.animate-view{opacity: 1 !important;}

Czym jest eCPC? – Definicja

Jest to strategia inteligentnego ustalania stawek w Google Ads, nazywana inaczej ulepszonym CPC (ang. Ehanced CPC).

W sposób automatyczny dostosowuje samodzielnie ustawiane stawki tak, by zmaksymalizować liczbę konwersji. Jednocześnie, gdy prawdopodobieństwo pozyskania konwersji jest niskie, obniża ustawione stawki.

Dzięki eCPC:

  • uzyskasz więcej konwersji przy jednoczesnej próbie utrzymania takich samych, a nawet niższych, kosztów konwersji,
  • utrzymasz średni CPC poniżej określonego maksymalnego CPC.

Jak to działa?

Algorytm w celu określania stawek na konkretnej aukcji wykorzystuje dane demograficzne, informacje o lokalizacji i przeglądarce użytkownika, porę dnia.

eCPC definicja

Co warto jeszcze wiedzieć o eCPC?

eCPC wymaga uprzedniego skonfigurowania śledzenia konwersji. Dodatkowo, jest dostępna dla sieci wyszukiwania i kampanii GDN za wyjątkiem tych promujących aplikacje. W przypadku kampanii produktowych działa wyłącznie w ramach wyszukiwarki Google. Co więcej, strategia ustala stawki oddzielnie dla urządzeń mobilnych.

Powiązane definicje

Przeczytaj powiązane posty

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Porozmawiajmy o Twoim SEO i SEM