Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Pszczyna

Zacznij pozycjonować stronę w Pszczynie. Postaw na nasze doświadczenie i skuteczne działanie!

Pozycjonowanie stron w Pszczynie

Pozycjonowanie to długotrwały proces, który opiera się nie tylko na strategii SEO, ale również na zgodności z algorytmami Google. Właśnie tak działamy! Poza tym analizujemy sytuację Twojej strony, planujemy i wdrażamy te działania. Czytaj dalej, aby poznać szczegóły.

Pozycjonowanie strony w Pszczynie — dlaczego warto?

Obecnie panuje spora konkurencyjność w przypadku ogólnych słów kluczowych. Dlatego wybierzemy dla Ciebie odpowiednie frazy lokalne, zawierające nazwę miasta, które zwiększą ruch organiczny na Twojej stronie internetowej. Sprawimy również, że opracowana strategia SEO przyniesie oczekiwane korzyści, wpływające pozytywnie na rozwój Twojego biznesu.

Jak pozycjonować stronę w Pszczynie?

1. Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie Pszczyna - mapa

Pozycjonując lokalnie stronę w Pszczynie, bardzo ważne jest wykorzystanie przemyślanych fraz lokalnych, które wyróżniają się dodaniem do słów kluczowych również lokalizacji. Dzięki temu mieszkańcy Pszczyny bądź osoby zainteresowane usługami czy produktami z tego regionu bez problemu znajdą Twoją stronę. Pozycjonowanie lokalne wpływa też korzystnie na widoczność na mapach Google, więc użytkownicy w każdej chwili mogą zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja stacjonarna siedziba. Wtedy zaczniesz działać dwutorowo, a przy tym zwiększysz grono osób, decydujących się na Twoją ofertę. Podkreślisz również znaczenie wybranej lokalizacji dla Twojego biznesu.

Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Fryzjer Pszczyna1000
Kosmetyczka Pszczyna260
Fotograf Pszczyna390
Restauracja Pszczyna1300

*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

2. Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie lokalne szerokie to jeszcze skuteczniejszy sposób na znalezienie nowych klientów i zwiększenie ruchu na stronie. W tym przypadku słowa kluczowe są dłuższe, co wpływa na ich szczegółowość. Dzięki temu frazy są skierowane bezpośrednio do Twojej grupy docelowej. Poza tym hasła są konkretne i szybciej Twoja strona wyląduje na początku listy wyszukiwań. To z kolei wpłynie na zwiększenie wiarygodności Twojej firmy. Pamiętaj, że użytkownicy najchętniej wybierają witryny z TOP5 Google.

Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:

Fraza lokalnaWolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Pszczyna40
Pozycjonowanie stron Pszczyna10

*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google

3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Pszczynie

Pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego w Pszczynie zwiększy Twoją widoczność w sieci. W końcu zaczniemy wykorzystywać wiele słów kluczowych, a dzięki temu użytkownicy po wpisaniu różnych haseł odnajdą właśnie Twoją witrynę. Poza tym będziesz notować wzrost liczby zapytań ofertowych, a także stopniowo zbudujesz przewagę nad konkurencją, nie inwestującą w pozycjonowanie. Kolejną zaletą, którą bardzo szybko dostrzeżesz, będzie wzrost zysków, związany ze zwiększającą się sprzedażą. Pozycjonowanie lokalne sklepu internetowego ma też wiele innych korzyści — możliwość połączenia sprzedaży internetowej ze stacjonarną, uzyskanie pozycji eksperta oraz dalsze rozbudowywanie strony.

Pozycjonowanie stron Pszczyna
Pozycjonowanie stron

Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?

1. Wybór słów kluczowych

Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Pszczyna„.

2. Audyt SEO

Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.

3. Optymalizacja techniczna

Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.

4. Budowanie treści

Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.

5. Optymalizacja treści

Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Pszczynie.

6. Jakościowy link building

W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.

7. Analiza i raportowanie

Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.

8. Konsultacje

Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.

FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Pszczynie

Nie. Strona internetowa nie jest konieczna do założenia wizytówki Google.

Cenę ustalamy indywidualnie. Bierzemy pod uwagę konkurencyjność branży, słów kluczowych, lokalizacji, a także historię strony oraz działania, jakie zostały podjęte do tej pory.

Tak. Możesz pozycjonować stronę w wielu miejscowościach — nie tylko w Pszczynie.

Zastanów się, gdzie dokładnie znajdują się użytkownicy, do których chcesz dotrzeć. Następnie wybierz te lokalizacje i to właśnie od nich zacznij pozycjonowanie lokalne.

Pszczyna a biznes — czy warto?

Pszczyna jest niewielkim miastem — powierzchnia wynosi 22,49 km², a liczba ludności 25 833 osób, ale i tak stanowi bardzo ważny punkt na mapie Polski. Przede wszystkim ze względu na dobrze zachowane zabytki, które przyciągają turystów z różnych zakątków kraju. Oprócz tego Pszczyna jest też ciekawym miejscem pod względem przemysłowym. Szczególnie dobrze rozwijają się tam firmy z branży maszynowej, spożywczej czy drzewnej. Poza tym w Pszczynie mają swoje siedziby znaczące instytuty naukowe. Ogromnym atutem jest również lokalizacja, ponieważ miasto znajduje się w pobliżu ważnych ośrodków typu Bielsko-Biała, Tychy czy Katowice. Pozwala to na znalezienie jeszcze większej grupy klientów bądź kontrahentów. Musisz jednak zdawać sobie sprawę z rosnącej konkurencji w regionie — także w Internecie.

Pszczyna – kilka ciekawostek:

  • Pszczyna często jest nazywana „Perłą Górnego Śląska”.
  • Historia Pszczyny sięga 1303 roku, kiedy to otrzymała prawa miejskie.
  • W latach 1765-1874 Pszczyna była stolicą jednego z księstw śląskich — Księstwa Pszczyńskiego.
  • W 1865 roku w Pszczynie pojawiły się pierwsze żubry, które zostały podarowane przez cara Aleksandra w zamian za stado jeleni.

Wspierane technologie

Doskonale wiemy, jak pracować z nowoczesnymi systemami zarządzania treścią – polskimi, zagranicznymi, jak i indywidualnymi.

Wykorzystywane narzędzia

W trakcie pracy korzystamy z narzędzi, dzięki którym możemy mierzyć efekty podjętych działań. Służą również do oceny strony oraz kontroli poziomu wykonanych zadań. Najchętniej wybieramy: