Wzrost widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki — właśnie to chcesz osiągnąć? Pozycjonowanie zapewni Ci lepszą widoczność, ponieważ ten długotrwały proces jest oparty na algorytmach Google. Dlatego konieczna jest przemyślana strategia SEO, a dzięki temu znajdziesz się na szczycie.
Zakopane to ważny ośrodek turystyczny oraz miasto, gdzie panuje spora konkurencja wśród przedsiębiorców w wyszukiwarce. Szczególnie jest to widoczne w przypadku ogólnych fraz. Dlatego tylko dokładna analiza, wybór odpowiednich słów kluczowych oraz wdrożenie przemyślanej strategii SEO pomoże Ci wspiąć się na najwyższe lokaty w Google. Dzięki temu staniesz się rozpoznawalny, ale też zyskasz przewagę nad konkurencją.
Pozycjonowanie lokalne stron z Zakopanego wpłynie pozytywnie na większą widoczność w sieci. Jest to zasługa zastosowania tzw. fraz lokalnych, w których uwzględniona została konkretna lokalizacja. Dzięki temu użytkownicy po wpisaniu słowa kluczowego zawierającego nazwę miasta np. Zakopane trafią na Twoją stronę internetową. Szczególnie często z tego rodzaju fraz korzystają mieszkańcy, szukając jakiegoś produktu czy usługi. Poza tym frazy lokalne cieszą się też zainteresowaniem Internautów odwiedzających Zakopane. Skorzystaj z potencjału, jaki zapewniają frazy lokalne i zyskaj większą widoczność na mapach Google.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Restauracja Zakopane | 8100 |
Noclegi Zakopane | 49500 |
Fryzjer Zakopane | 1300 |
Fotograf Zakopane | 480 |
Przy pomocy pozycjonowania lokalnego szerokiego zyskasz wyjątkowo trafne i szczegółowe słowa kluczowe. W tym celu wykorzystaj większą ilość fraz, które są naprawdę konkretne, a przy tym mniej konkurencyjne. W ten sposób jeszcze szybciej zajmiesz wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, ale też Twoja strona zostanie dostrzeżona przez odpowiednią grupę użytkowników. Poza tym pozycjonowanie szerokie jeszcze bardziej dopasowuje się do potrzeb odbiorców.
Fraza lokalna | Wolumen wyszukiwania |
Pozycjonowanie Zakopane | 20 |
Pozycjonowanie stron Zakopane | 10 |
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google, wzrost zysków, a także większą wiarygodność w Internecie — to wszystko zapewnia pozycjonowanie lokalne sklepu online. Dzięki temu zwiększysz też autorytet swojej strony oraz wypromujesz stacjonarną siedzibę. Zwróć również uwagę na większą wygodę w trakcie robienia zakupów. W końcu pozycjonowanie wiąże się z większą ilością treści na stronie www — szczególnie opisów produktów, kategorii, tekstów na podstrony czy artykułów na blogu firmowym. Dzięki temu klienci zdobędą jeszcze więcej informacji na temat Twojej oferty. Przy okazji zyskają też odpowiedzi na najważniejsze pytania, co jeszcze bardziej skłoni ich do wybrania Twoich produktów lub usług.
Wybór Słów Kluczowych
Pierwszy krok to analiza ruchu – na tej podstawie powstaje strategia działania. Następnie dobieramy najlepsze i najbardziej konwertujące frazy kluczowe z uwzględnieniem słowa „Zakopane„.
Audyt SEO
Obszerny audyt strony, który uwzględnia parametry mające wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania oraz określa potrzeby optymalizacyjne.
Optymalizacja Techniczna
Optymalizacje techniczne mają pomóc zrozumieć robotom Google zawartość Twojej strony.
Budowanie Treści
Budowanie treści, z uwzględnieniem słów lokalnych, na stronę oraz tych, które będą wykorzystane w procesie link buildingu, to kolejny etap pracy nad widocznością Twojej strony.
Optymalizacja Treści
Odpowiednio zoptymalizowane treści będą miały duży wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w Zakopanem.
Jakościowy Link Building
W ramach link buildingu istotne jest tworzenie wartościowych odnośników, których źródła są zróżnicowane i wysokiej jakości ze szczególnym uwzględnieniem wizytówek NAP.
Analiza i Raportowanie
Analiza ruchu, mierzenie wpływu działań SEO na sprzedaż, a także podsumowanie wykonanych działań to część naszych cyklicznych raportów.
Konsultacje
Kontakt z klientem jest dla nas bardzo ważny, dlatego chętnie omówimy z Tobą audyt, comiesięczny raport czy też porozmawiamy o bieżących sprawach.
Nie. Większa widoczność strony internetowej na frazy lokalne nie jest związana z posiadaniem wizytówki na mapach Google. Zwróć jednak uwagę na to, że wielu użytkowników po wpisaniu słowa kluczowego przegląda też z map Google.
Nie. Łączenie wizytówki ze stroną internetową nie jest wymagane. Nie musisz również mieć swojej witryny podczas zakładania wizytówki Google.
Nie. Możesz pozycjonować lokalnie stronę na dowolne miasta. Dlatego nie musisz mieć firmy, siedziby czy oddziału w Zakopanem.
Trudno jest jednoznacznie ocenić, ile będzie kosztować pozycjonowanie, ponieważ w tym celu bierzemy pod uwagę kilka czynników. Przede wszystkim liczy się konkurencyjność branży, słów kluczowych i lokalizacji. Ważna jest też historia witryny, stopień zoptymalizowania strony, jej autorytet oraz wcześniej podjęte działania.
Zakopane, czyli Polska stolicy zimy, każdego roku jest odwiedzana przez tysiące turystów, którzy chcą wspiąć się na najwyższe pasmo górskie w kraju, czyli na Tatry, a także przespacerować się po Krupówkach bądź zobaczyć słynną Wielką Krokiew.
Według oficjalnych danych w Zakopanem mieszka 27 010 ludzi, a miasto zajmuje powierzchnię 84,26 km². Wraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego i zimowego Zakopane staje się jednym z najważniejszych miejsc wycieczek — szacuje się, że każdego roku przyjeżdża tam ok. 1,5 mln osób. Ma to ogromny wpływ na rozwój tego regionu — szczególnie na turystykę, handel oraz na gastronomię. Jednak oprócz tego w Zakopanem króluje sport i rekreacja, dlatego to właśnie w tych branżach panuje największa konkurencja.
Zakopane – kilka ciekawostek:
Daj nam znać jeśli potrzebujesz pomocy z SEO i/albo SEM. Wypełnij formularz i podaj swój URL. Wybierz preferowaną formę kontaktu. Odezwiemy się do Ciebie w 48h.
Powiedz nam nieco więcej o Twoim biznesie online: jakie cele chcesz zrealizować i jakie przeszkody stoją obecnie na Twojej drodze do ich osiągnięcia.
Przyjrzymy się dokładnie Twojej stronie. Kiedy już zbierzemy wszystkie niezbędne informacje, wytyczymy najszybszą drogę do osiągnięcia Twoich celów dzięki SEO.
Dostajesz swój całkowicie spersonalizowany plan działania z kilkoma wariantami cenowymi. Przejdziemy przez niego razem, żeby pokazać Ci, w jaki sposób strategia SEO poprawi rankingi Twojej strony.