Meta testuje nową funkcję, która pozwala firmom wyłączać komentarze pod wszystkimi reklamami na Facebooku i Instagramie. Dzięki tej opcji filtracji możesz zdecydować, czy komentarze mają być widoczne publicznie, czy wyłączone dla wszystkich.
Co to dla Ciebie zmienia?
Nowa opcja daje reklamodawcom Meta Ads większą kontrolę nad kampaniami, pozwalając wyłączyć komentarze pod wszystkimi reklamami. To skuteczny sposób na uniknięcie niechcianych reakcji i skupienie się wyłącznie na przekazie reklamowym.
W reklamach tekstowych Google Ads w sieci wyszukiwania pojawił się nowy format zasobów graficznych w postaci karuzeli. Pozwala on na zamieszczenie kilku obrazów możliwych do obejrzenia już z poziomu wyszukiwarki. Karuzela może zawierać ponadto mapę, która po kliknięciu przekieruje użytkownika do Google Maps.
Co to dla Ciebie zmienia?
Dodanie zasobów graficznych do kampanii tekstowej w sieci wyszukiwania zwiększa ich widoczność i szanse na wyświetlenie w aukcjach reklam. Nowy format pozwala na bardziej angażujące treści, co może przełożyć się na lepsze wyniki Twoich kampanii.