1. Pozycjonowanie lokalne
Gorąco zachęcamy naszych klientów do tego, żeby zdecydowali się na pozycjonowanie lokalne. W końcu to doskonała metoda, dzięki której zbudujesz renomę na wybranym terenie. Bardzo istotne jest to, że wykorzystywane są wtedy frazy lokalne, zawierające także nazwę miasta, tj. Piotrków Trybunalski. Dzięki temu już nie musisz martwić się konkurencyjnymi firmami z całej Polski, a po prostu rywalizujesz o jak najwyższe pozycje w Google z przedsiębiorstwami z wybranego regionu.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna |
Wolumen wyszukiwania |
Restauracja Piotrków Trybunalski |
720 |
Mechanik Piotrków Trybunalski |
50 |
Hotel Piotrków Trybunalski |
720 |
Fryzjer Piotrków Trybunalski |
390 |
*
wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu
Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie lokalne i szerokie to idealne połączenie, ponieważ pozwoli Ci na wykorzystanie jeszcze dokładniejszych haseł. Dzięki nim nareszcie możesz przestać przejmować się konkurencyjnością ogólnych słów kluczowych. W końcu Ty wykorzystasz frazy, charakteryzujące się sporą szczegółowością. W ten sposób zyskasz pewność, że na Twoją stronę internetową trafią użytkownicy faktycznie zainteresowani tą ofertą. Wówczas na pewno dostaniesz jeszcze więcej zapytań ofertowych.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna |
Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Piotrków Trybunalski |
40 |
Pozycjonowanie stron Piotrków Trybunalski |
20 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Piotrkowie Trybunalskim
Pozycjonowanie sklepu internetowego w Piotrkowie Trybunalskim to doskonały sposób na zwiększenie widoczności w sieci. Stanie się tak dzięki wykorzystaniu jeszcze większej liczby słów kluczowych. Poza tym na Twojej stronie pojawią się zoptymalizowane treści — właśnie z dopasowanymi frazami. Zwróć także uwagę na ich użyteczność — w końcu to właśnie one mogą skłonić internautów do skorzystania z Twojej oferty. Działania pozycjonujące sprawią również, iż zaczniesz być utożsamiany z ekspertem i liderem w swojej branży — wysoka pozycja w wyszukiwarce Google, zazwyczaj jest tak kojarzona przez odbiorców. Zyskujesz też bardzo dobry sposób na połączenie sprzedaży internetowej z lokalną. Postaw na pozycjonowanie, a sam się wkrótce o tym przekonasz!