Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Gdańsk

Chcesz wybrać najlepszych specjalistów, zajmujących się pozycjonowaniem w Gdańsku? Zatem trafiłeś znakomicie!

Pozycjonowanie strony w Gdańsku

Dzięki pozycjonowaniu strony w Gdańsku możesz wreszcie trafić ze swoją ofertą do szerszego grona odbiorców. Najważniejsze jest jednak to, aby postępować według wytycznych Google, dopasować strategię i działać zgodnie z planem. Dowiedz się, w jaki sposób Twoja konkurencja znalazła się w TOP10, i jak ich skutecznie wyprzedzić.

Pozycjonowanie strony w Gdańsku — dlaczego warto?

Gdańsk to miasto, cechujące się wieloma perspektywami, ale też sporą konkurencją w niektórych branżach. Dlatego też, kiedy chcesz zostać liderem, musisz postawić na niezawodną strategię SEO. Przemyślanie dobrane słowa kluczowe sprawiają, że Twoja strona może już wkrótce znacząco zwiększyć liczbę wyświetleń. Do tego klienci odkryją Twoją ofertę i będą chętniej na nią stawiać.

Jak pozycjonować stronę w Gdańsku?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie w Gdańsku - mapa

Dziś sporą popularnością cieszy się pozycjonowanie lokalne. W końcu, kiedy Twoja firma działa w Gdańsku, to bardziej opłaca Ci się kierować swoją ofertę bezpośrednio do tamtejszych klientów, niż do osób z całej Polski. W ten sposób zmniejszasz liczbę rywali, z którymi musisz stoczyć bitwę o czołowe pozycje w Google. W konsekwencji sprawi to, że koszty związane z pozycjonowaniem staną się niższe, a efekty pozytywnie Cię zaskoczą. W dodatku frazy kluczowe, które wybierzesz, będą wyróżniały się mniejszą konkurencyjnością, z kolei liczba wyświetleń nadal będzie zadowalająca, co możesz zaobserwować poniżej.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Krawcowa Gdańsk 880
Sklep zoologiczny Gdańsk 1600
Sklep papierniczy Gdańsk 1300
Meble Gdańsk 1000

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Następnie możesz zdecydować się na jeszcze bardziej konkretne działanie, czyli na pozycjonowanie lokalne szerokie. Polega ono na dobraniu fraz składających się z jeszcze większej liczby wyrazów, a wśród nich znajduje się także nazwa miasta, dzielnicy czy ulicy. Takie konkretne słowa kluczowe są wpisywane przez osoby najbardziej zdecydowane oraz wiedzące, czego poszukują w Internecie. Nie tylko cechują się one jeszcze większą konwersją, ale przy tym mają małą konkurencję i osiągnięcie TOP3 w krótkim czasie staje się znacznie łatwiejsze.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalna Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Gdańsk 170
Pozycjonowanie stron Gdańsk 140
Agencja SEO Gdańsk 50
Pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk 70

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Gdańsku

Lokalnie możesz pozycjonować zarówno stronę internetową, jak i sklep online. Nie każdy wie, ale działania związane z promowaniem witryny w wynikach organicznych mogą przynieść sporo korzyści także dla biznesu stacjonarnego. W końcu wielu klientów woli kupować dopiero po obejrzeniu towaru na żywo. Jednak nie chcą też oni tracić czasu na przeglądanie całego asortymentu w sklepie stacjonarnym. Właśnie dlatego najpierw szukają towarów w Internecie — by porównać ceny, sprawdzić, czy dany sklep oferuje produkty, których oczekują itd. Dopiero później idą sklepu stacjonarnego i kupują. Pozycjonowanie sklepu daje jeszcze więcej korzyści oprócz wzrostu ruchu czy sprzedaży — witryny działają sprawniej, mają wartościowe opisy produktów i na bieżąco są optymalizowane.

Pozycjonowanie w Gdańsku - mapa
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gdańsk„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gdańsku.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ - najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Gdańsku

Nie. Jednak, kiedy zależy Ci na tym, aby wykorzystać wszystkie skuteczne sposoby na zwiększenie widoczności w sieci, to koniecznie nie ignoruj korzyści, jakie daje wizytówka w Mapach Google.

To naprawdę złożone i trudne pytanie. Chętnie odpowiemy na nie, gdy podasz nam odrobinę więcej szczegółów, tj. w jakiej branży działasz, czy chcesz postawić na pozycjonowanie lokalne, czy Twoja strona została zoptymalizowana oraz jaki ma autorytet. Do tego duże znaczenie ma konkurencyjność fraz kluczowych.

To jedno z tych pytań, na które należy odpowiedzieć — to zależy. Pozycjonowanie to proces stały i aby efekty się utrzymywały należy go prowadzić ciągle. A kiedy pojawią się pierwsze efekty? Wiąże się to z konkurencyjnością w danej branży i doborem konkretnych słów kluczowych. Jednak w przypadku pozycjonowania lokalnego w Gdańsku na pierwsze efekty zapewne nie będziesz musiał długo czekać.

Owszem, jeśli chcesz zyskać rozpoznawalność i nowych klientów także z innych miast, to nic nie stoi na przeszkodzie.

Gdańsk a biznes — czy warto?

Gdańsk to jedno z najbardziej nastrojowych miast w Polsce. W dodatku ma także bardzo bogatą historię. To tutaj rodziła się „Solidarność” i tutaj oficjalnie wybuchła II Wojna Światowa. W Gdańsku oficjalnie mieszka ok. 470 907 osób, a jego powierzchnia liczy 263,44 km².

Dziś to miasto, które przyciąga turystów, a co za tym idzie, zachęca do inwestowania w nieruchomości i w wynajem. Obecnie zarejestrowanych jest tam ok. 52 tysiące przedsiębiorstw — z czego aż 10 notowanych jest na liście 500 największych polskich firm. Dzięki swojej lokalizacji Gdańsk jest dobrym miejscem do otwarcia i promowania swojej działalności. Szczególnie kiedy zamierzasz wejść także na rynek zagraniczny.

Gdańsk – kilka ciekawostek:

  • W Gdańsku znajduje się jedna z największych w Europie świątyń — Bazylika Mariacka.
  • Krzyżacy panowali w Gdańsku 150 lat.
  • Nawet wygrana Bitwa pod Grunwaldem nie dała wolności Gdańsku, który nadal pozostawał pod wpływami Krzyżaków.
  • W Gdańsku mają miejsce największe na świecie targi bursztynu.

Wspierane technologie

Dotąd podczas wykonywania naszych obowiązków pracowaliśmy przy wielu różnych systemach zarządzania treścią. W tym gronie znalazły się polskie, zagraniczne oraz dedykowane CMS-y.

Wykorzystywane narzędzia

Jesteśmy pewni, że sekretem naszej skuteczności jest doświadczenie naszych pracowników. Jednak duże znaczenie ma też możliwość korzystania ze specjalistycznych narzędzi, wśród których znajdują się: