Obecnie, aby zaistnieć w sieci, trzeba się naprawdę postarać. W końcu konkurencja jest na tyle duża, że szanse na to, że użytkownik odnajdzie Twoją stronę bez jakiejkolwiek promocji, są równe zeru. Dlatego właśnie tak istotne staje się postawienie na pozycjonowanie. Przekonaj się, ile korzyści może Ci ono zagwarantować.
Pozycjonowanie strony w Krakowie Dlaczego warto?
Większa liczba wyświetleń strony czy sklepu internetowego to szansa na wzrost zysków. Jednak sekretem pozycjonowania stron w Krakowie jest jeszcze coś innego, a mianowicie kierowanie oferty prosto do grupy docelowej. Takie rozwiązanie sprawia, że zyskujesz nowych klientów, a Twoje usługi czy produkty mogą obserwować użytkownicy, którzy są nimi zainteresowani.
W ostatnich latach dostrzeżono, że znacznie więcej można zyskać dzięki pozycjonowaniu w konkretnym mieście, niż kierując swoją ofertę do ogółu społeczności z całego kraju. Dlatego już teraz zachęcamy Cię do postawienia na pozycjonowanie lokalne. Dzięki wykorzystaniu fraz z nazwą miasta możesz zmniejszyć koszty, szybciej uzyskać pierwsze efekty i wylądować w TOP 3 w Google oraz pokonać swoją konkurencję.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Doskonałą możliwością jest też pozycjonowanie szerokie, które koncentruje się na bardziej szczegółowych frazach kluczowych. Dzięki temu, że składają się one z większej liczby wyrazów, trafiają do najbardziej zdecydowanych osób. Warto podkreślić, że pozycjonowanie szerokie cechuje się naprawdę wysokim wskaźnikiem konwersji.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna
Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Kraków
590
Pozycjonowanie stron Kraków
320
Pozycjonowanie stron internetowych Kraków
70
SEO Kraków
110
Agencja SEO Kraków
110
Pozycjonowanie stron www Kraków
50
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Krakowie
Pozycjonując sklep internetowy w Krakowie możesz jeszcze bardziej rozszerzyć swoją działalność. W końcu skutecznie wypromujesz nie tylko witrynę, ale również sklep lokalny. Wtedy szczególnie miejscowa społeczność jeszcze chętniej będzie stawiać na Twoje usługi czy produkty. Podczas pozycjonowania zaczniesz też być widoczny na większą liczbę słów kluczowych. Spowoduje to także stopniowe rozbudowywanie strony — pojawią się nowe podstrony oraz zachęcające teksty. Podnosi to prestiż Twojej firmy, a Ty będziesz cieszyć się uznaniem i zaufaniem odbiorców. Wtedy jeszcze chętniej będą wybierali Twoją ofertę, co przełoży się na wzrost konwersji oraz zysków.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
Wybór Słów Kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Kraków„.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Krakowie.
Jakościowy Link Building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
FAQ Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Krakowie
1. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Krakowie, żeby się pozycjonować w tym mieście?
Nie. Jeśli po analizie okaże się, że opłaca Ci się pozycjonować w Krakowie i trafiasz do tamtejszych klientów, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozpocząć wdrażanie strategii SEO.
2. Ile kosztuje pozycjonowanie w Krakowie?
Zawsze wykonujemy dogłębną analizę oraz wycenę, abyś wiedział, ile będzie kosztowało Cię pozycjonowanie Twojej witryny. Tak naprawdę cena jest zależna przede wszystkim od konkurencyjności czy poziomu optymalizacji witryny.
3. Czy mogę pozycjonować swoją stronę w wielu miastach?
Oczywiście, że tak! Możesz sam zdecydować się, w jakich miastach chcesz pozycjonować witrynę lub powierzyć nam podjęcie tej decyzji, aby osiągnąć jak najwyższe zyski.
4. Jak wybrać słowa kluczowe?
Dobór odpowiednich słów kluczowych jest bardzo ważny, dlatego nie można opierać się tylko na przypuszczeniach. Konieczne są twarde dane, a można je uzyskać dzięki takim narzędziom, jak np. Planer Słów Kluczowych.
Wykorzystywane technologie
Kraków a biznes Czy warto?
Kraków znajduje się w województwie małopolskim. Mieszka tutaj ok. 780 981 osób, a powierzchnia miasta liczy 326,85 km². Uznaje się, że jest to drugi co do wielkości rynek pod względem nowoczesnej powierzchni biurowej. Zgodnie z raportem Konferencji ds. Handlu i Rozwoju ONZ z 2011 roku Kraków jest najlepszym miejscem na świecie, gdzie warto ulokować centrum usług dla biznesu. Niejednokrotnie w kolejnych latach znajdował się też w czołówce miast, gdzie doceniana jest przedsiębiorczość. Na terenie Krakowa znajduje się wiele siedzib największych w Polsce firm, np. BP Polska czy Grupa Philip Morris Polska. Dzięki przyjaznej dla biznesu aurze każdego roku powstają kolejne przedsiębiorstwa, a w szczególności te związane z nowymi technologiami, przemysłem czy też choćby z turystyką.
Kraków – kilka ciekawostek:
Pierwszym odnotowanym hejnalistą krakowskim był Iwan Mikulski.
W Sukiennicach znajduje się wiszący nóż. Ma służyć on jako przestroga dla złodziei i nawiązuje do pierwszych architektów Sukiennic. Jest to replika noża, którym jeden z braci zabił drugiego, gdyż tamten pracował szybciej niż on.
Miasto uzyskało prawa miejskie w 1228 roku.
W 1978 roku Kraków wpisano na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.