eCPC

Czym jest eCPC? – Definicja

Jest to strategia inteligentnego ustalania stawek nazywana inaczej ulepszonym CPC.

W sposób automatyczny dostosowuje samodzielnie ustawiane stawki tak, by zmaksymalizować liczbę konwersji. Jednocześnie, gdy prawdopodobieństwo pozyskania konwersji jest niskie, obniża ustawione stawki.

Dzięki eCPC:

  • uzyskasz więcej konwersji przy jednoczesnej próbie utrzymania takich samych, a nawet niższych, kosztów konwersji,
  • utrzymasz średni CPC poniżej określonego maksymalnego CPC.

Jak to działa?

Algorytm w celu określania stawek na konkretnej aukcji wykorzystuje dane demograficzne, informacje o lokalizacji i przeglądarce użytkownika, porę dnia.

eCPC definicja

Co warto jeszcze wiedzieć?

eCPC wymaga uprzedniego skonfigurowania śledzenia konwersji. Dodatkowo, jest dostępna dla sieci wyszukiwania i kampanii GDN za wyjątkiem tych promujących aplikacje. W przypadku kampanii produktowych działa wyłącznie w ramach wyszukiwarki Google. Co więcej, strategia ustala stawki oddzielnie dla urządzeń mobilnych.

  0 / 5 ( 0 )
Autor
Delante to agencja marketingu internetowego, specjalizująca się w generowaniu ruchu na stronach z wyszukiwarek internetowych (SEO/SEM) i z reklam płatnych. Ponad 80% naszych klientów to szybko rozwijająca się branża e-commerce.

Ostatnio na naszym blogu

Jesteś ciekawy, jak wygląda pozycjonowanie sklepów internetowych, a może chcesz wejść na rynek szwajcarski i ciekawi Cię, jak wygląda pozycjonowanie zagraniczne? Na naszym blogu znajdziesz odpowiedzi na te pytania i wiele innych porad ważnych dla rozwoju Twojego biznesu.