Pozycjonowanie to długotrwały proces, który opiera się nie tylko na strategii SEO, ale również na zgodności z algorytmami Google. Właśnie tak działamy! Poza tym analizujemy sytuację Twojej strony, planujemy i wdrażamy te działania. Czytaj dalej, aby poznać szczegóły.
Obecnie panuje spora konkurencyjność w przypadku ogólnych słów kluczowych. Dlatego wybierzemy dla Ciebie odpowiednie frazy lokalne, zawierające nazwę miasta, które zwiększą ruch organiczny na Twojej stronie internetowej. Sprawimy również, że opracowana strategia SEO przyniesie oczekiwane korzyści, wpływające pozytywnie na rozwój Twojego biznesu.
Pozycjonując lokalnie stronę w Pszczynie, bardzo ważne jest wykorzystanie przemyślanych fraz lokalnych, które wyróżniają się dodaniem do słów kluczowych również lokalizacji. Dzięki temu mieszkańcy Pszczyny bądź osoby zainteresowane usługami czy produktami z tego regionu bez problemu znajdą Twoją stronę. Pozycjonowanie lokalne wpływa też korzystnie na widoczność na mapach Google, więc użytkownicy w każdej chwili mogą zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja stacjonarna siedziba. Wtedy zaczniesz działać dwutorowo, a przy tym zwiększysz grono osób, decydujących się na Twoją ofertę. Podkreślisz również znaczenie wybranej lokalizacji dla Twojego biznesu.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Fryzjer Pszczyna | 1000 |
Kosmetyczka Pszczyna | 260 |
Fotograf Pszczyna | 390 |
Restauracja Pszczyna | 1300 |
Pozycjonowanie lokalne szerokie to jeszcze skuteczniejszy sposób na znalezienie nowych klientów i zwiększenie ruchu na stronie. W tym przypadku słowa kluczowe są dłuższe, co wpływa na ich szczegółowość. Dzięki temu frazy są skierowane bezpośrednio do Twojej grupy docelowej. Poza tym hasła są konkretne i szybciej Twoja strona wyląduje na początku listy wyszukiwań. To z kolei wpłynie na zwiększenie wiarygodności Twojej firmy. Pamiętaj, że użytkownicy najchętniej wybierają witryny z TOP5 Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Pszczyna | 40 |
Pozycjonowanie stron Pszczyna | 10 |
Pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego w Pszczynie zwiększy Twoją widoczność w sieci. W końcu zaczniemy wykorzystywać wiele słów kluczowych, a dzięki temu użytkownicy po wpisaniu różnych haseł odnajdą właśnie Twoją witrynę. Poza tym będziesz notować wzrost liczby zapytań ofertowych, a także stopniowo zbudujesz przewagę nad konkurencją, nie inwestującą w pozycjonowanie. Kolejną zaletą, którą bardzo szybko dostrzeżesz, będzie wzrost zysków, związany ze zwiększającą się sprzedażą. Pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego ma też wiele innych korzyści — możliwość połączenia sprzedaży internetowej ze stacjonarną, uzyskanie pozycji eksperta oraz dalsze rozbudowywanie strony.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa “Pszczyna“.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Pszczynie.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Strona internetowa nie jest konieczna do założenia wizytówki Google.
Cenę ustalamy indywidualnie. Bierzemy pod uwagę konkurencyjność branży, słów kluczowych, lokalizacji, a także historię strony oraz działania, jakie zostały podjęte do tej pory.
Tak. Możesz pozycjonować stronę w wielu miejscowościach — nie tylko w Pszczynie.
Zastanów się, gdzie dokładnie znajdują się użytkownicy, do których chcesz dotrzeć. Następnie wybierz te lokalizacje i to właśnie od nich zacznij pozycjonowanie lokalne.
Pszczyna jest niewielkim miastem — powierzchnia wynosi 22,49 km², a liczba ludności 25 833 osób, ale i tak stanowi bardzo ważny punkt na mapie Polski. Przede wszystkim ze względu na dobrze zachowane zabytki, które przyciągają turystów z różnych zakątków kraju. Oprócz tego Pszczyna jest też ciekawym miejscem pod względem przemysłowym. Szczególnie dobrze rozwijają się tam firmy z branży maszynowej, spożywczej czy drzewnej. Poza tym w Pszczynie mają swoje siedziby znaczące instytuty naukowe. Ogromnym atutem jest również lokalizacja, ponieważ miasto znajduje się w pobliżu ważnych ośrodków typu Bielsko-Biała, Tychy czy Katowice. Pozwala to na znalezienie jeszcze większej grupy klientów bądź kontrahentów. Musisz jednak zdawać sobie sprawę z rosnącej konkurencji w regionie — także w Internecie.
Pszczyna – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.