Domain Age

Co to jest Domain Age? – Definicja

Domain Age to czas istnienia domeny, który liczony jest od jej pierwszego zarejestrowania. To jeden z ważnych czynników rankingowych Google związanych z procesem pozycjonowania stron. Panuje powszechne przekonanie, że im strona jest starsza, tym wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania ma szansę osiągnąć. Wiek domeny przekłada się bowiem na większe zaufanie zarówno ze strony użytkowników, jak i algorytmu Google.

Wiek domeny: jak go sprawdzić?

Na wiek domeny składają się dwa czynniki: wspomniana już data pierwszej rejestracji oraz czas, w którym domena była aktywna, tzn. zawierała treści możliwe do wyszukania w internecie. Wyszukiwarka wyliczając Domain Age, uwzględnia także moment pierwszego przeszukania domeny przez tzw. Crawler. Najważniejsze dane związane z wiekiem domeny, tj. datę rejestracji czy adresy IP, można sprawdzić m.in. na stronie: http://whois.domaintools.com/.

Czy ta definicja była pomocna?
(1)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej