.animate-view{opacity: 1 !important;}

Pozycjonowanie sklepu internetowego – poradnik

0min.

Komentarze:0

Pozycjonowanie sklepu internetowego – poradnikd-tags
09 lipca 2023
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, musisz sobie zdawać sprawę z tego, że odpowiedni poziom ruchu na stronie jest warunkiem koniecznym do sukcesu. Choć można liczyć na to, że szeroka oferta sklepu internetowego i atrakcyjne ceny produktów przyprowadzą na stronę rzesze klientów, to rzeczywistość potrafi nie być tak kolorowa. Porozmawiajmy zatem o podstawach pozycjonowania sklepów WWW.

0min.

Komentarze:0

Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Autor
Logo Delante
Autor
Delante

Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

FAQ

Kiedy zacząć pozycjonowanie strony e-commerce?

Kiedy zacząć pozycjonowanie strony e-commerce? Cóż – najlepiej jak najwcześniej!

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego może być zróżnicowany i zależy od wielu czynników, takich jak konkurencyjność rynku, zakres prac, długość kampanii, oraz wybrana strategia pozycjonowania. Cena pozycjonowania sklepu internetowego może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie, a także może być ustalana w formie stałego miesięcznego abonamentu lub na podstawie umowy projektowej. Szczegółowe koszty pozycjonowania sklepu internetowego najlepiej ustalić w oparciu o indywidualne konsultacje z agencją SEO.

Jak zwiększyć bezpieczeństwo sklepu internetowego?

Aby zadbać o bezpieczeństwo sklepu internetowego, warto:

  • Regularnie aktualizować oprogramowanie.
  • Stosować silne i unikalne hasła oraz zabezpieczenia logowania.
  • Zainstalować certyfikat SSL.
  • Monitorować aktywność na stronie internetowej.
  • Tworzyć regularne kopie zapasowe danych.
  • Aktualizować politykę bezpieczeństwa.
  • Stosować zabezpieczenia przed oprogramowaniem typu malware i atakami hakerskimi.
  • Zapewnić szyfrowanie płatności.