Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Gliwice
Zamierzasz zacząć pozycjonować swoją stronę www? Przekonaj się, jak zyskać dzięki temu sporo istotnych korzyści!
Pozycjonowanie strony w Gliwicach
Właściciele witryn internetowych podejmują różne działania, które mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, zyskanie nowych klientów, a co za tym idzie osiągnięcie, jak najwyższej sprzedaży. Oczywiście wszystko to jest możliwe. Jak? Dzięki stworzeniu przemyślanej strategii SEO i pozycjonowaniu strony.
Pozycjonowanie strony w Gliwicach — dlaczego warto?
Dzięki pozycjonowaniu witryny internetowej w Gliwicach możesz skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. To bardzo ważne, gdyż użytkownicy częściej wybierają firmy, które zajmują miejsca w TOP 3 w wynikach wyszukiwania Google. Kiedy zainwestujesz w pozycjonowanie, to uznają, że jesteś liderem w swojej branży i zyskasz prestiż oraz ich zaufanie.
Jak pozycjonować stronę w Gliwicach?
1. Pozycjonowanie lokalne
Skoro chcesz zdecydować się na pozycjonowanie swojej strony, to chętnie doradzimy Ci, która strategia przynosi najwięcej korzyści. Jedna z opcji skupia się na działaniach lokalnych. W tym przypadku dobrane zostają tak słowa kluczowe, żeby zawierały nazwę miasta lub konkretnego obszaru. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujesz pewność, że trafiasz przede wszystkim do lokalnej społeczności. Frazy tego typu cechują się mniejszą konkurencyjnością, ale jednocześnie sporą liczbą wyświetleń, o czym świadczą poniższe dane. Jak widzisz, warto walczyć o tych użytkowników!
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Gliwice | 4400 |
Noclegi Gliwice | 1000 |
Kwiaciarnia Gliwice | 2400 |
Meble Oświęcim | 480 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Kolejną możliwością jest pozycjonowanie lokalne w Gliwicach z nastawieniem na frazy szerokie. Polega ono na wybraniu jeszcze bardziej szczegółowych słów kluczowych, tj. składających się z większej liczby wyrazów. Być może cechują się one mniejszą liczbą wyświetleń, ale jednocześnie są łatwiejsze do pozycjonowania, mają wyższą konwersję i docierają do osób naprawdę zdecydowanych.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Gliwice | 140 |
Pozycjonowanie stron Gliwice | 70 |
Pozycjonowanie stron internetowych Gliwice | 30 |
SEO Gliwice | 30 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Gliwicach
Pozycjonowanie sklepu internetowego to znakomity sposób, żeby zaistnieć w sieci i dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Co ciekawe, to znakomita opcja dla przedsiębiorców, którzy posiadają zarówno sklep internetowy, jak i stacjonarny. Dzięki postawieniu na działania lokalne tj. na pozycjonowanie sklepu w Gliwicach dotrzesz do mieszkańców tego miasta, co będzie wiązało się zarówno ze zwiększeniem sprzedaży online, jak i z większą liczbą odwiedzin w stacjonarnym oddziale.
Zresztą działania SEO opierają się w dużej mierze na tworzeniu wartościowych, sprzedażowych i zoptymalizowanych treści, które umieszczane są w obrębie witryn. Dzięki nim Twój sklep zyska unikatowość i szybciej wyląduje w TOP 3 w Google.
Jednak zanim zostaną rozpoczęte prace związane z pozycjonowaniem, konieczne jest zadbanie o prawidłową optymalizację nie tylko treści, ale też techniczną.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Gliwicach
Nie. Jeśli nie chcesz, nie musisz być w Mapach Google. Jednak dzięki tej opcji na pewno zwiększysz swoją widoczność, więc naprawdę warto poświęcić chwilę na uzupełnienie wszystkich danych i dodanie zdjęć.
Nie. Możliwość połączenia wizytówki ze stroną jest całkowicie dobrowolne i nieprzymusowe.
Zarówno w Gliwicach, jak i w innych miastach możesz mieć do czynienia ze sporą konkurencyjnością. Wtedy strzałem w dziesiątkę będą szerokie słowa kluczowe, składające się z większej liczby wyrazów. Jednak podczas dobierania fraz zawsze konieczna jest analiza. Dzięki specjalistycznym narzędziom dowiesz się, ile wyszukań notują poszczególne słowa kluczowe, jaka jest ich konkurencyjność i czy inne firmy też na nie stawiają.
Oczywiście! Jeśli chcesz, możesz wytypować naprawdę sporo różnych miast. Swój wybór warto jednak zawsze argumentować dogłębną analizą.
Gliwice a biznes — czy warto?
Gliwice to miasto położone nad rzeką Kłodnicą w województwie śląskim. Wielkość miasta to 133,88 km2. Natomiast liczba mieszkańców wynosi 181 309 osób.
Na terenie miasta znajduje się kopalnia węgla, ale też firma produkująca czołgi oraz maszyny budowlane, a także jedno z największych przedsiębiorstw dystrybuujących odczynniki chemiczne. Z kolei w strefie gospodarczej nieopodal miasta, gdzie Gliwice mają swoje udziały, znajduje się fabryka Opel Manufacturing Poland oraz japońska firma NGK Ceramics.
Gliwice w dużym stopniu stawiają na nowe technologie i przedsiębiorczość, co sprawia, że warto rozwijać tutaj swoją firmę. Jednym z najlepszych sposobów na osiągnięcie sukcesu w tym rejonie jest jednak dotarcie do klientów poprzez Internet, a przede wszystkim wykorzystując pozycjonowanie lokalne.
Gliwice – kilka ciekawostek:
- Gliwice uzyskały prawa miejskie jeszcze przed 1276 rokiem.
- Pierwszy tramwaj zaczął kursować po Gliwicach w 1894 roku i do dziś każdy może podróżować tam w taki sposób.
- W 1601 roku miał miejsce wielki pożar Gliwic, podczas którego spłonęło całe miasto.
- W XIV w. powstały w Gliwicach mury obronne z fosą. Jedyny wjazd do miasta odbywał się wtedy przez Bramę Białą oraz Bramę Czarną.
Wspierane technologie
Pracowaliśmy dotąd przy różnych systemach zarządzania treścią, czyli CMS-ach — polskich, ale też zagranicznych.















Wykorzystywane narzędzia
Wykorzystujemy w trakcie naszej pracy wiele niezwykle przydatnych narzędzi. Oto one:











