszystkie skuteczne sposoby na zwiększenie widoczności w sieci, to koniecznie nie ignoruj korzyści, jakie daje wizytówka w Mapach Google.
To naprawdę złożone i trudne pytanie. Chętnie odpowiemy na nie, gdy podasz nam odrobinę więcej szczegółów, tj. w jakiej branży działasz, czy chcesz postawić na pozycjonowanie lokalne, czy Twoja strona została zoptymalizowana oraz jaki ma autorytet. Do tego duże znaczenie ma konkurencyjność fraz kluczowych.
To jedno z tych pytań, na które należy odpowiedzieć — to zależy. Pozycjonowanie to proces stały i aby efekty się utrzymywały należy go prowadzić ciągle. A kiedy pojawią się pierwsze efekty? Wiąże się to z konkurencyjnością w danej branży i doborem konkretnych słów kluczowych. Jednak w przypadku pozycjonowania lokalnego w Gdańsku na pierwsze efekty zapewne nie będziesz musiał długo czekać.
Owszem, jeśli chcesz zyskać rozpoznawalność i nowych klientów także z innych miast, to nic nie stoi na przeszkodzie.
Gdańsk to jedno z najbardziej nastrojowych miast w Polsce. W dodatku ma także bardzo bogatą historię. To tutaj rodziła się „Solidarność” i tutaj oficjalnie wybuchła II Wojna Światowa. W Gdańsku oficjalnie mieszka ok. 470 907 osób, a jego powierzchnia liczy 263,44 km².
Dziś to miasto, które przyciąga turystów, a co za tym idzie, zachęca do inwestowania w nieruchomości i w wynajem. Obecnie zarejestrowanych jest tam ok. 52 tysiące przedsiębiorstw — z czego aż 10 notowanych jest na liście 500 największych polskich firm. Dzięki swojej lokalizacji Gdańsk jest dobrym miejscem do otwarcia i promowania swojej działalności. Szczególnie kiedy zamierzasz wejść także na rynek zagraniczny.
Gdańsk – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.