Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Katowice
Chcesz zacząć pozycjonować stronę w Katowicach? Przekonaj się, jak możemy Ci w tym pomóc!
Pozycjonowanie strony w Katowicach
Pozycjonowanie stron zwiększy widoczność Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Na wysoką pozycję mają wpływ algorytmy Google, które są regularnie modyfikowane. Dlatego sukces gwarantuje jedynie przemyślana strategia SEO. Przekonaj się, jak my to robimy!
Pozycjonowanie strony w Katowicach — dlaczego warto?
Katowice to jedno z największych miast na Górnym Śląsku. Przy tym jest jednym z najprężniej rozwijających się regionów, co zapewnia nie tylko możliwości, ale wiąże się też ze sporą konkurencją. Dlatego podczas pozycjonowania strony trzeba dokładnie przeanalizować rynek, wdrożyć skuteczną strategię SEO, a także skorzystać z przemyślanych słów kluczowych, które będą gwarantowały sukces.
Jak pozycjonować stronę w Katowicach?
1. Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne w Katowicach polega na wykorzystaniu tzw. fraz lokalnych z uwzględnieniem konkretnego miasta. Dzięki nim zwiększy się widoczność Twojej strony w Internecie. Takie słowa kluczowe są najczęściej wybierane przez użytkowników, którzy szukają produktów i usług w określonej lokalizacji. Z takich haseł korzystają również osoby zamierzające odwiedzić Katowice. Na pewno już z własnego doświadczenia widzisz, jak bardzo takie frazy kluczowe są przydatne. Poza tym, miesięcznie takich wyszukań jest naprawdę sporo, więc skorzystaj z możliwości, jakie zapewnia pozycjonowanie lokalne. Zyskaj również lepszą widoczność na mapach Google.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Katowice | 6600 |
Restauracja Katowice | 12100 |
Notariusz Katowice | 3600 |
Hydraulik Katowice | 720 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Konkretne frazy, które od razu trafią do odpowiedniej grupy użytkowników — właśnie to zapewnia pozycjonowanie lokalne szerokie. Krótkie frazy zazwyczaj są zbyt ogólne, a przy tym charakteryzują się sporą konkurencyjnością. Dlatego wybranie szerokich słów kluczowych typu „tani nocleg Katowice” sprawi, że Twoja strona będzie widoczna dla osób, które chcą odwiedzić Katowice, a przy okazji skutecznie trafiasz do grupy docelowej.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Katowice | 480 |
Pozycjonowanie stron Katowice | 320 |
Pozycjonowanie lokalne Katowice | 20 |
Pozycjonowanie stron internetowych Katowice | 40 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Katowicach
Pozycjonować lokalnie można nie tylko stronę, ale też sklep internetowy. Dzięki wykorzystaniu trafnych fraz kluczowych zwiększy się zarówno ruch organiczny, jak i skutecznie połączysz sprzedaż internetową ze stacjonarną. W końcu duża grupa odbiorców najpierw szuka informacji w sieci, a następnie chce „na żywo” zapoznać się z produktem. Przyczyni się to do tego, że stopniowo zaczniesz notować coraz większą sprzedaż, co na pewno wpłynie też pozytywnie na wzrost zysków. Zwróć też uwagę na to, że pozycjonowanie lokalne sklepu zapewni Ci rozwój, a przy tym sprawi, że witryna będzie jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie. W końcu użyjesz większej liczby słów kluczowych, które umożliwią odnalezienie Twojej strony kolejnej grupie odbiorców.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Katowicach
Nie. Aby zwiększyć widoczność swojej strony w Katowicach nie musisz mieć wizytówki na mapach Google. Jednak spora grupa użytkowników po wpisaniu frazy lokalnej szuka wyników na mapach Google.
Podczas ustalania ceny za pozycjonowanie strony bierzemy pod uwagę różne czynniki m.in. konkurencyjność wybranej lokalizacji i branży, popularność danych słów kluczowych, stopień zoptymalizowania witryny, działania pozycjonujące podjęte w przeszłości, a także historię strony.
Tak. Możesz pozycjonować swoją stronę internetową nie tylko w Katowicach, ale również w innych miejscowościach. Wykorzystaj wtedy tzw. landing page, na które będą trafiać odbiorcy z poszczególnych miast.
Po prostu wybierz miasto, gdzie masz swoją firmę/oddział/siedzibę i to właśnie na nie zacznij się pozycjonować. Możesz też postawić na region, w którym znajduje się Twoja grupa odbiorcza.
Katowice a biznes — czy warto?
Katowice to jeden z najlepszych przykładów prężnie rozwijającego się miasta, gdzie skutecznie łączona jest kultura, sport oraz przemysł. Takie możliwości rozwoju regularnie przyciągają studentów bądź inne osoby z całej Polski, dlatego Katowice zamieszkuje obecnie blisko 293 tys. mieszkańców. Miasto zajmuje powierzchnię 164,64 km². Katowice stanowią jeden z najważniejszych ośrodków przemysłowych na Górnym Śląsku, a bliskość lotniska znacznie ułatwia krajowy i międzynarodowy transport. Szczególnie rozwinięty jest tam sektor prywatny, a ok. 10% podmiotów ze Śląska jest zarejestrowanych właśnie w Katowicach. Znacząco wpływa to na konkurencyjność nie tylko w tym mieście, ale również w wyszukiwarce Google.
Katowice – kilka ciekawostek:
- Katowice stanowią jeden z najważniejszych ośrodków Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.
- To właśnie w Katowicach znajduje się słynny Spodek, czyli hala, gdzie odbywają się liczne wydarzenia kulturalne i sportowe.
- Urodzona w Katowicach Maria Goppert-Mayer jest drugą w historii kobietą, która zdobyła nagrodę Nobla w dziedzinie fizyki.
- W Katowicach znajduje się zabytkowe górnicze osiedle wpisane na listę UNESCO.
- Na terenie Katowic działa prywatne Muzeum Gitary, a w jej zbiorach znajduje się aż 70 lutni z całego świata.
Wspierane technologie
Mamy doświadczenie w pracy z polskimi i zagranicznymi systemami zarządzania treścią. Odnosimy również sukcesy w trakcie pracy z indywidualnie tworzonymi CMS.















Wykorzystywane narzędzia
Podczas pracy korzystamy z nowoczesnych narzędzi. Dzięki nim pozycjonowanie jest jeszcze skuteczniejsze, a my możemy kontrolować i mierzyć efekty wybranej strategii. Do tych narzędzi należą:











