Słowenia – co warto wiedzieć o tym kraju?
Słowenia – główne sektory gospodarki
E-commerce w Słowenii
- moda – 30 proc.,
- zabawki, hobby, majsterkowanie – 25 proc.,
- elektronika i media – 22 proc.,
- meble i AGD – 12 proc.,
- żywność i higiena osobista z pozostałymi – 11 proc.
Pozycjonowanie Słowenia – na co zwrócić uwagę?
Warto wspomnieć, iż Słowenia posiada własną wyszukiwarkę najdi.si, która generuje ponad 60.000 unikalnych odwiedzających dziennie i 280.000 miesięcznie, a 3/4 odwiedzających poszukuje produktów i usług. Najdi.si oferuje wydawcom stron internetowych różne darmowe dodatki zwiększające użyteczność strony, usługi zapewniające większy ruch na stronie oraz możliwość zarabiania na własnych treściach.
Domena narodowa .si
Hosting w Słowenii
Optymalizacja treści
Link building
- Social media – treści w serwisach społecznościowych nie wpływają bezpośrednio na zwiększenie widoczność strony w Google, jednak warto podejmować działania w tej sferze, gdyż taka aktywność może się pośrednio przełożyć na poprawę Twoich pozycji w sieci – o czym więcej piszemy we wpisie: Jaki jest wpływ Social Media na pozycjonowanie? 60 proc. mieszkańców Słowenii korzysta z serwisów społecznościowych. Najpopularniejszym jest Facebook z blisko milionem użytkowników z tego kraju, Instagram z blisko 500 tys. i Twitter – z ponad 200 tys.