Co znajduje się w pakiecie darmowych narzędzi AI od Ahrefs?
Na stronie Ahrefs znajdziemy szeroki wachlarz bezpłatnych narzędzi AI – nie potrzebujesz konta ani opłaconego planu, by korzystać z rozwiązań udostępnionych w witrynie. Narzędzia zostały podzielone na cztery główne kategorie, aby ułatwić twórcom znalezienie odpowiednich rozwiązań w zależności od potrzeb. Te kategorie to: pisanie treści, SEO i content marketing, social media oraz biznes i marketing.
Kategoria | Narzędzia | Zastosowanie |
Writing | Acronym Generator AI Content Detector AI Text Humanizer Grammar Checker Conclusion Generator Emoji Translator Lorem Ipsum Generator Outline Generator Paragraph Generator Paragraph Rewriter Paraphrasing Tool Rewording Tool Sentence Rewriter Tool Summarizer Tool Plagiarism Checker | Pomagają w tworzeniu, ulepszaniu i weryfikacji treści pisanych. |
SEO & Content Marketing | Blog Post Ideas Generator Blog Title Generator Content Idea Generator Image Alt Text Generator Meta Description Generator Title Generator Video Script Generator | Wspierają proces generowania pomysłów i optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek. |
Social Media | Hook Generator Instagram Bio Generator Instagram Caption Generator Instagram Hashtag Generator Instagram Name Generator TikTok Hashtag Generator TikTok Username Generator Social Media Bio Generator Social Media Caption Generator Social Media Hashtag Generator Social Media Username Generator YouTube Channel Description Generator YouTube Name Generator YouTube Video Description Generator | Ułatwiają tworzenie angażujących treści i zwiększanie zasięgu w mediach społecznościowych. |
Business & Marketing | Brand Name Generator Business Name Generator Google Ads Copy Generator Product Description Generator Product Name Generator Resignation Letter Generator Slogan Generator Landing Page Generator Website Copy Generator | Pomagają w tworzeniu opisów produktów i nazw marek, wspierając strategie biznesowe i marketingowe. |
Darmowe narzędzia AI od Ahrefs mogą znacząco przyspieszyć i ułatwić wiele codziennych zadań, od generowania pomysłów na treści, przez tworzenie chwytliwych nagłówków i opisów, po optymalizację tekstów pod kątem SEO i mediów społecznościowych. Sprawne korzystanie z narzędzi pozwoli Ci zaoszczędzić cenny czas i zasoby, które można przeznaczyć na inne strategiczne działania, takie jak budowanie relacji z klientami czy rozwijanie strategii marketingowej.
Pamiętaj jednak, że generatywna sztuczna inteligencja to nie “samograj”; korzystaj z narzędzi AI z głową. Niezależnie od tego, czy pracujesz przy pozycjonowaniu stron, tworzysz kampanie Google Ads czy też zajmujesz się mediami społecznościowymi lub inną dziedziną marketingu, każdemu marketerowi powinno zależeć na dostarczaniu treści wiarygodnych, wartościowych i dopasowanych do jego grupy docelowej. Choć modele językowe stale ewoluują, nadal mogą halucynować, źle dobierać słownictwo do kontekstu czy wplatać w tekst kalki językowe. Więcej na ten temat pisaliśmy w artykule traktującym o tym, jak sprawdzić, czy tekst został napisany przez AI.