Dostosowanie stawek

Czym jest dostosowanie stawek? – Definicja

Dzięki dostosowaniu stawek masz większą kontrolę nad budżetem kampanii lub/i grupy reklam. Możesz ustalić wyższe lub niższe stawki dla:

  • urządzeń – tabletów, komputerów, telefonów i telewizorów,
  • lokalizacji – krajów, miast, regionów, a nawet rozszerzeń lokalizacji,
  • harmonogramu reklam,
  • najpopularniejszych treści na YouTubie i w sieci reklamowej Google’a,
  • kierowania (tematy, miejsca docelowe i inne),
  • list remarketingowych,
  • odbiorców – dla konkretnej płci, wieku, dochodów,
  • interakcji połączeń – obejmujących reklamy „tylko połączenie” i rozszerzenia połączeń.

Dostosowanie stawek jest dostępne dla kampanii w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, produktowych i wideo, choć nie w każdej z powyższych kategorii.

dostosowanie stawek definicja

Posłużmy się przykładem

Załóżmy, że Twoja kampania zabawek edukacyjnych dla dzieci dobrze prosperuje na komputerach. Możesz w takim przypadku podnieść stawkę wyświetlania na komputerach o przykładowo: +20%. Zwiększysz w te sposób stawkę dla komputerów, ale jednocześnie będziesz się wyświetlać większej liczbie użytkowników.

Z kolei jeśli nie zależy Ci na wyświetlaniu się na telewizorach możesz ustawić stawkę na -100%, co wykluczy wyświetlanie Twoich reklam na tych urządzeniach.

Czy ta definicja była pomocna?
(2)
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Dlaczego nie widzę swoich reklam Google Ads w wynikach wyszukiwania?

Wyszukujesz swoją reklamę w wyszukiwarce Google i nie wyświetla Ci się? Zaczynasz zastanawiać się, czy Twoja kampania w ogóle działa? Spokojnie! Istnieje wiele powodów, dla których możesz nie znajdować swojej reklamy w wynikach wyszukiwania. W dzisiejszym wpisie przedstawię Ci kilka tych najczęściej występujących.

Czytaj więcej
Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Co czyta dział SEO w Delante? Prasówka #9

Czy to już pora żeby celebrować dłuższe jesienne wieczory? Jeśli już zamieniasz się w jesieniarę lub jesieniarza to przygotowaliśmy dla Ciebie idealny zestaw lektur na wieczór! Nasz dział SEO zebrał najważniejsze i najciekawsze newsy ze świata SEO. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Refleks, kontekst, zasięgi - co to jest RTM i jak może wpłynąć na komunikację z klientami w sieci?

Chcesz zwiększyć zasięgi w komunikacji Twojej firmy z odbiorcami? Wcale nie musisz przeznaczać ogromnego budżetu na płatne kampanie. Real-Time Marketing jest takim sposobem komunikacji, który przy odpowiednim przygotowaniu pozwala osiągnąć zadowalające efekty, bez pomocy nakładów finansowych. Co to jest RTM? O czym trzeba pamiętać przy tworzeniu RTM’ów i na co warto uważać? Sprawdź!

Czytaj więcej