.animate-view{opacity: 1 !important;}

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Październik 2024

1min.

Komentarze:0

Tygodniowy przegląd nowinek PPC – #3 Październik 2024d-tags
18 października 2024
Sprawdź, co nowego w świecie PPC! Możliwość wyłączenia komentarzy w Meta Ads i nowy format graficzny w reklamach tekstowych Google Ads!

1min.

Komentarze:0

Wyłączanie komentarzy pod reklamami Meta Ads

Meta testuje nową funkcję, która pozwala firmom wyłączać komentarze pod wszystkimi reklamami na Facebooku i Instagramie. Dzięki tej opcji filtracji możesz zdecydować, czy komentarze mają być widoczne publicznie, czy wyłączone dla wszystkich.

Co to dla Ciebie zmienia?

Nowa opcja daje reklamodawcom Meta Ads większą kontrolę nad kampaniami, pozwalając wyłączyć komentarze pod wszystkimi reklamami. To skuteczny sposób na uniknięcie niechcianych reakcji i skupienie się wyłącznie na przekazie reklamowym.

Karuzele obrazów w reklamach w sieci wyszukiwania

W reklamach tekstowych Google Ads w sieci wyszukiwania pojawił się nowy format zasobów graficznych w postaci karuzeli. Pozwala on na zamieszczenie kilku obrazów możliwych do obejrzenia już z poziomu wyszukiwarki. Karuzela może zawierać ponadto mapę, która po kliknięciu przekieruje użytkownika do Google Maps.

Karuzele obrazów w  reklamach tekstowych Google Ads

źródło: PPC News Feed

Co to dla Ciebie zmienia?

Dodanie zasobów graficznych do kampanii tekstowej w sieci wyszukiwania zwiększa ich widoczność i szanse na wyświetlenie w aukcjach reklam. Nowy format pozwala na bardziej angażujące treści, co może przełożyć się na lepsze wyniki Twoich kampanii.

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Autor
Michał Szydlowski
Autor
Michał Szydłowski

Junior SEM Specialist

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Nagrody

Nagroda - Deloitte 2021 Nagroda - IPMA Nagroda - US Search Awards 2021 Nagroda - European eCommerce Awards 2022 Nagroda - Global Agency Awards 2022 Nagroda - European Search Awards 2022