Dostosowanie stawek

Czym jest dostosowanie stawek? – Definicja

Dzięki dostosowaniu stawek masz większą kontrolę nad budżetem kampanii lub/i grupy reklam. Możesz ustalić wyższe lub niższe stawki dla:

  • urządzeń – tabletów, komputerów, telefonów i telewizorów,
  • lokalizacji – krajów, miast, regionów, a nawet rozszerzeń lokalizacji,
  • harmonogramu reklam,
  • najpopularniejszych treści na YouTubie i w sieci reklamowej Google’a,
  • kierowania (tematy, miejsca docelowe i inne),
  • list remarketingowych,
  • odbiorców – dla konkretnej płci, wieku, dochodów,
  • interakcji połączeń – obejmujących reklamy „tylko połączenie” i rozszerzenia połączeń.

Dostosowanie stawek jest dostępne dla kampanii w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, produktowych i wideo, choć nie w każdej z powyższych kategorii.

dostosowanie stawek definicja

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że Twoja kampania zabawek edukacyjnych dla dzieci dobrze prosperuje na komputerach. Możesz w takim przypadku podnieść stawkę wyświetlania na komputerach o przykładowo: +20%. Zwiększysz w te sposób stawkę dla komputerów, ale jednocześnie będziesz się wyświetlać większej liczbie użytkowników.

Z kolei jeśli nie zależy Ci na wyświetlaniu się na telewizorach możesz ustawić stawkę na -100%, co wykluczy wyświetlanie Twoich reklam na tych urządzeniach.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jak porównać oferty agencji SEO?

Jak porównać oferty agencji SEO?

Rozpocząłeś poszukiwania agencji, która zrealizuje dla Ciebie kampanię SEO i zebrałeś już kilka ofert. Widzisz w nich mnóstwo przeróżnych informacji, z których nie do końca wszystko rozumiesz. Jak powinieneś porównać oferty, aby wybrać tą, która będzie dla Ciebie najlepsza? Na co powinieneś zwrócić uwagę?

Czytaj więcej
Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Kiedy rozpocząć współpracę z agencją SEO?

Posiadasz stronę internetową, na której znajdują się opisy Twoich usług? A możesz jesteś właścicielem sklepu online lub prowadzisz inną witrynę internetową? Zapewne zależy Ci na tym, aby dotrzeć z ofertą do jak największej liczby odbiorców w sieci, a w tym może Ci pomóc agencja SEO. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na taką współpracę.

Czytaj więcej
Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

Czerwcowa aktualizacja głównego algorytmu Google

2 czerwca Google wdrożyło aktualizację głównego algorytmu wyszukiwarki. Czego można się spodziewać? Czy zobaczymy zawirowania w wynikach wyszukiwania i w jaki sposób można się przygotować do kolejnych aktualizacji, które czekają nas już w kolejnym miesiącu (spoiler alert!)?

Czytaj więcej