Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie Zakopane
Chcesz rozpocząć pozycjonowanie swojej strony w Zakopanem? Przekonaj się, jak pomożemy Ci osiągnąć sukces!
Pozycjonowanie stron w Zakopanem
Wzrost widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki — właśnie to chcesz osiągnąć? Pozycjonowanie zapewni Ci lepszą widoczność, ponieważ ten długotrwały proces jest oparty na algorytmach Google. Dlatego konieczna jest przemyślana strategia SEO, a dzięki temu znajdziesz się na szczycie.
Pozycjonowanie strony w Zakopanem — dlaczego warto?
Zakopane to ważny ośrodek turystyczny oraz miasto, gdzie panuje spora konkurencja wśród przedsiębiorców w wyszukiwarce. Szczególnie jest to widoczne w przypadku ogólnych fraz. Dlatego tylko dokładna analiza, wybór odpowiednich słów kluczowych oraz wdrożenie przemyślanej strategii SEO pomoże Ci wspiąć się na najwyższe lokaty w Google. Dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz przewagę nad konkurencją.
Jak pozycjonować stronę w Zakopanem?
1. Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne stron z Zakopanego wpłynie pozytywnie na większą widoczność w sieci. Jest to zasługa zastosowania tzw. fraz lokalnych, w których uwzględniona została konkretna lokalizacja. Dzięki temu użytkownicy po wpisaniu słowa kluczowego zawierającego nazwę miasta np. Zakopane trafią na Twoją stronę internetową. Szczególnie często z tego rodzaju fraz korzystają mieszkańcy, szukając jakiegoś produktu czy usługi. Poza tym frazy lokalne cieszą się też zainteresowaniem Internautów odwiedzających Zakopane. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewniają frazy lokalne i zyskaj większą widoczność na mapach Google.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Restauracja Zakopane | 8100 |
Noclegi Zakopane | 49500 |
Fryzjer Zakopane | 1300 |
Fotograf Zakopane | 480 |
*wolumen wyszukiwania pokazuje, ile razy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google w miesiącu
**wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
2. Pozycjonowanie szerokie
Przy pomocy pozycjonowania lokalnego szerokiego zyskasz wyjątkowo trafne i szczegółowe słowa kluczowe. W tym celu wykorzystaj większą ilość fraz, które są naprawdę konkretne, a przy tym mniej konkurencyjne. W ten sposób jeszcze szybciej zajmiesz wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, ale też Twoja strona zostanie dostrzeżona przez odpowiednią grupę użytkowników. Poza tym pozycjonowanie szerokie jeszcze bardziej dopasowuje się do potrzeb odbiorców.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Zakopane | 20 |
Pozycjonowanie stron Zakopane | 10 |
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Zakopanem
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google, wzrost zysków, a także większą wiarygodność w Internecie — to wszystko zapewnia pozycjonowanie lokalne sklepu online. Dzięki temu zwiększysz też autorytet swojej strony oraz wypromujesz stacjonarną siedzibę. Zwróć również uwagę na większą wygodę w trakcie robienia zakupów. W końcu pozycjonowanie wiąże się z większą ilością treści na stronie www — szczególnie opisów produktów, kategorii, tekstów na podstrony czy artykułów na blogu firmowym. Dzięki temu klienci zdobędą jeszcze więcej informacji na temat Twojej oferty. Przy okazji zyskają też odpowiedzi na najważniejsze pytania, co jeszcze bardziej skłoni ich do wybrania Twoich produktów lub usług.
Jak wygląda pozycjonowanie z Delante?
FAQ — najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie stron w Zakopanem
Nie. Większa widoczność strony internetowej na frazy lokalne nie jest związana z posiadaniem wizytówki na mapach Google. Zwróć jednak uwagę na to, że wielu użytkowników po wpisaniu słowa kluczowego przegląda też z map Google.
Nie. Łączenie wizytówki ze stroną internetową nie jest wymagane. Nie musisz również mieć swojej witryny podczas zakładania wizytówki Google.
Nie. Możesz pozycjonować lokalnie stronę na dowolne miasta. Dlatego nie musisz mieć firmy, siedziby czy oddziału w Zakopanem.
Trudno jest jednoznacznie ocenić, ile będzie kosztować pozycjonowanie, ponieważ w tym celu bierzemy pod uwagę kilka czynników. Przede wszystkim liczy się konkurencyjność branży, słów kluczowych i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień zoptymalizowania strony, jej autorytet oraz wcześniej podjęte działania.
Zakopane a biznes — czy warto?
Zakopane, czyli Polska stolicy zimy, każdego roku jest odwiedzana przez tysiące turystów, którzy chcą wspiąć się na najwyższe pasmo górskie w kraju, czyli na Tatry, a także przespacerować się po Krupówkach bądź zobaczyć słynną Wielką Krokiew.
Według oficjalnych danych w Zakopanem mieszka 27 010 ludzi, a miasto zajmuje powierzchnię 84,26 km². Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego i zimowego Zakopane staje się jednym z najważniejszych miejsc wycieczek — szacuje się, że każdego roku przyjeżdża tam ok. 1,5 mln osób. Ma to ogromny wpływ na rozwój tego regionu — szczególnie na turystykę, handel oraz na gastronomię. Jednak oprócz tego w Zakopanem króluje sport i rekreacja, dlatego to właśnie w tych branżach panuje największa konkurencja.
Zakopane – kilka ciekawostek:
- Zakopane jest jednych z młodszych miast Polski — prawa miejskie otrzymało dopiero w 1933 roku.
- Wypoczynek w Zakopanem jest popularny nie tylko wśród Polaków. Od kilku lat systematycznie rośnie liczba odwiedzających przybywających z krajów arabskich.
- Zakopane jest uważane za najwyżej położone miasto w Polsce — mowa tu o wysokości od 750 do 2301 m n.p.m.
- W Zakopanem znajduje się największa skocznia narciarska w Polsce — Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza.
Wspierane technologie
Pracujemy z wieloma systemami zarządzania treścią — polskimi, zagranicznymi, a nawet z indywidualnie tworzonymi CMSami.















Wykorzystywane narzędzia
W trakcie pracy korzystamy z narzędzi, dzięki którym mierzymy efektywność podjętych działań. Służą nam również do obiektywnej oceny strony. Wśród tych narzędzi znajdują się np.:











