Wzrost widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki — właśnie to chcesz osiągnąć? Pozycjonowanie zapewni Ci lepszą widoczność, ponieważ ten długotrwały proces jest oparty na algorytmach Google. Dlatego konieczna jest przemyślana strategia SEO, a dzięki temu znajdziesz się na szczycie.
Pozycjonowanie stron w Zakopanem Dlaczego warto?
Zakopane to ważny ośrodek turystyczny oraz miasto, gdzie panuje spora konkurencja wśród przedsiębiorców w wyszukiwarce. Szczególnie jest to widoczne w przypadku ogólnych fraz. Dlatego tylko dokładna analiza, wybór odpowiednich słów kluczowych oraz wdrożenie przemyślanej strategii SEO pomoże Ci wspiąć się na najwyższe lokaty w Google. Dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz przewagę nad konkurencją.
Pozycjonowanie lokalne stron z Zakopanego wpłynie pozytywnie na większą widoczność w sieci. Jest to zasługa zastosowania tzw. fraz lokalnych, w których uwzględniona została konkretna lokalizacja. Dzięki temu użytkownicy po wpisaniu słowa kluczowego zawierającego nazwę miasta np. Zakopane trafią na Twoją stronę internetową. Szczególnie często z tego rodzaju fraz korzystają mieszkańcy, szukając jakiegoś produktu czy usługi. Poza tym frazy lokalne cieszą się też zainteresowaniem Internautów odwiedzających Zakopane. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewniają frazy lokalne i zyskaj większą widoczność na mapach Google.
Przykład fraz lokalnych i ich wolumen wyszukiwania:
Przy pomocy pozycjonowania lokalnego szerokiego zyskasz wyjątkowo trafne i szczegółowe słowa kluczowe. W tym celu wykorzystaj większą ilość fraz, które są naprawdę konkretne, a przy tym mniej konkurencyjne. W ten sposób jeszcze szybciej zajmiesz wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, ale też Twoja strona zostanie dostrzeżona przez odpowiednią grupę użytkowników. Poza tym pozycjonowanie szerokie jeszcze bardziej dopasowuje się do potrzeb odbiorców.
Przykłady fraz szerokich i ich wolumen wyszukiwania:
Fraza lokalna
Wolumen wyszukiwania
Pozycjonowanie Zakopane
20
Pozycjonowanie stron Zakopane
10
*wolumen wyszukiwania wskazany w narzędziu Planer Słów Kluczowych Google
3. Pozycjonowanie sklepu internetowego w Zakopanem
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google, wzrost zysków, a także większą wiarygodność w Internecie — to wszystko zapewnia pozycjonowanie lokalne sklepu online. Dzięki temu zwiększysz też autorytet swojej strony oraz wypromujesz stacjonarną siedzibę. Zwróć również uwagę na większą wygodę w trakcie robienia zakupów. W końcu pozycjonowanie wiąże się z większą ilością treści na stronie www — szczególnie opisów produktów, kategorii, tekstów na podstrony czy artykułów na blogu firmowym. Dzięki temu klienci zdobędą jeszcze więcej informacji na temat Twojej oferty. Przy okazji zyskają też odpowiedzi na najważniejsze pytania, co jeszcze bardziej skłoni ich do wybrania Twoich produktów lub usług.
Wybór Słów Kluczowych Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Zakopane„.
Audyt SEO Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Zakopanem.
Jakościowy Link Building W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
FAQ Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowaniu stron w Zakopanem
1. Czy muszę być na mapach Google, żeby zwiększyć lokalną widoczność w Zakopanem?
Nie. Większa widoczność strony internetowej na frazy lokalne nie jest związana z posiadaniem wizytówki na mapach Google. Zwróć jednak uwagę na to, że wielu użytkowników po wpisaniu słowa kluczowego przegląda też z map Google.
2. Czy żeby posiadać wizytówkę Google w Zakopanem muszę mieć stronę internetową?
Nie. Łączenie wizytówki ze stroną internetową nie jest wymagane. Nie musisz również mieć swojej witryny podczas zakładania wizytówki Google.
3. Czy trzeba mieć firmę/siedzibę/oddział w Zakopanem, żeby się pozycjonować w tym mieście?
Nie. Możesz pozycjonować lokalnie stronę na dowolne miasta. Dlatego nie musisz mieć firmy, siedziby czy oddziału w Zakopanem.
4. Ile kosztuje pozycjonowanie w Zakopanem?
Trudno jest jednoznacznie ocenić, ile będzie kosztować pozycjonowanie, ponieważ w tym celu bierzemy pod uwagę kilka czynników. Przede wszystkim liczy się konkurencyjność branży, słów kluczowych i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień zoptymalizowania strony, jej autorytet oraz wcześniej podjęte działania.
Zakopane, czyli Polska stolicy zimy, każdego roku jest odwiedzana przez tysiące turystów, którzy chcą wspiąć się na najwyższe pasmo górskie w kraju, czyli na Tatry, a także przespacerować się po Krupówkach bądź zobaczyć słynną Wielką Krokiew.
Według oficjalnych danych w Zakopanem mieszka 27 010 ludzi, a miasto zajmuje powierzchnię 84,26 km². Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego i zimowego Zakopane staje się jednym z najważniejszych miejsc wycieczek — szacuje się, że każdego roku przyjeżdża tam ok. 1,5 mln osób. Ma to ogromny wpływ na rozwój tego regionu — szczególnie na turystykę, handel oraz na gastronomię. Jednak oprócz tego w Zakopanem króluje sport i rekreacja, dlatego to właśnie w tych branżach panuje największa konkurencja.
Zakopane – kilka ciekawostek:
Zakopane jest jednych z młodszych miast Polski — prawa miejskie otrzymało dopiero w 1933 roku.
Wypoczynek w Zakopanem jest popularny nie tylko wśród Polaków. Od kilku lat systematycznie rośnie liczba odwiedzających przybywających z krajów arabskich.
Zakopane jest uważane za najwyżej położone miasto w Polsce — mowa tu o wysokości od 750 do 2301 m n.p.m.
W Zakopanem znajduje się największa skocznia narciarska w Polsce — Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza.
Zacznij zwiększać obecność swojej marki w Internecie!
1.
Umów się na rozmowę
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
2.
Poznajmy się
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
3.
Analiza SEO
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
4.
Twój indywidualny plan SEO
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.
Chcesz przyspieszyć rozwój swojej firmy w internecie dzięki oryginalnym strategiom SEO?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.