.animate-view{opacity: 1 !important;}

Dostosowanie stawek

Czym jest dostosowanie stawek? – Definicja

Dzięki dostosowaniu stawek masz większą kontrolę nad budżetem kampanii lub/i grupy reklam. Możesz ustalić wyższe lub niższe stawki dla:

  • urządzeń – tabletów, komputerów, telefonów i telewizorów,
  • lokalizacji – krajów, miast, regionów, a nawet rozszerzeń lokalizacji,
  • harmonogramu reklam,
  • najpopularniejszych treści na YouTubie i w sieci reklamowej Google’a,
  • kierowania (tematy, miejsca docelowe i inne),
  • list remarketingowych,
  • odbiorców – dla konkretnej płci, wieku, dochodów,
  • interakcji połączeń – obejmujących reklamy „tylko połączenie” i rozszerzenia połączeń.

Dostosowanie stawek jest dostępne dla kampanii w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, produktowych i wideo, choć nie w każdej z powyższych kategorii.

dostosowanie stawek definicja

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że Twoja kampania zabawek edukacyjnych dla dzieci dobrze prosperuje na komputerach. Możesz w takim przypadku podnieść stawkę wyświetlania na komputerach o przykładowo: +20%. Zwiększysz w te sposób stawkę dla komputerów, ale jednocześnie będziesz się wyświetlać większej liczbie użytkowników.

Z kolei jeśli nie zależy Ci na wyświetlaniu się na telewizorach możesz ustawić stawkę na -100%, co wykluczy wyświetlanie Twoich reklam na tych urządzeniach.

Powiązane definicje

Uzyskaj bezpłatną wycenę