Właściciele witryn internetowych podejmują różne działania, które mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, zyskanie nowych klientów, a co za tym idzie osiągnięcie, jak najwyższej sprzedaży. Oczywiście wszystko to jest możliwe. Jak? Dzięki stworzeniu przemyślanej strategii SEO i pozycjonowaniu strony.
Dzięki pozycjonowaniu witryny internetowej w Gliwicach możesz skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. To bardzo ważne, gdyż użytkownicy częściej wybierają firmy, które zajmują miejsca w TOP 3 w wynikach wyszukiwania Google. Kiedy zainwestujesz w pozycjonowanie lokalne, to uznają, że jesteś liderem w swojej branży i zyskasz prestiż oraz ich zaufanie.
Skoro chcesz zdecydować się na pozycjonowanie swojej strony, to chętnie doradzimy Ci, która strategia przynosi najwięcej korzyści. Jedna z opcji skupia się na działaniach lokalnych. W tym przypadku dobrane zostają tak słowa kluczowe, żeby zawierały nazwę miasta lub konkretnego obszaru. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujesz pewność, że trafiasz przede wszystkim do lokalnej społeczności. Frazy tego typu cechują się mniejszą konkurencyjnością, ale jednocześnie sporą liczbą wyświetleń, o czym świadczą poniższe dane. Jak widzisz, warto walczyć o tych użytkowników!
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Gliwice | 4400 |
Noclegi Gliwice | 1000 |
Kwiaciarnia Gliwice | 2400 |
Meble Gliwice | 480 |
Kolejną możliwością jest pozycjonowanie lokalne w Gliwicach z nastawieniem na frazy szerokie. Polega ono na wybraniu jeszcze bardziej szczegółowych słów kluczowych, tj. składających się z większej liczby wyrazów. Być może cechują się one mniejszą liczbą wyświetleń, ale jednocześnie są łatwiejsze do pozycjonowania, mają wyższą konwersję i docierają do osób naprawdę zdecydowanych.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Gliwice | 140 |
Pozycjonowanie stron Gliwice | 70 |
Pozycjonowanie stron internetowych Gliwice | 30 |
SEO Gliwice | 30 |
Pozycjonowanie sklepu internetowego to znakomity sposób, żeby zaistnieć w sieci i dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją ofertą. Co ciekawe, to znakomita opcja dla przedsiębiorców, którzy posiadają zarówno sklep internetowy, jak i stacjonarny. Dzięki postawieniu na działania lokalne tj. na pozycjonowanie sklepu w Gliwicach dotrzesz do mieszkańców tego miasta, co będzie wiązało się zarówno ze zwiększeniem sprzedaży online, jak i z większą liczbą odwiedzin w stacjonarnym oddziale.
Zresztą działania SEO opierają się w dużej mierze na tworzeniu wartościowych, sprzedażowych i zoptymalizowanych treści, które umieszczane są w obrębie witryn. Dzięki nim Twój sklep zyska unikatowość i szybciej wyląduje w TOP 3 w Google.
Jednak zanim zostaną rozpoczęte prace związane z pozycjonowaniem, konieczne jest zadbanie o prawidłową optymalizację nie tylko treści, ale też techniczną.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Gliwice„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Gliwicach.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Jeśli nie chcesz, nie musisz być w Mapach Google. Jednak dzięki tej opcji na pewno zwiększysz swoją widoczność, więc naprawdę warto poświęcić chwilę na uzupełnienie wszystkich danych i dodanie zdjęć.
Nie. Możliwość połączenia wizytówki ze stroną jest całkowicie dobrowolne i nieprzymusowe.
Zarówno w Gliwicach, jak i w innych miastach możesz mieć do czynienia ze sporą konkurencyjnością. Wtedy strzałem w dziesiątkę będą szerokie słowa kluczowe, składające się z większej liczby wyrazów. Jednak podczas dobierania fraz zawsze konieczna jest analiza. Dzięki specjalistycznym narzędziom dowiesz się, ile wyszukań notują poszczególne słowa kluczowe, jaka jest ich konkurencyjność i czy inne firmy też na nie stawiają.
Oczywiście! Jeśli chcesz, możesz wytypować naprawdę sporo różnych miast. Swój wybór warto jednak zawsze argumentować dogłębną analizą.
Gliwice to miasto położone nad rzeką Kłodnicą w województwie śląskim. Wielkość miasta to 133,88 km2. Natomiast liczba mieszkańców wynosi 181 309 osób.
Na terenie miasta znajduje się kopalnia węgla, ale też firma produkująca czołgi oraz maszyny budowlane, a także jedno z największych przedsiębiorstw dystrybuujących odczynniki chemiczne. Z kolei w strefie gospodarczej nieopodal miasta, gdzie Gliwice mają swoje udziały, znajduje się fabryka Opel Manufacturing Poland oraz japońska firma NGK Ceramics.
Gliwice w dużym stopniu stawiają na nowe technologie i przedsiębiorczość, co sprawia, że warto rozwijać tutaj swoją firmę. Jednym z najlepszych sposobów na osiągnięcie sukcesu w tym rejonie jest jednak dotarcie do klientów poprzez Internet, a przede wszystkim wykorzystując pozycjonowanie lokalne.
Gliwice – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.