Dostosowanie stawek

Czym jest dostosowanie stawek? – Definicja

Dzięki dostosowaniu stawek masz większą kontrolę nad budżetem kampanii lub/i grupy reklam. Możesz ustalić wyższe lub niższe stawki dla:

  • urządzeń – tabletów, komputerów, telefonów i telewizorów,
  • lokalizacji – krajów, miast, regionów, a nawet rozszerzeń lokalizacji,
  • harmonogramu reklam,
  • najpopularniejszych treści na YouTubie i w sieci reklamowej Google’a,
  • kierowania (tematy, miejsca docelowe i inne),
  • list remarketingowych,
  • odbiorców – dla konkretnej płci, wieku, dochodów,
  • interakcji połączeń – obejmujących reklamy „tylko połączenie” i rozszerzenia połączeń.

Dostosowanie stawek jest dostępne dla kampanii w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, produktowych i wideo, choć nie w każdej z powyższych kategorii.

dostosowanie stawek definicja

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że Twoja kampania zabawek edukacyjnych dla dzieci dobrze prosperuje na komputerach. Możesz w takim przypadku podnieść stawkę wyświetlania na komputerach o przykładowo: +20%. Zwiększysz w te sposób stawkę dla komputerów, ale jednocześnie będziesz się wyświetlać większej liczbie użytkowników.

Z kolei jeśli nie zależy Ci na wyświetlaniu się na telewizorach możesz ustawić stawkę na -100%, co wykluczy wyświetlanie Twoich reklam na tych urządzeniach.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

10 pytań i odpowiedzi o SEO

10 pytań i odpowiedzi o SEO

Czy w SEO odpowiedzią na każde pytanie jest “to zależy”? Wojciech Urban udowadnia, że nie zawsze! Zebraliśmy 10 najczęściej powtarzających się pytań o SEO i nagraliśmy krótkie filmiki z odpowiedziami. Możesz ich posłuchać na naszym kanale na YouTube lub przeczytać transkrypcję na naszym blogu. 

Czytaj więcej
Jak dodać firmę do Google Maps?

Jak dodać firmę do Google Maps?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma była dobrze widoczna w sieci, wykorzystaj możliwości wizytówki Google Moja Firma. Jej posiadanie pozytywnie wpływa nie tylko na wizerunek, ale również pozycjonowanie strony. Podpowiadamy, jak dodać firmę do Google Maps. Dzięki temu przy niewielkim wysiłku zyskasz liczne korzyści dla swojego biznesu.

Czytaj więcej